Nee hoor. Wij zij ermee gestopt werd allemaal veel te duur
hier deden ze het ook al niet zo lekker op alleen gras en water jammer genoeg
Ze proberen het hier wel! Zeker nu dat dikke gras langs het water lekker lang is, is het net of ik een stel grazers bij me heb
Gewoon gras laten ze links liggen, is niet meer goed genoeg.
Vanochtend kregen ze Alaska zalm. Vanavond weet ik nog niet, geen idee wat er uit de vriezer gehaald is en groenten moet ik nog gaan halen.
Of misschien wordt het wel gewoon een mergpijp of kraakbeenvleeslapje.
rimanime schreef:Hier een eitje, eendennek, KVV wild ( restje) en rundvlees. Het is zo prachtig om te zien hoe Cooper hiervan geniet. Iedere dag weer opnieuw feest
Kreeg hij hiervoor brokken of KVV ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
rimanime schreef:Hier een eitje, eendennek, KVV wild ( restje) en rundvlees. Het is zo prachtig om te zien hoe Cooper hiervan geniet. Iedere dag weer opnieuw feest
Kreeg hij hiervoor brokken of KVV ?
Brok RC
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Naturis rund (450 gr) en tussendoor halve appel in stukjes met geitenyoghurt erover.
Ze mocht ook nog een half uurtje knagen aan een lap runderkophuid.
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013