chester overleden
-
- Speurneus
- Contacteer:
wat ontzettend verdrietig dit, nog flink jong, veel te jong om te moeten vertrekken. Ik wens jullie bijzonder veel sterkte met het verwerken van het verlies van Chester... 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
Hoi allemaal,
Met bolton is het de eerste nacht alleen goed gegaan.
toen we terug kwamen van de DA zonder Chester, keek hij heel
vreemd en begon overal te snuffelen.
was daarna weer heel rustig, hij piept wel af en toe.
zal hem ook wel missen.
vannacht hebben we hem niet gehoord, ben een keer naar beneden
gaan kijken lag hij in de bench te slapen.
we missen chester natuurlijk wel. We weten dat we de juiste beslissing hebben genomen, maar je gevoel zegt dat je nog lekker met hem wil knuffelen, want het was echt onze knuffelbeer.
Met bolton is het de eerste nacht alleen goed gegaan.
toen we terug kwamen van de DA zonder Chester, keek hij heel
vreemd en begon overal te snuffelen.
was daarna weer heel rustig, hij piept wel af en toe.
zal hem ook wel missen.
vannacht hebben we hem niet gehoord, ben een keer naar beneden
gaan kijken lag hij in de bench te slapen.
we missen chester natuurlijk wel. We weten dat we de juiste beslissing hebben genomen, maar je gevoel zegt dat je nog lekker met hem wil knuffelen, want het was echt onze knuffelbeer.
-
- Speurneus
Fijn dat Bolton het tot nu goed doet, daar maakte je je toch zorgen over. Het gemis blijft nog een hele tijd voor jullie bij alles wat je doet denk je er toch aan, maar het is zeker een goede beslissing geweest om hem te laten gaan. Leven hoeft voor onze honden gelukkig geen lijden te worden.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
Heel veel sterkte.
Ik heb je berichten nog niet zo lang geleden gelezen en helemaal gevolgd. Altijd hoopte ik toch te lezen dat het weer beter zou gaan zelfs toen wij van onze vakantie terugkwamen heb ik weer op het Forum gekeken maar toen ik het gisteren las dat jullie naar de Dierenarts gingen liepen de tranen over mijn wangen (en nu weer) want ik wil me helemaal niet voorstellen hoe je je dan voelt.
Ik kijk dan naar onze Chester en hoop dat ik nog heel lang van hem mag genieten en dat hij niet opeens ziek wordt. Jullie hebben zeker de juiste beslissing genomen want niets is erger dan je hond zien lijden.
Ik heb je berichten nog niet zo lang geleden gelezen en helemaal gevolgd. Altijd hoopte ik toch te lezen dat het weer beter zou gaan zelfs toen wij van onze vakantie terugkwamen heb ik weer op het Forum gekeken maar toen ik het gisteren las dat jullie naar de Dierenarts gingen liepen de tranen over mijn wangen (en nu weer) want ik wil me helemaal niet voorstellen hoe je je dan voelt.
Ik kijk dan naar onze Chester en hoop dat ik nog heel lang van hem mag genieten en dat hij niet opeens ziek wordt. Jullie hebben zeker de juiste beslissing genomen want niets is erger dan je hond zien lijden.
-
- Speurneus
Sterkte meid 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer: