Bedankt voor alle goede adviezen en tips, moeilijk hoor, zoveel verschillende mogelijkheden, wat is het beste.
Ben zelf geneigd om eerst te kijken wat de DD doet en als het daar niet beter mee gaat over te gaan op pens en als het daar niet mee over gaat naar de holistische da.
Of misschien die brokken niet eens af te wachten...

weet het niet meer. Vind haar nu al zo mager en dan krijgt ze een half blikje vleesvoer en maar 60 gram brokken en een ei. En misschien nog calciumtoevoegingen, maar dat moeten we nog horen.
Je verwacht dat een dietist van hondenvoeding zou weten waar ze het over heeft, maar ik heb niks van haar of van de da gehoord over pens, of over versvoer en ik had serieus nog nooit gehoord van een holistische dierenarts....
Dus blijf vooral ideeen geven, ervaringen delen en hopelijk vinden we iets wat werkt voor onze kleine Peppie.
Ze is echt niet erg dik op het moment en ook ontlasting komt er niet echt uit.... vannacht en vanochtend nog twee kleine plasjes diarree, gistermiddag wel een redelijk vaste drol.
Het ene moment ben ik heel blij en het andere moment realiseer ik me dat we er nog lang niet zijn.
@Lupos, hoeveel pens mag je ongeveer geven?
Laurie