Indy niet in orde..

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Afschuwelijk.....

Ik wens jou ontzettend veel sterkte!
En voor Indy, hoop ik dat ze heel snel weer de oude mag worden.

Wat is dit erg voor jullie.

Een dikke knuf!
Mila01

Ongelezen bericht door Mila01 »

pfffff geen woorden voor.........
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Heb nu zelf gif ontdekt in hondentoilets hier (zie onderwerp) :evil: :evil: :evil: , het lijkt een en dezelde die al zon 30 honden en katten vergiftigd heeft dat de dood erop volgde.
Als we hem pakken dan.............
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

luckylabrador schreef:Heb nu zelf gif ontdekt in hondentoilets hier (zie onderwerp) :evil: :evil: :evil: , het lijkt een en dezelde die al zon 30 honden en katten vergiftigd heeft dat de dood erop volgde.
Als we hem pakken dan.............
In stukken rijten...............!!! :evil:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
marit

Ongelezen bericht door marit »

hoe is het nu met indy?
ben erg benieuwd ik hoop dat het een stukje beter gaat :)
lmolen

Ongelezen bericht door lmolen »

Ben ook benieuwd hoe het met Indy gaat.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Het lijkt voorzichtig aan de goede kant op te gaan met Indy. De prednison doet zn werk. Na overleg met de da is besloten om toch weer de pijnstillers af te gaan bouwen, omdat er anders geen goed beeld kan ontstaan hoe het daadwerkelijk gaat. Nu overheersen de tabletten nl nog..

Door de prednison moet ze vaker naar buiten en is ze meer aan het schooieren dan anders. Maaike moet haar dus nu extra goed in de gaten houden buitenm en voorlopig nog aan de lijn uitlaten.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Ik hoop adt het nu goed blijft met Indy..
Het duurt nu allemaal lang geneoeg!!
Sterkte Maaike en Indy.. nog even volhouden!!

:groteknuffel:
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Dank je wel Els voor de info :wink: Fijn dat het beter lijkt te gaan met Indy nu maar hopen dat het elke dag een beetje beter gaat. Hou vol Maaike ook al lijkt het me bere zwaar :knuffel:
Groetjes van Erna
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ohhh als het zonder pijnstillers ook maar goed blijft gaan....... zodat straks ook de prednison weer afgebouwd kan worden. :duimen: :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Het zou super zijn als ze van de medicatie is afgebouwd en zich nog lekker in haar vel voelt ook :braaf:
Groetjes Anca

Afbeelding
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan tijdens het afbouwen van de pijnmedicatie!!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hopelijk knapt ze steeds beter op!
Yara

Ongelezen bericht door Yara »

Het leek net zoals Els schreef de goede kant op te gaan met Indy, maar vrijdagavond kreeg ze toch weer een terugval. Vrijdagavond begon ze toch weer te braken. Nu zit ze toch weer aan de metoclopramide tegen het braken in overleg met de da die er het weekend was. Morgen neem ik weer contact op met mijn eigen da om te overleggen hoe we het nu weer het beste kunnen aanpakken. Het blijft toch keer op keer aftasten, omdat we gewoon niet weten hoe ze zal reageren. Gelukkig zie ik uiteindelijk wel steeds hele kleine stapjes vooruit en dat geeft nog steeds hoop.

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en vele knuffels! Deze zijn doorgegeven aan Indy :) .
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Yara schreef:Het leek net zoals Els schreef de goede kant op te gaan met Indy, maar vrijdagavond kreeg ze toch weer een terugval. Vrijdagavond begon ze toch weer te braken. Nu zit ze toch weer aan de metoclopramide tegen het braken in overleg met de da die er het weekend was. Morgen neem ik weer contact op met mijn eigen da om te overleggen hoe we het nu weer het beste kunnen aanpakken. Het blijft toch keer op keer aftasten, omdat we gewoon niet weten hoe ze zal reageren. Gelukkig zie ik uiteindelijk wel steeds hele kleine stapjes vooruit en dat geeft nog steeds hoop.

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en vele knuffels! Deze zijn doorgegeven aan Indy :) .
Maaike van mij krijg je een hele dikke knuffel voor jezelf :groteknuffel:
Je moet wat doorstaan met je meisje momenteel...
Good luck, dikke aai over de bol van Indy :)
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Plaats reactie