Dit is niet wat we hadden verwacht.

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

hopelijk slaan de medicijnen goed aan en kunnen jullie nog heel lang lekker met elkaar en van elkaar genieten... :groteknuffel:
Becky&Nero
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichten!
Vandaag konden wij de medicatie gaan ophalen bij de dierenarts.
Nero zal nu 2 x daags vetmedin gaan krijgen tot Juni en dan terug naar Oistetwijk om te kijken of het aanslaat.

Het zal nooit meer beter worden maar de medicatie bestrijd wel de symptomen en zorgen ervoor dat het iig niet meer erger kan worden.

Ik heb ook een foldertje meegekregen voor speciaal dieet voeding voor honden met hart aandoeningen. Het is van Royal canin.
Maar goed Nero is al erg gevoelig wat zijn eten betreft en zit nu op de Biofood en de kvv.
Dus ik zie het eigenlijk niet zo heel erg zitten om weer vanalles te gaan veranderen omdat hij nu zo goed doet op zijn voeding. :confused:
Groetjes Becky&Nero
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Wat balen zeg, ik weet hoe jullie je moeten voelen. Bommel is net zo jong en heeft ook een afwijking aan zijn hart gecombineerd met zijn epilepsie ook niet fijn. Net als Nero moe is moe, niet te warm laten worden enz. Lijkt makkelijk maar met een jonge enthousiaste lab best lastig :cry:
Ik zou Nero op zijn eigen voer houden en zorgen dat hij niet te zwaar wordt ivm de belasting van zijn hart.
Sterkte :blondpootje: Alice en Bommel
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Hopelijk doen de medicijnen goed zijn best en kunnen jullie nog lang genieten van jullie kanjer!!!
Sterkte, duimen draaien!! :duimen:
Knuffel voor Nero. :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Jeetje Becky, wat een nare uitslag. Heel veel knuffels voor jou en je mannetje. En met de juiste medicijnen kunnen jullie vast nog heel lang van elkaar genieten. Sterkte meid :groteknuffel:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Plaats reactie