jose geurtse schreef:Bedankt voor jullie hartverwarmende woorden, het is een vreemde morgen, normaal als ik opstond om naar het werk te gaan, zaten we met ons tweetjes in de keuken de anderen slapen nog, dit was altijd ons momentje alleendit zijn de harde momenten nu. maar alles krijgt een plaats het duurt alleen even
Eeuwig zingen de bossen
-
kristies
- Speurneus

-
Beer & Co.
- Grote hondenneus

-
Xanthos
Oh ik lees het nu pas
Tja, hoe zeer je verstand ook zegt dat het genoeg was, je hart zal Jim echt blijven missen. En inderdaad, het moet een plaatsje krijgen, en dan nog kan het gemis je ineens zomaar overvallen
.
Die eerste ochtend naar beneden komen herken ik ook nog heel goed...een heel onbestemd gevoel van incompleet zijn overvalt je dan.
Ik wens jullie veel sterkte met verlies van Jim
Tja, hoe zeer je verstand ook zegt dat het genoeg was, je hart zal Jim echt blijven missen. En inderdaad, het moet een plaatsje krijgen, en dan nog kan het gemis je ineens zomaar overvallen
Die eerste ochtend naar beneden komen herken ik ook nog heel goed...een heel onbestemd gevoel van incompleet zijn overvalt je dan.
Ik wens jullie veel sterkte met verlies van Jim
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
-
relaxrex
- Speurneus

- Contacteer:
lieverds heel veel sterkte met dit grote verlies. we zijn blij dat we pas geleden nog heerlijk hebben kunnen knuffelen met jullie kanjer! jim is nu over de regenboorbrug en zal altijd over jullie blijven waken.
liefs stjepan, corrie en rex.
liefs stjepan, corrie en rex.
groetjes corrie en lebber van rex.

het mooiste wat je kan zijn is jezelf.

het mooiste wat je kan zijn is jezelf.
-
Mariellevanr
-
Dees en Floor
- Speurneus