Indy niet in orde..
-
- Hele grote hondenneus
Heb nu zelf gif ontdekt in hondentoilets hier (zie onderwerp)
, het lijkt een en dezelde die al zon 30 honden en katten vergiftigd heeft dat de dood erop volgde.
Als we hem pakken dan.............

Als we hem pakken dan.............
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Het lijkt voorzichtig aan de goede kant op te gaan met Indy. De prednison doet zn werk. Na overleg met de da is besloten om toch weer de pijnstillers af te gaan bouwen, omdat er anders geen goed beeld kan ontstaan hoe het daadwerkelijk gaat. Nu overheersen de tabletten nl nog..
Door de prednison moet ze vaker naar buiten en is ze meer aan het schooieren dan anders. Maaike moet haar dus nu extra goed in de gaten houden buitenm en voorlopig nog aan de lijn uitlaten.
Door de prednison moet ze vaker naar buiten en is ze meer aan het schooieren dan anders. Maaike moet haar dus nu extra goed in de gaten houden buitenm en voorlopig nog aan de lijn uitlaten.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Het leek net zoals Els schreef de goede kant op te gaan met Indy, maar vrijdagavond kreeg ze toch weer een terugval. Vrijdagavond begon ze toch weer te braken. Nu zit ze toch weer aan de metoclopramide tegen het braken in overleg met de da die er het weekend was. Morgen neem ik weer contact op met mijn eigen da om te overleggen hoe we het nu weer het beste kunnen aanpakken. Het blijft toch keer op keer aftasten, omdat we gewoon niet weten hoe ze zal reageren. Gelukkig zie ik uiteindelijk wel steeds hele kleine stapjes vooruit en dat geeft nog steeds hoop.
Allemaal bedankt voor jullie medeleven en vele knuffels! Deze zijn doorgegeven aan Indy
.
Allemaal bedankt voor jullie medeleven en vele knuffels! Deze zijn doorgegeven aan Indy

-
- Speurneus
Maaike van mij krijg je een hele dikke knuffel voor jezelfYara schreef:Het leek net zoals Els schreef de goede kant op te gaan met Indy, maar vrijdagavond kreeg ze toch weer een terugval. Vrijdagavond begon ze toch weer te braken. Nu zit ze toch weer aan de metoclopramide tegen het braken in overleg met de da die er het weekend was. Morgen neem ik weer contact op met mijn eigen da om te overleggen hoe we het nu weer het beste kunnen aanpakken. Het blijft toch keer op keer aftasten, omdat we gewoon niet weten hoe ze zal reageren. Gelukkig zie ik uiteindelijk wel steeds hele kleine stapjes vooruit en dat geeft nog steeds hoop.
Allemaal bedankt voor jullie medeleven en vele knuffels! Deze zijn doorgegeven aan Indy.

Je moet wat doorstaan met je meisje momenteel...
Good luck, dikke aai over de bol van Indy

Dazzling Diamonds Kiepers Nickname