Thanx voor alle tips over KVV
Yoran ik bedoel ook niet dat Guus uit verhouding is

Hij is af en toe gewoon echt superslank met lange poten als hij weer een stukje de hoogte in gaat, dat trekt dan weer bij en dan gaat hij weer een stukje omhoog

zo schommelt het, hij is geen compact pupje op zo'n moment. Dat bedoelde ik eigenlijk
Guus krijgt trouwens 220 gram brokkies. De DA noemde zijn gewicht en lijntje perfect
Ff een vraagje.. Guus springt best wel veel tegen het aanrecht, de tafel, ons, gewoon als hij enthousiast is... hij luistert naar 'no' en stopt dan met springen, maar ja, de sprong is dan al geweest. Nu zei vanochtend de oppas van Guus dat dat echt hartstikke slecht is voor zijn heupen. Dat wist ik wel, maar het is ook niet zo dat hij springend door het leven gaat. Nou ja, mijn vraag is daarom eigenlijk, springen die van jullie ook redelijk vaak?
Ik heb er gewoon buikpijn van

We doen echt alles om hem niet teveel te belasten; geen gladde vloer, minutenschema per wandelingen aanhouden, geen traplopen, geen ballen gooien etc, veel laten rusten, niet met honden spelen.. maar springen is zo lastig om voor te zijn.
Dat stomme HD en ED, ik ben daar echt heel veel mee bezig