I proudly present to you...As Soon As Possible....!!!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Wat een lekker bolletje op pootjes is het!
Nog maar 2 nachtjes he? Spannend... leuk leuk leuk!!

Mijn oog viel er meteen op: "suzette" mooi zeg dat je haar vernoemd naar teuntje haar echte tante.. hoe oud is teuntje van je zus nu?
Ze heeft een mooie naam en denk idd dat je het ook snel zal afkorten naar seu of suus, dat is toch ook prima! Vind Suus kort en krachtig en erg leuk!
Gaat er iemand met je mee om Suzette op te halen vrijdag?

Liefs, Marjolein en een lik van Luna
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

marjolein schreef:Wat een lekker bolletje op pootjes is het!
Nog maar 2 nachtjes he? Spannend... leuk leuk leuk!!

Mijn oog viel er meteen op: "suzette" mooi zeg dat je haar vernoemd naar teuntje haar echte tante.. hoe oud is teuntje van je zus nu?
Ze heeft een mooie naam en denk idd dat je het ook snel zal afkorten naar seu of suus, dat is toch ook prima! Vind Suus kort en krachtig en erg leuk!
Gaat er iemand met je mee om Suzette op te halen vrijdag?

Liefs, Marjolein en een lik van Luna
:D Ze was zondag zeven weken oud en 6250 gram Crêpe Suzette, schoon aan de haak...

Teuntje wordt in mei vijf jaar en is de dochter van Ollie en Shona. Ze is nu 'eindelijk' een beetje volwassen aan het worden, maar het blijft een pretletter, net als Quincy van Marieke.

Mirjam (mijn zusje) en een vriendin van me gaan mee naar Annerveenschekanaal op Suzette op te halen. Ollie gaat mee terug naar Pip, want die gaat mee een weekje naar Elspeet, dus die heeft mazzel!!

@Marieke: Inderdaad...een pootje en héél veel hartjes...

Ik heb net het huis in kerstsfeer omgetoverd, dus ik ben er helemaal klaar voor. Heb alleen de kerstboom dit jaar maar achterwege gelaten, hihihi...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
marjolein

Die kerstboom komt er dit jaar bij ons ook niet ;)
Ben bang dat Luna dan door het huis rent met een kerstboom op haar rug!

Gezellig dat de meiden met je mee gaan om je kleine meisje op te halen!!
En ollie heeft idd geluk met een weekeindje elspeet.

Heb geen idee hoeveel luna woog in dezelfde tijd.
onze laabs zijn allemaal familie van elkaar, shona is ook luna's oma.. en de oma van jou suzette... Leuk!
ansj

Ongelezen bericht door ansj »

Wat een knapperd!
Hoop dat ze je heel veel jaartjes liefde en geluk brengt.
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

marjolein schreef:Die kerstboom komt er dit jaar bij ons ook niet ;)
Ben bang dat Luna dan door het huis rent met een kerstboom op haar rug!

Gezellig dat de meiden met je mee gaan om je kleine meisje op te halen!!
En ollie heeft idd geluk met een weekeindje elspeet.

Heb geen idee hoeveel luna woog in dezelfde tijd.
onze laabs zijn allemaal familie van elkaar, shona is ook luna's oma.. en de oma van jou suzette... Leuk!
Jaja, en Teuntje is een zusje van Rosie, dus ook tante Teuntje van jouw Luna!! En Luna en Suzette zijn dus ook nichtjes!!! Is het niet enig? Ik hou dr zo van...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Nog maar 1 nacht wakker liggen hahaha want slapen zul je waarschijnlijk door de opwinding vannacht niet. Leuke naam ik zie dat je al over Suus schrijft dus dat zal het waarschijnlijk wel vaker gaan worden. Spannend hoor en wat ziet ze er toch mooi uit :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: jij zult je de komende tijd echt niet vervelen, leuk hoor een lab puppert bij de kerstboom had ik twee jaar geleden ook was super
Groetjes van Erna
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Heeeeeeeel veel plezier met Suus! Ze is een prachtpupje :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nog maar 1 nachtje slapen.................. :D (of wakker liggen? :wink: )

Veel plezier morgen. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
marjolein

Stom van mij, natuurlijk weet ik wel hoeveel luna woog.. alleen weet ik het verschil niet tussen gram en kg's :oops: :D
luna woog 6 kg dus 6000 gram met 8 wk.
Inmiddels weegt ze 18,6 kg. Volgens de dierenarts blijft ze een kleine tot middelmaat laab, maar dat vinden wij niet erg blijft ze toch een beetje onze kleine meid ;)
wil je pip de groetjes doen van ons en heel veel plezier morgen!!!!
Leuk dat die meisjes nichtjes zijn.. extra leuk om het te volgen allemaal!! Zag dat je luna's blog ook in de gaten hield :)

Liefss en nogmaals veel plezier morgen!!!!
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Saskia.Bernadette schreef:Nog maar 1 nachtje slapen.................. :D (of wakker liggen? :wink: )

Zal wel wakker liggen worden :D Vannacht was ik ook zo in de weer en onrustig, terwijl ik mijn slaap beter goed kan gebruiken, hahahah...

Pip mailde vanmorgen dat ze de pups om 07.00 ging wakkermaken en toen zaten ze heel lief rechtop in de bench te wachten, én alle benches droog!!! Tadáááááá.....!!! Echt knap he???

Ja, het is Suzette, maar inderdaad hebben we het al over Crêpe, Suus en Suzy. En mn zus zei: "als ze niet luistert is het: hé Pannekoek!!". :lol: :applaus:

Gandhi
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

esther-sarah schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Nog maar 1 nachtje slapen.................. :D (of wakker liggen? :wink: )

Zal wel wakker liggen worden :D Vannacht was ik ook zo in de weer en onrustig, terwijl ik mijn slaap beter goed kan gebruiken, hahahah...

Pip mailde vanmorgen dat ze de pups om 07.00 ging wakkermaken en toen zaten ze heel lief rechtop in de bench te wachten, én alle benches droog!!! Tadáááááá.....!!! Echt knap he???

Ja, het is Suzette, maar inderdaad hebben we het al over Crêpe, Suus en Suzy. En mn zus zei: "als ze niet luistert is het: hé Pannekoek!!". :lol: :applaus:
Pannekoek is wel een leuke om haar tot de orde te roepen! :lol: :klasse:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Saskia.Bernadette schreef:
esther-sarah schreef:

Pannekoek is wel een leuke om haar tot de orde te roepen! :lol: :klasse:
:D haha, arm puppekind ze zou er een complex van krijgen zeg
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ach als ze je crêpe suzette gaan noemen kan pannekoek er ook nog wel bij.......... :D :wink:

Het wordt vast een geweldige dag morgen!!! :feest2: Ik wil er alles over lezen hoor morgenavond. :D 8)
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

O, wat een mooi vooruitzicht heb je! Suzette is een schattige naam en tja, een afkorting daarvan zal er wel komen :D Zo zijn wij begonnen met Floortje, maar dat is al snel Floor geworden (en dan heb ik het nog niet eens over al die andere namen die ik af en toe gebruik :lol: ). Veel plezier alvast!
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:wave: jajaja vandaag is het zover :D heel veel plezier vandaag esther :) en hou ons op de hoogte aub :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Plaats reactie