Botulisme! Tevens een waarschuwing!
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
wobbetje
wat super-mega-goed van Amber zeg. En volgens ik lees is ze toch ook al 10 ? en dan nog na zo zwaar ziek te zijn geweest. Dan gaat ze écht wel de goede kant uit..... Mijn wobbe kan ABSOLUUT niet meer zo lang wandelen hoor. Maximum een half uurtje en zelfs dan nog op zijn eigen gezapige tempootje.... niet te vlug... we zullen er wel komen vrouwtje....
En dan heeft hij soms nog van die dagen dat 15min. al te veel lijkt... hangt erg af van de temperatuur ook...
Nog veel succes met Amber , maar dat komt écht wel goed hoor !!
Groetjes
En dan heeft hij soms nog van die dagen dat 15min. al te veel lijkt... hangt erg af van de temperatuur ook...
Nog veel succes met Amber , maar dat komt écht wel goed hoor !!
Groetjes
-
Jutta
- Speurneus

Dat vind ik ook. Jullie kunnen echt trots op jezelf zijn. Geweldig hoe jullie dit aangepakt hebben. Respect. En natuurlijk is Amber ook een stoere meid.roef schreef:nee!Boris Amber Damey schreef: Had ik al gezegd dat ik trots ben op mijn kanjer???![]()
![]()
![]()
even zonder gekheid...wat zul jij idd trots zijn op je kanjer! en dat mag je net zo goed op je zelf zijn![]()
![]()
geweldig vind ik het wat jullie gepresteerd hebben
bedankt Sharon !
-
Boris Amber Damey
- Grote hondenneus

Het gaat supergoed met Amber en ze is voor 97,5 % hersteld van de botulisme.
Haar urine is nu gelukkig ook weer schoon.
Om 11 uur moeten we weer bij Leida Viseé zijn voor een acupunctuur behandeling en gaat ze haar wervels weer nakijken.
Die zitten elke keer behoorlijk vast doordat ze nog ietwat anders loopt dan normaal.
Heel hartelijk bedankt allemaal voor de steun die ik kreeg in deze vreselijk moeilijke periode

Haar urine is nu gelukkig ook weer schoon.
Om 11 uur moeten we weer bij Leida Viseé zijn voor een acupunctuur behandeling en gaat ze haar wervels weer nakijken.
Die zitten elke keer behoorlijk vast doordat ze nog ietwat anders loopt dan normaal.
Heel hartelijk bedankt allemaal voor de steun die ik kreeg in deze vreselijk moeilijke periode

De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: