Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:Temperatuur opnemen (hebben we niet gedaan :oops: het ging toen uit het niets beter met Finn) Hoger dan 39 = koorts...
Maag laten rusten, vasten dus. Brokken zijn te zwaar op zijn maag nu. Diana zei dat we appelsap konden geven om zijn suiker op peil te houden, Finn had al even niets gegeten.
Wanneer hij na het vasten blijft overgeven morgen beginnen met gekookte kipfilet. (Bleef er bij Finn in!!)
Even geen brokken en blijft het aanhouden of heeft hij koorts, naar de dierenarts. Of Diana bellen als vasten etc. niet helpt :).

Dat was het wel geloof ik. Het belangrijkste is dat zijn maag tot rust komt. Ze hoeven maar weinig moeite te doen om er iets 'uit te gooien', dus wat er nu in gaat komt er weer uit...

Arme Chester! Geef hem maar een dikke knuf van mij en zijn 'grote broer' :groteknuffel:

Succes met je mannetje! :)
Zijn temp is 38.2
phoe ben wel een beetje van slag zelf ook.. :(

Ontzettend bedankt voor je ( snelle) reactie!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ik was ook van streek hoor. Ze zoeken de data's ook wel uit die twee! Kerst & nieuwjaarsdag :(

Hoop dat hij snel opknapt...zou je ons op de hoogte willen houden? :)
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Ik was ook van streek hoor. Ze zoeken de data's ook wel uit die twee! Kerst & nieuwjaarsdag :(

Ik houd jullie op de hoogte!!
Hij was ontzettend druk.. leek me niet echt goed dus we hebben hem maar even in zijn bench gedaan..
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
S.Breijer schreef:Ik was ook van streek hoor. Ze zoeken de data's ook wel uit die twee! Kerst & nieuwjaarsdag :(

Hij was ontzettend druk.. leek me niet echt goed dus we hebben hem maar even in zijn bench gedaan..
Wij hebben Finn ook rustig gehouden. Nou ja, hij zocht zelf zijn rust ook wel. Hij was echt beroerd!

Is Chester niet erg actief geweest na de maaltijd waardoor hij nu spuugt? Dat kon het ook zijn. Of hij heeft iets van straat gegeten. Je weet dat soms toch niet :roll:
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:
kristies schreef:

Wij hebben Finn ook rustig gehouden. Nou ja, hij zocht zelf zijn rust ook wel. Hij was echt beroerd!

Is Chester niet erg actief geweest na de maaltijd waardoor hij nu spuugt? Dat kon het ook zijn. Of hij heeft iets van straat gegeten. Je weet dat soms toch niet :roll:
Hij heeft na het eten ruim een uur geslapen daarna zijn we gaan wandelen en heeft ie wel gerent ja. Zover we hebben gezien niets van straat op,.. maar ja.. het was al donker.. hij heeft wel een paar slokken van een plas regenwater gedronken. . . :???:
Toen we terug thuis waren bleef ie druk en heb ik hem even in zijn bench gedaan waar hij bijna onmiddelijk ging spugen.. :(
Daarna ( na opruimen etc) viel hij in slaap toen hij wakker werd begon hij gelijk weer te spugen. Hij heeft de eerste keer wel flink wat terug opgegeten.. we waren er te laat bij om het weg te halen.. :oops:

:cry:
kristies
Speurneus
Speurneus

Nog 3x overgegeven.. gal nu..
Heb diana toch zelf ook maar even gebelt.. redelijk gerust gestelt
maar het blijft sneu.. :(

Hopelijk blijft het hierbij. .. :cry:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Vanuit deze hoek; veel beterschap voor avondster en sterkte voor de baasjes van Chester...
Kan me voorstellen dat je je erg rot kan voelen als je ventje ziek is.
Enzo fluistert me in dat het snel goed komt met zijn broer :wink:

Sandra; heb jij de verander-ziekte met je banners! :D :lol:
Ze zijn elke keer erg mooi hoor, dat wel.

Ik zal ons :orange5: zo maar eens wakker maken voor zijn laatste wandeling, want ons kun je zo onderhand wel :gewond:

Welterusten voor straks Joost en Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Vanuit deze hoek; veel beterschap voor avondster en sterkte voor de baasjes van Chester...
Kan me voorstellen dat je je erg rot kan voelen als je ventje ziek is.
Enzo fluistert me in dat het snel goed komt met zijn broer :wink:

Sandra; heb jij de verander-ziekte met je banners! :D :lol:
Ze zijn elke keer erg mooi hoor, dat wel.

Ik zal ons :orange5: zo maar eens wakker maken voor zijn laatste wandeling, want ons kun je zo onderhand wel :gewond:

Welterusten voor straks Joost en Miranda
Dank je wel Enzo en baasjes natuurlijk...
Tja mij kon je ook wegdragen... maar ben nu weer wakker.. :( Had een ochtendje uitslapen op het programma staan morgen, maar ik vrees dat ik daar de rust niet voor heb nu...
pff..

Wandelze!! :)
kristies
Speurneus
Speurneus

hij is nu wel erg zielig en heel erg rustig geworden ondertussen?? moet ik me nu zorgen maken?? Dat had Finn toch ook?? :???:

pfff als mensen ziek worden weet ik het wel hoor.. mijn eigen hondje.. :? :(
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:hij is nu wel erg zielig en heel erg rustig geworden ondertussen?? moet ik me nu zorgen maken?? Dat had Finn toch ook?? :???:

Ja, Finn had dit ook... Duurde mij ook allemaal veel te lang. Kort daarna was het ook weer helemaal oke met hem!

