LPC
-
- Hele grote hondenneus
Helaas heb ik vandaag geen positief nieuws gehoord hij is er erg slecht aan toe hij geeft geen pijn aan bij z'n beide ellebogen en er zit geen vocht in dus eigenlijk zou het beter moeten gaan maar Walter zag heel goed dat hij moeilijk liep ook aan de achterkant en zijn rug is wat doorgezakt eigenlijk zit hij dus helemaal slecht inelkaar
hij weet wat ik allemaal met hem doe dus volgens hem had hij nu toch wel een aardige bespiering moeten hebben maar op 1 of andere manier wil de bespiering niet komen hij is erg zwak vandaar dat hij heel blessuregevoelig is.
Dit verklaard ook het trauma wat hij overhield aan de misstap van Dempsey het stelde niks voor maar had wel hele grote gevolgen.
Ik had Walter ook de vraag gesteld wat ik nog kan verwachten of het zin had om verder te behandelen al moet ik er niet aandenken om hem in te moeten laten slapen maar ik wil wel een normaal leven voor hem zonder pijn en beperkingen vanaf begin juni heeft hij niet kunnen doen wat een pup moet kunnen op deze leeftijd en we zijn nu bijna een half jaar verder en het word alleen maar slechter met hem.
Walter heeft hem nu spierversterkers gegeven en hoop dat dit gaat werken en anders houd het behandelen op dan moet ik een hele moeilijke beslissing gaan nemen

Dit verklaard ook het trauma wat hij overhield aan de misstap van Dempsey het stelde niks voor maar had wel hele grote gevolgen.
Ik had Walter ook de vraag gesteld wat ik nog kan verwachten of het zin had om verder te behandelen al moet ik er niet aandenken om hem in te moeten laten slapen maar ik wil wel een normaal leven voor hem zonder pijn en beperkingen vanaf begin juni heeft hij niet kunnen doen wat een pup moet kunnen op deze leeftijd en we zijn nu bijna een half jaar verder en het word alleen maar slechter met hem.
Walter heeft hem nu spierversterkers gegeven en hoop dat dit gaat werken en anders houd het behandelen op dan moet ik een hele moeilijke beslissing gaan nemen

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Meis ondanks dat ik je vanmiddag al heb gesproken schiet ik weer vol, wat vind ik dit erg voor busa en voor jullie
Jm was er ook helemaal stil van, die kleine lieve kanjer die hij heeft geknuffeld..... Nogmaals sterkte en kom hem snel even knuffelen..!

De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer: