Ik ben zo verdrietig

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Wat leuk voor die mensen dat ze "maar" 1weekje langer moeten wachten op een puppie.
Maar ik vind dat je jezelf niet schuldig hoeft te voelen,ik zit geregeld op de live stream en ik heb je dus ook wel eens bezig gezien en dat is zo hart verwarmend en zorgzaam.
Dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Groetjes Thea
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

FunnyNina schreef:Wat leuk voor die mensen dat ze "maar" 1weekje langer moeten wachten op een puppie.
Maar ik vind dat je jezelf niet schuldig hoeft te voelen,ik zit geregeld op de live stream en ik heb je dus ook wel eens bezig gezien en dat is zo hart verwarmend en zorgzaam.
Dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Groetjes Thea
ahh, dat is heel lief dat je dat zegt, dank je wel :)
Ik vind het nog steeds moeilijk dat het gebeurd is, ik zat vanmiddag nog naar de foto's te kijken :cry:

Het is nu niet zo erg meer, maar ik heb me lange tijd afgevraagd of ik het allemaal wel goed heb gedaan :confused:
En je voelt je toch rot dat je de nieuwe eigenaar moet teleurstellen, maar gelukkig hadden ze de pup nog nooit gezien en nu komt het helemaal goed :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Och arme kleine mup. Heel veel sterkte Lien! Ik vind het heel ontroerend dat jij zo betrokken bent en blijft bij die kleine muppen. Vreselijk ook wat die persoon over je beweerde in het andere topic :evil: . Wij kennen je niet persoonlijk, maar door de berichten die jij schrijft en de betrokkenheid die je toont, hebben wij een heel goed gevoel over jou!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

royenmarjolein schreef:Och arme kleine mup. Heel veel sterkte Lien! Ik vind het heel ontroerend dat jij zo betrokken bent en blijft bij die kleine muppen. Vreselijk ook wat die persoon over je beweerde in het andere topic :evil: . Wij kennen je niet persoonlijk, maar door de berichten die jij schrijft en de betrokkenheid die je toont, hebben wij een heel goed gevoel over jou!
Dank je :)
Heel aardig van jullie :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Plaats reactie