Jaaa wat een leuk idee, dat zal er hier ook wel in gaan! Ik ga eens beginnen met een bouillon ijsje, heb begrepen dat jullie dat maken in een (plastic) bekertje. En hoe geven jullie het dan? Als een ijsklont uit het bekertje halen en op de grond pleuren, of....?
Ik gebruikte normaal de puppykong gevuld met geitenmelk.
Nu ben ik het dopje kwijt waar ik het kleinste gaatje mee dicht maakte. Heeft iemand nog tips hiervoor?
ik maak dat kleine gaatje altijd dicht met een stukje brood of een brokje die er precies in past. Maar pindakaas ofzo zou ook kunnen. Ik doe dat niet aangezien mijn hond er niet tegen kan.
Ik heb ook wel vaker een ijsje gemaakt en ook in de kong. De ene keer met yoghurt en een andere keer weer met water en brokjes.
ik vond nog een pangasius fileetje bij het leegmaken van de vriezer.Zal ik het weggooien of niet;dilemma!
Toch maar opgezet in een pannetje water en : heb ik toch nog maar even 8 honden ijsjes van gemaakt!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005 Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Wat een ideetjes allemaal! Ik kwam nog niet verder dan ijsjes maken met een paar hondensnacks erin!
Morgen gelijk ff kipfileetje ofzo met bouillon maken