Fijn dat Diana je gerust heeft weten te stellen :). Hopelijk kun je een beetje slapen, niet te veel piekeren... Voor je het weet is Chester weer de oude!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:
kristies schreef:hij is nu wel erg zielig en heel erg rustig geworden ondertussen?? moet ik me nu zorgen maken?? Dat had Finn toch ook?? :???:

Ja, Finn had dit ook... Duurde mij ook allemaal veel te lang. Kort daarna was het ook weer helemaal oke met hem!

Fijn dat Diana je gerust heeft weten te stellen :). Hopelijk kun je een beetje slapen, niet te veel piekeren... Voor je het weet is Chester weer de oude!
Dank je.. hij heeft net laten zien dat hij ook nog heeeeel stout kan zijn... tot 8 a 9 x toe geprobeert op de bank te springen.. :evil: maar stiekum vond ik het ook wel weer geruststellend.. :)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hoe is het met de kleine avondster ???

Enzo is gisteren meegeweest naar mijn Oma. Die woont in een appartementencomplex en dus mocht hij mee in de lift !!! Hardstikke leuk , want hier zat ook een spiegel in !!!!!

Hij heeft zich goed gedragen en van het Omaatje een mandarijn gehad !!!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

het is nog niet zo best met mijn mannetje..
Heb er even een apart topic over geopend.

pff wat een ellende zeg als ze ziek zijn...

Goed trouwens van Enzo de lift en een spiegel!! :)
iris

Ongelezen bericht door iris »

Gelukkig nieuwjaar allemaal!! :feest2:

@Kristie: Hoe is het met Chester? Echtr vervelend dat hij ziek is. Hoop
dat hij weer een beetje opgeknapt is.

Wat goed dat alle broertjes het zo goed hebben gedaan met Oud en Nieuw. Ook Tessel heeft het goed gedaan. Hij schrok even om 12 uur, maar is daarna weer lekker in slaap gevallen. Ook zijn we met Oudjaar een dagje naar Zeeland geweest en hebben we heerlijk op het strand gelopen. Was echt super en Tessel was heel braaf! Hij heeft netjes aan de lijn gelopen bij het zoontje van mijn vriendin die pas 4 jaar oud is! Hij was zo ontzettend lief, leuk gezicht ook die twee samen!
Als jullie buiten wandelen met de hondjes, willen ze dan ook aan alles ruiken en alles opeten? Tessel wil echt alles opeten en ben hem nu aan het leren dat hij luisterd als ik LOS zeg. Als hij dat doet krijgt hij een snoepje, maar ik moet echt wel heel goed opletten. Hij at van de week een vieze peuk op en zelfs een pakje sigaretten wil hij opeten. Het wordt al wel minder, maar ik moet er heel erg goed op letten hoor.
Ben benieuwd of de broertjes hier ook last van hebben.
Ik ben ook begonnen om Tessel in de ochtend 10 gram brokjes te gaan geven. Hij ebgint echt de hoogte in te gaan en zelfs zijn halsbandje begint al stakker te zitten, dus hij groeit echt als kool. Ik zal hem weer eens wegen van de week, ben benieuwd of hij weer gegroeid is.
Vandaag voor de eerste keer werken. Tessel vanmorgen goed uitgelaten en nu zit hij in zijn buitenhok. Om 1 uur ga ik hem even eten geven en een stukje lopen en dan mag hij vanmiddag binnen in de bench. Ben erg benieuwd hoe het gaat, maar denk dat een beetje regelmaat hem goed zal doen.
Nou, tot de volgende keer, groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn wilde ook overal aan ruiken en ook echt alles oppakken/opeten. Keer op keer alles uit zijn bek gehaald en 'nee' gezegd. Ook kent hij het commando los al een beetje en laat dan ook datgene wat hij in zijn bek heeft vallen.
Als we nu langs een blikje, peuk, stuk papier of iets anders lopen wat Finn reuze interessant vindt, hoef ik alleen maar duidelijk 'euh' te zeggen of 'nee'. Hij loopt dan door en laat het netjes liggen...

Je moet er inderdaad heel dicht op zitten! Een tel niet kijken en meneer heeft het al fijn gekauwd en doet een poging het door te slikken :roll:.

Tja, geduld hebben. Heel veel geduld en duidelijk & consequent zijn. Cliché misschien, maar je zult zien dat het werkt :wink:

Fijn om te horen dat het goed met Tessel gaat! Finn groeit ook echt ontzettend hard. We geven hem nu iets meer brokken. Hij schoot wel de hoogte in, maar groeide niet in de breedte zeg maar. Nu zijn de verhoudingen weer wat normaler.

Zijn jullie mannen trouwens ook al aan het wisselen? Finn is nu al 4 dagen lang 2 tandjes armer!! :D :shock: Ook heeft hij bijna geen echte puppyvacht meer. Vanaf halverwege zijn nekje heeft hij enkel ruwe haren zitten. Enne...hij wordt alleen maar donkerder! Mooi hoor :)!
Plaats reactie