Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Whaaah ben voor het eerst 9 uur Enzo-loos!!
Moest weer gaan werken :(nu heb ik pauze)

Heb net snel even naar huis gebeld hihi doe ik anders nooit hoor :oops:

Ik moet zeggen dat Enzo in huis vrij rustig is, hij heeft mi al in de gaten dat er buiten wild gepeeld wordt.
En ik kan steeds beter met hem knuffelen!! zonder dat ik gebeten wordt
hihi.

Ik kan niet wachten om naar huis te gaan, en te kijken hoe hij reageert als ik weer terug ben. :lol:

Vandaag 2 uur en 15 min alleen geweest, en is goed gegaan!! :applaus:
Mensen ik moet weer gaan fijne avond nog.

Miranda
miran&joost

En ook namens ons allemaal gezellige feestdagen en een fijn en gezond 2007. Voor alle broers een grote lik van Enzo.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Whaaah ben voor het eerst 9 uur Enzo-loos!!
Moest weer gaan werken :(nu heb ik pauze)

Heb net snel even naar huis gebeld hihi doe ik anders nooit hoor :oops:

Ik moet zeggen dat Enzo in huis vrij rustig is, hij heeft mi al in de gaten dat er buiten wild gepeeld wordt.
En ik kan steeds beter met hem knuffelen!! zonder dat ik gebeten wordt
hihi.

Ik kan niet wachten om naar huis te gaan, en te kijken hoe hij reageert als ik weer terug ben. :lol:

Vandaag 2 uur en 15 min alleen geweest, en is goed gegaan!! :applaus:
Mensen ik moet weer gaan fijne avond nog.

Miranda
En was ie blij toen je weer thuis kwam???

Wij gaan zo naar wessel zijn moeder voor de kerst. Blijven best lang.. ben erg benieuwt hoe ons mannetje het gaat doen. We gaan de bench meenemen..

Morgen een nog grotere test.. naar Zeeland.. naar mijn ouders. 1,5 uur in de auto :? Hopelijk gaat ie slapen..

Fijne kerstavond!
miran&joost

Veel succes !! Die kleine liep Miranda bij wijze van spreken om ver !!!

groeten,
Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Leuke foto's :D

Poeh...wat is Finn groot vergeleken bij zijn broer :? :) (Of dat ligt misschien aan de foto's)

Knappe kerel hoor, die Enzo!

Groetjes Sandra
Lien

Ongelezen bericht door Lien »

die laatste foto!! :liefde: :verliefd1: echt mooi!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dank je! :)
miran&joost

Heerlijke foto's Sandra en wat is 'ie inderdaad groot :shock:

Was wel een beetje te verwachten natuurlijk, hij is ongeveer 1,5 kilo zwaarder dan onze "aap" .

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:Heerlijke foto's Sandra en wat is 'ie inderdaad groot :shock:

Was wel een beetje te verwachten natuurlijk, hij is ongeveer 1,5 kilo zwaarder dan onze "aap" .

groeten,

Joost
Ja...flinke knaap is het..:)! Al denk ik dat hij vandaag wel wat kwijt is geraakt...al dat gespuug :(.
Hopelijk is hij morgen wat beter. We krijgen familie over de vloer, dus zou het wel zo fijn zijn als Finn zich weer fit voelt!

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

oooo mensen wat een leuke foto`s zeg... ik zal vandaag ook eens kijken. Maar we hebben een nieuwe compu en er staan nog foto`s op de oude.. etc ( lang verhaal...)

Finn is inderdaad wel een stuk groter zeg.. :shock: Chester scheelt niet zo veel met Enzo denk ik als ik het zo zie. Hij krijgt nu dus al wel wat meer te eten, maar komt nog niet echt hard aan..

Ons mannetje heeft zich trouwens voorbeeldig gedragen tot nu toe met de Kerst. Kerstavond bij moeder van Wessel en gisteren bij mijn ouders. Iedere twee uur met hem naar buiten gegaan.. gewandelt gespeelt geplast en gepoept. Even met iedereen knuffelen en weer de bench in. ( deed hij zelf gewoon) en steeds was hij dan weer een uurtje of 2 stil.. :shock: hij wordt nog wel voorbeeldig.

