Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Goed om te weten Sandra!!

Hier gaan we het dan inderdaad ook maar verbieden.
Is Finn alweer een klein beetje opgeknapt?
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ja, hoe gaat het nu eigenlijk met die "beer"

groeten,

Joost
En een beterschapsknuffel van Enzo !!!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Pfff heb Diana gebeld..maakte mezelf een beetje gek en zat er erg over in. Toch wel een hele toestand, de eerste keer dat je hondje ziek is. Hij zag er ook beroerd uit, tenminste hij was maar sloom en bleef maar spugen. Vanmiddag voor het laatst gespuugd. We dachten dat het goed ging, hij was een poos gestopt met overgeven. Maar helaas..het begon vanochtend gewoon weer.

Toen ik Diana aan de telefoon had schoot ik wel ff vol... :oops: :roll: Zat er even helemaal doorheen en bovendien voelde ik me echt lullig om (juist) op deze dag te bellen!! Maar goed..hele goede adviezen gekregen dus dat moet helemaal goed komen :)!

Ik hou jullie op de hoogte, maar hoop dat hij morgen echt wat opgeknapt is. Volgens mij is hij wel iets in gewicht gedaald (of dat zie ik alleen misschien :oops:) Hij heeft nu 2 dagen nauwelijks iets gegeten dus deze week iets minder gegroeid denk ik.
Het belangrijkste is dat Finn gewoon zo snel mogelijk weer rondhuppelt!

Groetjes, Sandra

Oh, de knuffels en beterschapswensen zijn doorgegeven :wink: Hij knapt er vast snel van op...
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Mooie foto's van Chester trouwens en super dat hij het zo goed doet! :)
kristies
Speurneus
Speurneus

hee Sandra,

Goed hoor dat je Diana even gebelt hebt. Ik kan me voorstellen dat je je ellendig gaat voelen als je mannetje zo ziek is.

Heel veel beterschap ( nogmaal) en dank je wel voor het compliment.. :oops:

Succes vannacht .. hopelijk stopt hij met spugen en is Finn gauw weer de oude.. :allright:

groetjes Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

Hoe is de nacht gegaan Sandra??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

De nacht ging wel goed. Voor zover ik heb kunnen zien heeft Finn vannacht niet overgegeven. Net begonnen met wat kip en tot nu toe is het er nog in gebleven!! :D (Normaal ligt het er na iets minder dan een kwartier al weer uit...!)

Tot nu toe gaat het wel goed dus. Ik merk wel dat hij rustiger dan normaal is en als hij ondeugend doet tussendoor erg makkelijk te corrigeren is. Diana zei ook dat dat kan komen omdat hij ouder wordt. Hij leert natuurlijk iedere dag weer wat meer en wordt van zichzelf misschien al minder onstuimig :).

Ik da duimen dat alles er in blijft...hij had zo'n honger (!) ik hoorde zijn maag echt knorren..! Hopelijk knapt hij op en kan hij weer 'gewoon' lekker eten!!

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:De nacht ging wel goed. Voor zover ik heb kunnen zien heeft Finn vannacht niet overgegeven. Net begonnen met wat kip en tot nu toe is het er nog in gebleven!! :D (Normaal ligt het er na iets minder dan een kwartier al weer uit...!)

Tot nu toe gaat het wel goed dus. Ik merk wel dat hij rustiger dan normaal is en als hij ondeugend doet tussendoor erg makkelijk te corrigeren is. Diana zei ook dat dat kan komen omdat hij ouder wordt. Hij leert natuurlijk iedere dag weer wat meer en wordt van zichzelf misschien al minder onstuimig :).

Ik da duimen dat alles er in blijft...hij had zo'n honger (!) ik hoorde zijn maag echt knorren..! Hopelijk knapt hij op en kan hij weer 'gewoon' lekker eten!!

Groetjes, Sandra
:applaus: :D

Ik duim door...!! 8)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dank je ! :)
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester is vandaag voor het eerst 2,5uur alleen....
Wessel moet tot 17.00uur werken en ik heb een late dienst.. Ben rond 14.30uur weg naar mijn werk.. phoeee spannend vind ik dat.. :? maar tot nu toe is het alleen zijn super gegaan. Hij is rustiger in de bench als wij er niet bij zijn.
Ik ga rond 14.00uur nog maar eens flink met hem spelen en dollen zodat hij hopelijk lekker moe is om 14.30 en gewoon slaapt tot wessel thuis is..

