Slecht nieuws...
-
Terra5
- Speurneus

Fijn dat jullie weer thuis en dat de eerste stap erop zit
Nu inderdaad een voorbeeldige revalidatie
Hoop dat jullie een rustige nacht zullen hebben..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Veel succes met de revalidatie.
-
rimanime
- Speurneus

Blij te lezen dat alles voorspoedig is gegaan. Nu hopelijk een goede nachtrust en dan weer voorzichtig aan herstel gaan denken 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
jolien
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
jolien
- Hele grote hondenneus

Inmiddels hebben we het ergste denk en hoop ik achter de rug. Pien viel rond 01.00 uur eindelijk even in slaap en ik dus ook
. Helaas was het maar van korte duur en begon ze om 02.00 uur alweer te piepen, zo sneu, je kunt gewoon niks doen... En het is ook niet af en toe, maar gewoon echt aan 1 stuk door jammeren..
Ze lag natuurlijk ook de hele tijd op 1 zij (haar goede), waar ze volgens mij ook gek van werd. Ook wilde ze regelmatig aan de pleister gaan likken, maar gelukkig lag ik naast haar zodat ik haar kon stoppen. Heb toch liever dat ie er echt drie dagen op zit en niet nu er al afvalt! Vervolgens heeft ze denk ik nog weer vanaf 03.30 uur geslapen tot net 10 voor zes, toen zijn we voor het eerst even snel naar het uitlaatje buiten geweest, omdat pieter vandaag moet werken en dan konden we de eerste keer even samen doen. Ze loopt op 3 poten, wil heel hard, maar het is ook zwaar voor haar. Dat wordt niet vaak naar buiten dus vandaag.
Nu ligt ze gelukkig weer te slapen, zelfs een beetje te snurken
Denk dat ik dat ook nog maar even ga doen, gelukkig ben ik vandaag vrij!
Nu ligt ze gelukkig weer te slapen, zelfs een beetje te snurken
-
Alma
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Is ook heel frustrerend inderdaad. Ik heb Rimadyl meegekregen voor een aantal dagen, vanmorgen mag ze er weer 1. Ik denk ook niet zozeer dat het piepen van de pijn was, maar meer de uitwerking van de narcose, je niet lekker voelen en niet kunnen liggen (althans, steeds maar op 1 manier en ook niet goed kunnen draaien enzo).Alma schreef:ooow germ!!!
wat lijkt me dat frustrerend als je doggy zo ligt te huilen.![]()
mag ze niet meer pijnstiller?
(ik probeer maar even mee te denken)
Net begon ze weer een tijd lang te piepen, maar nu slaapt ze gelukkig weer wat. Ze heeft net ook wat te eten gekregen en ze had duidelijk trek! Dat is dus goed nieuws, alleen heeft ze nog niet gedronken. Straks maar weer even proberen.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
mullermariska
- Speurneus

-
pat
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Hi Mariska, het gaat wel wat beter, maar ze weet nog steeds niet wat ze moetmullermariska schreef:Jeetje wat een zware nacht. Ik hoop maar dat het nu wat beter gaat?!
Dikke knuffel voor haar en jou!
Na zo even naar buiten gaat ze binnen wel weer gelijk liggen, je merkt wel dat het zwaar is voor d'r om zo op drie poten te lopen, logisch ook als je dat niet gewend bent.
Ik hoop vooral dat vannacht wat beter gaat, ik heb haar vanmorgen weer rimadyl gegeven, maar daar moet ze het nu tot morgenochtend weer mee doen.