je kunt er natuurlijk ook zelf eentje organiserenChica schreef:Wat leuk om te lezen dat de jachtliefhebbers onder ons met elkaar trainen en jullie daarmee zoveel plezier hebben gehad! Helaas was ik enige tijd met vakantie en derhalve LF ff niet gevolgd, maar als jullie weer eens gaan trainen ben ik samen met Chica erg graag van de partij!
So keep me posted please..
Groet,
J&C
Volgende ronde?
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Chica
Klopt, heb dat ooit wel eens gedaan - betrof wel het op wat regelmatigere basis trainen in de omgeving Amsterdam - maar kwam toen weinig respons op. Kennelijk is Zuid Holland daar wat doortastender en actiever in. Maar zal binnenkort is een voorzetje doen. Met al die mensen die trainen in Almere zou het toch moeten lukken, zou je zeggen...
Neemt niet weg dat ik nog steeds graag aanhaak als jullie op herhaling gaan.
J&C
J&C
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
ik ben ook altijd in voor een kleiner groepje hoor, dus ik weet niet of jij door de weeks mogelijkheden hebt, anders kunnen we allicht een keer met zijn tweeën gaan?Chica schreef:Klopt, heb dat ooit wel eens gedaan - betrof wel het op wat regelmatigere basis trainen in de omgeving Amsterdam - maar kwam toen weinig respons op. Kennelijk is Zuid Holland daar wat doortastender en actiever in. Maar zal binnenkort is een voorzetje doen. Met al die mensen die trainen in Almere zou het toch moeten lukken, zou je zeggen...
J&C

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Chica