I proudly present to you...As Soon As Possible....!!!
Wat een lekker bolletje op pootjes is het!
Nog maar 2 nachtjes he? Spannend... leuk leuk leuk!!
Mijn oog viel er meteen op: "suzette" mooi zeg dat je haar vernoemd naar teuntje haar echte tante.. hoe oud is teuntje van je zus nu?
Ze heeft een mooie naam en denk idd dat je het ook snel zal afkorten naar seu of suus, dat is toch ook prima! Vind Suus kort en krachtig en erg leuk!
Gaat er iemand met je mee om Suzette op te halen vrijdag?
Liefs, Marjolein en een lik van Luna
Mijn oog viel er meteen op: "suzette" mooi zeg dat je haar vernoemd naar teuntje haar echte tante.. hoe oud is teuntje van je zus nu?
Ze heeft een mooie naam en denk idd dat je het ook snel zal afkorten naar seu of suus, dat is toch ook prima! Vind Suus kort en krachtig en erg leuk!
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
marjolein schreef:Wat een lekker bolletje op pootjes is het!

Teuntje wordt in mei vijf jaar en is de dochter van Ollie en Shona. Ze is nu 'eindelijk' een beetje volwassen aan het worden, maar het blijft een pretletter, net als Quincy van Marieke.
Mirjam (mijn zusje) en een vriendin van me gaan mee naar Annerveenschekanaal op Suzette op te halen. Ollie gaat mee terug naar Pip, want die gaat mee een weekje naar Elspeet, dus die heeft mazzel!!
@Marieke: Inderdaad...een pootje en héél veel hartjes...
Ik heb net het huis in kerstsfeer omgetoverd, dus ik ben er helemaal klaar voor. Heb alleen de kerstboom dit jaar maar achterwege gelaten, hihihi...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
Die kerstboom komt er dit jaar bij ons ook niet 
Ben bang dat Luna dan door het huis rent met een kerstboom op haar rug!
Gezellig dat de meiden met je mee gaan om je kleine meisje op te halen!!
En ollie heeft idd geluk met een weekeindje elspeet.
Heb geen idee hoeveel luna woog in dezelfde tijd.
onze laabs zijn allemaal familie van elkaar, shona is ook luna's oma.. en de oma van jou suzette... Leuk!

onze laabs zijn allemaal familie van elkaar, shona is ook luna's oma.. en de oma van jou suzette... Leuk!
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Jaja, en Teuntje is een zusje van Rosie, dus ook tante Teuntje van jouw Luna!! En Luna en Suzette zijn dus ook nichtjes!!! Is het niet enig? Ik hou dr zo van...marjolein schreef:Die kerstboom komt er dit jaar bij ons ook niet
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
- Speurneus
Nog maar 1 nacht wakker liggen hahaha want slapen zul je waarschijnlijk door de opwinding vannacht niet. Leuke naam ik zie dat je al over Suus schrijft dus dat zal het waarschijnlijk wel vaker gaan worden. Spannend hoor en wat ziet ze er toch mooi uit
jij zult je de komende tijd echt niet vervelen, leuk hoor een lab puppert bij de kerstboom had ik twee jaar geleden ook was super

Groetjes van Erna
-
- Speurneus
Stom van mij, natuurlijk weet ik wel hoeveel luna woog.. alleen weet ik het verschil niet tussen gram en kg's
luna woog 6 kg dus 6000 gram met 8 wk.
Inmiddels weegt ze 18,6 kg. Volgens de dierenarts blijft ze een kleine tot middelmaat laab, maar dat vinden wij niet erg blijft ze toch een beetje onze kleine meid
wil je pip de groetjes doen van ons en heel veel plezier morgen!!!!
Leuk dat die meisjes nichtjes zijn.. extra leuk om het te volgen allemaal!! Zag dat je luna's blog ook in de gaten hield
Liefss en nogmaals veel plezier morgen!!!!

luna woog 6 kg dus 6000 gram met 8 wk.
Inmiddels weegt ze 18,6 kg. Volgens de dierenarts blijft ze een kleine tot middelmaat laab, maar dat vinden wij niet erg blijft ze toch een beetje onze kleine meid

wil je pip de groetjes doen van ons en heel veel plezier morgen!!!!
Leuk dat die meisjes nichtjes zijn.. extra leuk om het te volgen allemaal!! Zag dat je luna's blog ook in de gaten hield

Liefss en nogmaals veel plezier morgen!!!!
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Zal wel wakker liggen wordenSaskia.Bernadette schreef:Nog maar 1 nachtje slapen..................(of wakker liggen?
)
Veel plezier morgen.

Pip mailde vanmorgen dat ze de pups om 07.00 ging wakkermaken en toen zaten ze heel lief rechtop in de bench te wachten, én alle benches droog!!! Tadáááááá.....!!! Echt knap he???
Ja, het is Suzette, maar inderdaad hebben we het al over Crêpe, Suus en Suzy. En mn zus zei: "als ze niet luistert is het: hé Pannekoek!!".

Gandhi
Gandhi
-
- Speurneus
Pannekoek is wel een leuke om haar tot de orde te roepen!esther-sarah schreef:Zal wel wakker liggen wordenSaskia.Bernadette schreef:Nog maar 1 nachtje slapen..................(of wakker liggen?
)
Veel plezier morgen.Vannacht was ik ook zo in de weer en onrustig, terwijl ik mijn slaap beter goed kan gebruiken, hahahah...
Pip mailde vanmorgen dat ze de pups om 07.00 ging wakkermaken en toen zaten ze heel lief rechtop in de bench te wachten, én alle benches droog!!! Tadáááááá.....!!! Echt knap he???
Ja, het is Suzette, maar inderdaad hebben we het al over Crêpe, Suus en Suzy. En mn zus zei: "als ze niet luistert is het: hé Pannekoek!!".![]()

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
Saskia.Bernadette schreef:Pannekoek is wel een leuke om haar tot de orde te roepen!esther-sarah schreef:Zal wel wakker liggen wordenSaskia.Bernadette schreef:Nog maar 1 nachtje slapen..................(of wakker liggen?
)
Veel plezier morgen.Vannacht was ik ook zo in de weer en onrustig, terwijl ik mijn slaap beter goed kan gebruiken, hahahah...
Ja, het is Suzette, maar inderdaad hebben we het al over Crêpe, Suus en Suzy. En mn zus zei: "als ze niet luistert is het: hé Pannekoek!!".![]()
![]()

-
- Speurneus
-
- Speurneus
O, wat een mooi vooruitzicht heb je! Suzette is een schattige naam en tja, een afkorting daarvan zal er wel komen
Zo zijn wij begonnen met Floortje, maar dat is al snel Floor geworden (en dan heb ik het nog niet eens over al die andere namen die ik af en toe gebruik
). Veel plezier alvast!