Ow jee, dus tante Pandora heeft ook wel eens een lesje gehad? Ik weet dat Ollie totaal geen opvoedkundige skills heeft. Hij laat totaal over zich heenlopen. Als een andere hond 'boe' tegen hem zegt negeert hij het gewoon en loopt de andere kant op. De schat...
Zijn kleindochter Suzette kan inderdaad wel tegen een stootje, hoor. Ze is net weer mee het park in geweest en is dan iets afwachtender, maar nog steeds zo gek als een draaideur, en héél lief aan het spelen. Super gewoon!
Suzette gebeten...
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Tante Pandora heeft meerdere lesjes gehad voor ze het begreepesther-sarah schreef:Ow jee, dus tante Pandora heeft ook wel eens een lesje gehad? Ik weet dat Ollie totaal geen opvoedkundige skills heeft. Hij laat totaal over zich heenlopen. Als een andere hond 'boe' tegen hem zegt negeert hij het gewoon en loopt de andere kant op. De schat...
Zijn kleindochter Suzette kan inderdaad wel tegen een stootje, hoor. Ze is net weer mee het park in geweest en is dan iets afwachtender, maar nog steeds zo gek als een draaideur, en héél lief aan het spelen. Super gewoon!
Als een andere hond 'boe' tegen haar zegt kan ze als een echt viswijf tekeer gaan, vooral van een afstandje
Ome Thorgal kwam daarnet na een 'boe' van een andere hond ook heel snel terug naar mij (net als Ramses overigens)
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!