In de auto ging ook al zo goed. Voor het eerst in de kofferbak i.p.v. aan mijn voeten. Hij heeft 3 minuten gepiept en daarna heel de weg stil.. :applaus: wij zijn trots!!

Hopelijk zijn de kerstdagen bij jullie ook goed gegaan?? Hopelijk is Finn ook wat opgeknapt??

Groetjes !! :D
kristies
Speurneus
Speurneus

hier ook even een korte foto- update;

lekker op mijn kussen spelen..
Afbeelding

speel je mee vrouwtje???
Afbeelding

Slapen in de bench .......... het liefste op mijn rug.. :D ( Enzo en Chester zijn echte broertjes.. )
Afbeelding

Groetjes!!
miran&joost

Hier een paar enerverende kerstdagen tot nu toe.

Gisteren bij mijn ouders geweest en heeft hij heerlijk gespeeld met Jip (friese stabij 10mnd. oud)

Vanmorgen pakte hij een speelgoedkussen en begon er op te rijden :shock: :shock: . Die hebben we dus maar even aan de kant gegooid. Vandaag ook weer even alleen geweest, maar toen ik terug kwam lag hij te piepen :? . En dat ging de hele tijd zo goed !!

Er is ook nog wel wat positiefs te vertellen hoor !!! AF en LOS gaan steeds beter en sinds gisteren doet hij een HIGH FIVE !!!!
Ik houd mijn platte hand voor hem (hoger dan bij een poot) en hij slaat er met z'n poot tegen aan !!! We zullen deze week even proberen om het te filmen en hier te plaatsen. Moet dan wel licht zijn natuurlijk en Miran heeft nu dagdienst.

@Kristy : lachen zeg dat ze bijna hetzelfde liggen te slapen !!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hier een paar enerverende kerstdagen tot nu toe.

Gisteren bij mijn ouders geweest en heeft hij heerlijk gespeeld met Jip (friese stabij 10mnd. oud)

Vanmorgen pakte hij een speelgoedkussen en begon er op te rijden :shock: :shock: . Die hebben we dus maar even aan de kant gegooid. Vandaag ook weer even alleen geweest, maar toen ik terug kwam lag hij te piepen :? . En dat ging de hele tijd zo goed !!

Er is ook nog wel wat positiefs te vertellen hoor !!! AF en LOS gaan steeds beter en sinds gisteren doet hij een HIGH FIVE !!!!
Ik houd mijn platte hand voor hem (hoger dan bij een poot) en hij slaat er met z'n poot tegen aan !!! We zullen deze week even proberen om het te filmen en hier te plaatsen. Moet dan wel licht zijn natuurlijk en Miran heeft nu dagdienst.

@Kristy : lachen zeg dat ze bijna hetzelfde liggen te slapen !!

groeten,

Joost
dat eh.. rijden.. dat doet Chester op zijn speelgoed hond.. :oops: :roll:

We vroegen ons ook al af of dat normaal gedrag is voor zo`n jonge pup.. maar blijkbaar zit het in de familie.. :roll:

Hight five is wel heel gaaf zeg.. :shock: :D

Chester geef nog niet eens een poot.. tja soms per ongeluk.. :?
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn begon (toen hij net hier was) ook al te rijen..op zijn knuffel! Diana gemaild en wat info gevraagd. Verbieden zij ze...een teken van dominantie. Nu doet hij het nog op zijn knuffel en hebben wij er opzich geen last van, maar straks gaat hij het op een kind of je been doen..niet de bedoeling dus! :wink: Maar goed..we hebben er goed opgezeten en Finn speelt nu met zijn knuf zonder er op te rijen :D.

Ik ga weer snel naar de ziekenboeg beneden..even Finn laten plassen en wat laten drinken.

Groetjes, Sandra
miran&joost

Geef hem straks de knuffel weer terug en zal het hem gelijk verbieden als hij weer begint !!!

groeten,

Joost
Plaats reactie