Dit is niet wat we hadden verwacht.
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichten!
Vandaag konden wij de medicatie gaan ophalen bij de dierenarts.
Nero zal nu 2 x daags vetmedin gaan krijgen tot Juni en dan terug naar Oistetwijk om te kijken of het aanslaat.
Het zal nooit meer beter worden maar de medicatie bestrijd wel de symptomen en zorgen ervoor dat het iig niet meer erger kan worden.
Ik heb ook een foldertje meegekregen voor speciaal dieet voeding voor honden met hart aandoeningen. Het is van Royal canin.
Maar goed Nero is al erg gevoelig wat zijn eten betreft en zit nu op de Biofood en de kvv.
Dus ik zie het eigenlijk niet zo heel erg zitten om weer vanalles te gaan veranderen omdat hij nu zo goed doet op zijn voeding.
Vandaag konden wij de medicatie gaan ophalen bij de dierenarts.
Nero zal nu 2 x daags vetmedin gaan krijgen tot Juni en dan terug naar Oistetwijk om te kijken of het aanslaat.
Het zal nooit meer beter worden maar de medicatie bestrijd wel de symptomen en zorgen ervoor dat het iig niet meer erger kan worden.
Ik heb ook een foldertje meegekregen voor speciaal dieet voeding voor honden met hart aandoeningen. Het is van Royal canin.
Maar goed Nero is al erg gevoelig wat zijn eten betreft en zit nu op de Biofood en de kvv.
Dus ik zie het eigenlijk niet zo heel erg zitten om weer vanalles te gaan veranderen omdat hij nu zo goed doet op zijn voeding.

Groetjes Becky&Nero
-
- Speurneus
Wat balen zeg, ik weet hoe jullie je moeten voelen. Bommel is net zo jong en heeft ook een afwijking aan zijn hart gecombineerd met zijn epilepsie ook niet fijn. Net als Nero moe is moe, niet te warm laten worden enz. Lijkt makkelijk maar met een jonge enthousiaste lab best lastig
Ik zou Nero op zijn eigen voer houden en zorgen dat hij niet te zwaar wordt ivm de belasting van zijn hart.
Sterkte
Alice en Bommel

Ik zou Nero op zijn eigen voer houden en zorgen dat hij niet te zwaar wordt ivm de belasting van zijn hart.
Sterkte

Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you

02-06-2007

-
- Speurneus
-
- Speurneus