Laboriginals schreef:Fijn dat het zo goed vooruit gaat met Amber. Geniet van je weekje vakantie.
Wat een ellende kunnen die blaaspuncties zijn hè! Onze Pip had het eerste halfjaar van haar leven geen blaasfunctie, dus zat er nooit urine in de blaas. Zat ik daar uren in de wachtkamer in Utrecht water naar binnen te gieten bij Pip in de hoop dat er een beetje in de blaas zou verzamelen. Nada, noppes, niente. Zij had door alles wat er bij haar miszat, één verwijde urineleider, waar altijd wel urine in stond en waar ze dan uiteindelijk maar urine uit prikten. Ik heb daar ook heel wat uurtjes gezeten voor zo´n blaaspunctie .. pffff...
Hanneke
Ach gut, en dat bij zo'n klein pupje
Is dat uiteindelijk wel weer goedgekomen?
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
Boris Amber Damey schreef:
Ach gut, en dat bij zo'n klein pupje
Is dat uiteindelijk wel weer goedgekomen?
Ja hoor, haar blaas is ongeveer een half jaar na de operatie toch gaan werken. Vanaf toen had ze volle blazen bij de punctie. De verwijding van het urineleidertje bleek geheel naar verwachting reversibel te zijn, dus dat nam geleidelijk weer normale proporties aan. Het enige wat nooit meer goed komt, is het linkerniertje en de functie van de kringspier. Maar daar krijgt ze Enurace voor Ze is nu 3 en een volkomen normaal hondje op wat licht urineverlies na. Maar daar kunnen we prima mee leven
Fijn dat het de goede kant op gaat met Amber en ze zal dus helemaal opknappen deze maanden.
Hele fijne vakantie met je meiden. Tank maar even lekker bij.
Vanmorgen hebben we in 2 en een half uur tijd een wandeling van acht en een halve kilometer gemaakt!!!!!!!!!!!
Wel veel rustmomenten ingelast en af en toe een duik in het water.
Na de acupunctuur en chiropractie behandeling van afgelopen donderdag is ze weer met een flinke sprong vooruit gegaan.
Had ik al gezegd dat ik trots ben op mijn kanjer???
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
Boris Amber Damey schreef:Vanmorgen hebben we in 2 en een half uur tijd een wandeling van acht en een halve kilometer gemaakt!!!!!!!!!!!
Wel veel rustmomenten ingelast en af en toe een duik in het water.
Na de acupunctuur en chiropractie behandeling van afgelopen donderdag is ze weer met een flinke sprong vooruit gegaan.
Wauw, dat is super nieuws.
En trots...? apen en berentrots zou ik zijn
Boris Amber Damey schreef:
nee!
even zonder gekheid...wat zul jij idd trots zijn op je kanjer! en dat mag je net zo goed op je zelf zijn
geweldig vind ik het wat jullie gepresteerd hebben
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012