Toch een nieuwe lab?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Oh, wat fijn voor jullie!
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Hoi Jo-Ann

Ik zag net je berichtje staan over Kyra in de fotohoek. En het is inderdaad wel heel erg toevallig! Ik vind het heel erg leuk voor jullie en ik weet bijna zeker dat het goed gaat komen! Molly komt ook bij Bianca vandaan en is ook een halfzusje van Kyra. Ik heb zowel Rebel (moeder van Kyra en Molly) als Kyra zelf ontmoet en het zijn echt hele lieve honden! Heel zacht een aanhankelijk. Ik wil jullie heel veel geluk wensen met haar, maar dat gaat vast goedkomen!
Afbeelding
hetty1805

Ongelezen bericht door hetty1805 »

Jo-Ann dit is een betere keuze denk ik, ik wens jullie hel veel geluk met Kyra!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

Jo an toeval bestaat niet het is jullie meer dan gegund en de elfde moeder ook nog heel veel plezier met haar en ik hoop dat ze mag blijven
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

Nog een paar nachtjes en dan is het zover, voor ons een erg dubbel gevoel, want dit afscheid zal me zwaar vallen.....
Toeval bestaat niet en heb gister een aantal keer een kippevel moment gehad. Hoe lynn en Kyra met elkaar omgaan is wel heel bijzonder en mooi om te zien dat een kind dan eigenlijk al veel verder is met verdriet dan wij.
Ik heb erg een erg goed gevoel bij, zoals ik gister steeds zij.... wat gek en bijzonder dat dit zo is gelopen....
Ik weet zeker dat Kyra goed in jullie gezin zal gaan passen, maar ga nu de laatste dagen nog even extra van haar genieten.

Bianca
Zeeuwse labjes
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zeeuwse labjes »

Dat is een heel bijzonder 'toeval'!
Ik hoop van harte dat het weer allemaal op z'n plekkie valt. Niet dat het verdriet om Zarah er minder om is, maar het wordt natuurlijk wel verzacht door de aanwezigheid van haar halfzusje.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Dit moet inderdaad heel bijzonder zijn.. Mooi en bijzonder dat juist Kyra bij jullie kan komen wonen :-) Het brengt Zaar niet terug, maar jullie hebben wel een maatje om het verdriet een klein beetje te verlichten..
Dit lijkt mij inderdaad een betere keuze dan een pup op dit moment. Veel geluk met Kyra, ik hoop dat klik er blijft en dat jullie heel veel plezier met elkaar gaan krijgen :-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:) Wat bijzonder! En wat fijn dat die 'klik' er nu helemaal was. :D Voor Kyra fijn, een heel warm mandje, voor jullie een prima oplossing van het schrijnende zonder hond gevoel.

Ik wens jullie een goede proeftijd toe en daarna dat heel veel fijne jaren. :wink: :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Gabrielle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gabrielle »

Jeetje meis ik zit hier gewoon met kippevel! Dit heeft gewoon zo moeten zijn.
Groetjes Gabrielle
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Echt prachtig... Hopelijk bevalt het en is ze inderdaad een blijvertje! :D
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Wat een mooi berichtje Bianca, dank je wel! Zo denken wij er ook over :)

Zonet even Zarahs spullen uitgezocht, bah echt niet leuk.
Haar mand doen we weg, en wat speelgoed gaat ook weg.
Zarah had in haar mand nog een hele mooie zachte nepbont deken, die gaan we straks voor Kyra in de bench leggen. De bench krijg ik morgen terug, die had ik uitgeleend aan een vriendin. Zetten we hem alvast neer. Ben benieuwd hoe Lynn daarop reageert, want die kent dat helemaal niet.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat Kyra gewoon in een mand in de kamer gaat slapen, maar we zetten toch nog even de bench neer omdat ze dat gewend is. Een nieuw huis en nieuwe mensen om je heen is eerst wel even genoeg om aan te wennen dacht ik.

Het speelgoed wat nog heel is en er goed uitziet houden we voor Kyra.
Vanmiddag ga ik nog even naar de intratuin kijken of ik nog wat leuks zie, een knuffel of zo, en ik vind het ook wel heel leuk om een nieuwe halsband te kopen.
Kijk bijna alleen nog maar naar de foto's die we gemaakt hebben van Kyra, kan niet wachten tot zaterdag.
pat

Ongelezen bericht door pat »

Fijn dat Kyra op jullie pad is gekomen, hier ook een herplaatster en ze is werkelijk super!
Heel veel plezier zaterdag!
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Wat leuk dat jullie een herplaatser krijgen!!Wij hebben zelf een herplaatser waar we dolgelukkig mee zijn.En het zal met je kindjes straks ook een stuk makkelijker gaan.Heel veel plezier alvast!!!
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Jo-Ann schreef:Wat een mooi berichtje Bianca, dank je wel! Zo denken wij er ook over :)

Zonet even Zarahs spullen uitgezocht, bah echt niet leuk.
Haar mand doen we weg, en wat speelgoed gaat ook weg.
Zarah had in haar mand nog een hele mooie zachte nepbont deken, die gaan we straks voor Kyra in de bench leggen. De bench krijg ik morgen terug, die had ik uitgeleend aan een vriendin. Zetten we hem alvast neer. Ben benieuwd hoe Lynn daarop reageert, want die kent dat helemaal niet.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat Kyra gewoon in een mand in de kamer gaat slapen, maar we zetten toch nog even de bench neer omdat ze dat gewend is. Een nieuw huis en nieuwe mensen om je heen is eerst wel even genoeg om aan te wennen dacht ik.

Het speelgoed wat nog heel is en er goed uitziet houden we voor Kyra.
Vanmiddag ga ik nog even naar de intratuin kijken of ik nog wat leuks zie, een knuffel of zo, en ik vind het ook wel heel leuk om een nieuwe halsband te kopen.
Kijk bijna alleen nog maar naar de foto's die we gemaakt hebben van Kyra, kan niet wachten tot zaterdag.
Wat een mooi verhaal dat deze Kyra op jullie pad is gekomen!! Ik hoop dat jullie net zo gelukkig mogen worden met jullie Kyra als wij met onze Kyra...

Ik hoop dat Kyra bij jullie past en dat ze blijft! Geniet lekker van elkaar! Succes nog met de laatste loodjes van de zwangerschap!
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Ik zie dat Bieke ook familie is van Kyra. Bieke's moeder en Kyra zijn halfzusjes. Dus Kyra is de tante van Bieke. :) Als ik het tenminste goed gezien heb.
En Bieke was dus ook een halfzusje van Zarah, maar dan van vader's kant.( maar dat wisten we al).
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Plaats reactie