Indy niet in orde..
-
- Speurneus
-
- Speurneus
He potjandosie, ik heb dit helemaal gemist.......Gelukkig is inmiddels het ergste achter de rug (dat hoop ik althans) en mag je grietje hopelijk naar huis. Verwen haar maar lekker en het allerbeste met haar 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Indy is weer thuis. Ze heeft bij de da nog de medicatie voor vanavond en vannacht via injectie gekregen, zodat ik morgen thuis kan beginnen. Ook heeft ze een klein beetje gegeten en dat is tot op heden binnen gebleven. Maar ik ben wel flink geschrokken toen de da me vandaag vertelde dat hij gistermiddag zijn twijfels of ze er goed doorheen zou komen
, zo ziek dat ze gistermiddag was.. pas laat in de middag reageerde ze op de medicatie. Ik wist dat ze heel erg ziek was, maar als je dit dan zo hoort hakt dat er wel behoorlijk in. Nu is het afwachten hoe de komende dagen zullen verlopen. Maar bij enige twijfel of als er iets niet goed gaat moet ik direkt bellen.
Bij thuiskomst liep Indy als eerste naar Maya toe
, zo lief om te zien. Even laten weten dat ze er weer is en Maya reageerde heel erg lief en rustig terug. Indy is toen lekker in haar mandje gaan liggen, waar ze nog steeds ligt te slapen. Heb er een lekker dekbed ingelegd, zodat ze comfortabel en warm ligt.
Straks mijn bedje beneden klaarmaken zodat ik lekker bij haar kan zijn.
Met Maya gaat het gelukkig goed! De kans dat ze ook ziek wordt door Indy is vrij klein. Ik houd ook haar goed in de gaten, maar heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt!
Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven!!

Bij thuiskomst liep Indy als eerste naar Maya toe

Straks mijn bedje beneden klaarmaken zodat ik lekker bij haar kan zijn.
Met Maya gaat het gelukkig goed! De kans dat ze ook ziek wordt door Indy is vrij klein. Ik houd ook haar goed in de gaten, maar heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt!
Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven!!

-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Wat erg... Wat zul je geschrokken zijn!! Das niet leuk om te horen, dat het zó ernstig was. Had je het niet liever willen weten dat het zo erg was, zodat je langer bij haar had kunnen blijven? Of was dat niet mogelijk?
Gelukkig slaat de medicatie aan, heeft ze weer ietsje gegeten, enzo. Ben benieuwd hoe jullie de nacht doorkomen, en wie weet is ze morgen weer een klein stapje verder!
Gelukkig slaat de medicatie aan, heeft ze weer ietsje gegeten, enzo. Ben benieuwd hoe jullie de nacht doorkomen, en wie weet is ze morgen weer een klein stapje verder!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
- Speurneus
gelukkig is je meiske weer thuis,ik hoop dat de nacht een beetje gegaan is.
meid ik weet hoe je je voelt als de da zegt dat je hond zo ziek is
ik had toen ook even het gevoel dat de hele behandel kamer draaide,thuis vloeide er wel even wat tranen(schrik en zorg)
fijn dat het zo goed gaat en dat je kleine pupperd geen last heeft
sterkte er mee,zal zal waarschijnlijk wel even nodig hebben om weer helemaal de oude te worden,maar als ik het zo lees komt ze niks tekort

meid ik weet hoe je je voelt als de da zegt dat je hond zo ziek is

ik had toen ook even het gevoel dat de hele behandel kamer draaide,thuis vloeide er wel even wat tranen(schrik en zorg)
fijn dat het zo goed gaat en dat je kleine pupperd geen last heeft

sterkte er mee,zal zal waarschijnlijk wel even nodig hebben om weer helemaal de oude te worden,maar als ik het zo lees komt ze niks tekort

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Even een kort berichtje, want ik ben ontzettend moe.. ik heb al een paar nachten bijna niet geslapen.
Er is helaas nog geen vooruitgang. Gisteravond is er nog contact met de da geweest aangezien Indy ontzettend onrustig was, bleef piepen en niet meer wilde gaan liggen. Ik mocht haar voor de nacht een extra pijnstiller geven. Gelukkig ging ze daarna af en toe wel liggen, maar pas vanaf 4 uur vanochtend viel ze in slaap. Tegen een uur of 7 heeft ze haar eerste medicatie gehad en daarna ook weer wat te eten. Verder wil ze niet drinken, dus doe ik water bij haar eten. Als ze morgen nog niet uit zichzelf drinkt moet ik terug komen.
Ik houd haar goed in de gaten en als ik maar enig idee heb dat het slechter gaat dan gaan we terug. Ik hoop zo dat ik snel verbetering zie, het is zo sneu om haar zo ziek te zien
.
Er is helaas nog geen vooruitgang. Gisteravond is er nog contact met de da geweest aangezien Indy ontzettend onrustig was, bleef piepen en niet meer wilde gaan liggen. Ik mocht haar voor de nacht een extra pijnstiller geven. Gelukkig ging ze daarna af en toe wel liggen, maar pas vanaf 4 uur vanochtend viel ze in slaap. Tegen een uur of 7 heeft ze haar eerste medicatie gehad en daarna ook weer wat te eten. Verder wil ze niet drinken, dus doe ik water bij haar eten. Als ze morgen nog niet uit zichzelf drinkt moet ik terug komen.
Ik houd haar goed in de gaten en als ik maar enig idee heb dat het slechter gaat dan gaan we terug. Ik hoop zo dat ik snel verbetering zie, het is zo sneu om haar zo ziek te zien

-
- Speurneus