Vind het niet leuk.. maar ja er moeten centjes verdient worden he.. 8)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nee..moeilijk he, voor het eerst die kleine alleen laten. Wij zijn de eerste keer 1,5 uur weggeweest. Onverwachts even naar het ziekenhuis en geen oppas. Even van te voren gespeeld en gekroeld en meneer viel als een blok in slaap en lag ook te slapen toen we weer thuis kwamen :D.

Gaat helemaal goed komen...het is meer je eigen idee :).

Wat ik doe als ik Finn in de bench stop is meteen de kamer uitlopen. Meestal piept hij en zodra hij een minuutje stil is ga ik de kamer weer in en ga wat rommelen in de keuken of even opruimen enz. Hij zit dan gewoon recht overeind in zijn bench naar me te kijken. Zodra hij slaapt ga ik vaak even naar boven, zodat hij ook leert dat ik niet altijd in de woonkamer zit. (De pc staat boven, op de overloop. Ik laat de deur van de woonkamer open en ik hoor iedere beweging die hij maakt 8))
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Als ik in de kamer blijf zitten geeft hij zich niet echt over....hij wil het liefst zijn waar ik ook ben maar ja...vrouwtje wil ook zo nu en dan even rust he :wink:

Ik heb me trouwens ingeschreven voor een puppycursus. Ben heel tevreden met de hondenschool, maar had er even een topic over geopend. Even vragen naar eventuele ervaringen van forumleden! :)

Heb er nu al zin in! Wanneer gaan jullie voor het eerst naar cursus? Deze cursus start trouwens 9 januari.
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester heeft gelukkig de bench echt als ``zijn `` plekje. Gaat er zo heel af en toe ook volledig uit zichzelf in liggen als hij heel moe is. Op visite bij mijn ouders ging hij er ook zelf steeds terug in.
Als we hem in de bench doen omdat hij bv heel erg druk is piept hij hooguit 2 x en daarna gaat hij meestal liggen slapen.
Dus dat is wel een geruststelling!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Als ik in de kamer blijf zitten geeft hij zich niet echt over....hij wil het liefst zijn waar ik ook ben maar ja...vrouwtje wil ook zo nu en dan even rust he :wink:

Ik heb me trouwens ingeschreven voor een puppycursus. Ben heel tevreden met de hondenschool, maar had er even een topic over geopend. Even vragen naar eventuele ervaringen van forumleden! :)

Heb er nu al zin in! Wanneer gaan jullie voor het eerst naar cursus? Deze cursus start trouwens 9 januari.
We gaan naar dezelfde als Diana met haar pups gaat in Dongen.
Hij start in Januari, maar we krijgen nog bericht wanneer precies.
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo allemaal,

Fijne kerstdagen gehad? Hier is alles goed gegaan. Wij gingen gisteren uit eten (2e kerstdag) en Tessel moest alleen blijven. Vlak voordat we gingen hem nog eten gegeven en een flink stuk gaan lopen en hij is maar liefst 5 uur! alleen geweest. Ik zat me helemaal druk te maken in dat restaurant en toen we thuiskwamen lag meneer nog gewoon te slapen...... Wat een kanjer he! We zijn toen naar huis gereden en heb nog maar een uurtje met hem gespeeld en ben rond half 2 toch maar naar bed gegaan. En wat denk je, weer gewoon tot 10 uur geslapen! Ik sta er steeds weer van te kijken hoe goed hij het doet. Het lijkt wel of ik me af en toe drukker maak dan Tessel zelf.
Hebben jullie ook fijne dagen gehad?
Ik denk dat het voor de pups het beste is als we weer gewoon gaan werken en ze iets meer regelmaat krijgen. Ik ben nu de hele dag thuis en af en toe weer eens weg. Hij is veel rustiger als hij een paar keer per dag in zijn bench ligt te slapen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat als ik weer ga werken. Volgens mij doet dat Tessel juist heel erg goed.
Ben in ieder geval blij als die gekke dagen voorbij zijn! Nu alleen nog oudjaar... ben benieuwd hoe hij de knallen vindt.
Nou, ik ga nu weer naar mijn kanjer toe en hoop jullie belevenissen snel weer te lezen.

groetjes Iris
Plaats reactie