Zeeuwse labjes schreef:Carola, van harte met dit prachtige 8 tal. En inderdaad, arm ventje, in z'n eentje tussen 7 zussen. Nu nog geen probleem, maar wacht maar tot over een paar weken....
Parel ligt er als een zeer trotse moeder bij. Wat een heerlijke blik in haar ogen!
Met recht 8 zwarte pareltjes
Vorig jaar hadden onze 7 damespuppen het af en toe ook heel erg druk met zuigen op de p........s van hun broertjes inplaats van de melkfabriek van mama
Zal bij jou ook vast wel gaan gebeuren Carola!
Zeeuwse labjes schreef:Carola, van harte met dit prachtige 8 tal. En inderdaad, arm ventje, in z'n eentje tussen 7 zussen. Nu nog geen probleem, maar wacht maar tot over een paar weken....
Parel ligt er als een zeer trotse moeder bij. Wat een heerlijke blik in haar ogen!
Vorig jaar hadden onze 7 damespuppen het af en toe ook heel erg druk met zuigen op de p........s van hun broertjes inplaats van de melkfabriek van mama
ohhh my god dan heeft hij er straks 7 aan hangen
Ik hoop dat hij een beetje "mans"is en van zich af vecht, ander houd hij een trauma over aan teefjes
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
ohhh my god dan heeft hij er straks 7 aan hangen
Ik hoop dat hij een beetje "mans"is en van zich af vecht, ander houd hij een trauma over aan teefjes
Dat klink bekend in de oren Ik hoop dat hij de dames een beetje aan kan!!
Ze zijn prachtig! Alsnog van harte gefeliciteerd! sorry deze topic gemist door de drukte van mijn pupsels. Geniet ervan, dikke knuffel voor de pupsels en Mama Parel
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra