Zwervende labrador... waar is zijn baasje??

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Er zijn belangstellenden, maar dat hoeft niet te betekenen dat hier de baas bij zit waar Blackie het best op zijn plek zal zijn.
Als je belangstelling hebt laat het dan gewoon weten en laat je niet tegenhouden omdat er miss al anderen zijn.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Wat een heerlijk ventje om te zien. Kan me ook niet voorstellen dat ie agressief is. Angstig.... Ja door zo'n baas en het leven wat ie moest lijden. Dat kan ik me goed voorstellen. Nou diegene die zijn baasje mag worden wens ik heel veel geluk met hem. En geef hem alles wat ie nodig heeft. Want dat heeft Blacky wel verdiend!! :verliefd1:
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

hoe is het met de lieve Blacky nu ???
Ben toch wel benieuwd. Kan het nog steeds niet geloven dat iemand een hondje van 6 maanden zomaar achterlaat.
Afbeelding

bedankt Sharon !
roelien

Blackie doet het naar omstandigheden best goed.
Hij schijnt alleen 14 maanden te zijn ipv 6. Weet het niet precies, hij ziet er wel heel jong uit iig.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hij lijkt echt op een hond die ik hier eens gezien heb. Ik kan alleen er niet opkomen welke hond dat was..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

floor schreef:
O ik zou het beestje best willen hebben. Alleen wil wel weten of het een raszuivere labrador is.
Maar denk dat er meerdere gegadigden zijn. :(
Wij zien er vanaf. Hij heeft een lange tijd gezworven en dan heb je een hele taak om hem onder appél te kunnen houden. Floor loopt hier ook en voor ons is zij nummer 1.
En als dan blijkt dat het niet goed gaat dat wil ik hem niet aan doen.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
NicoleGoossens
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door NicoleGoossens »

Wat een schat om te zien! Hoop dat hij snel een goed thuis krijgt met mensen die veel tijd en liefde in hem steken. Onze labrador Benny was ook op zo'n idiote manier achter gelaten. Hem vonden ze vastgebonden aan een boom in het bos met een bak water en voer. Uiteindelijk hebben we de oude dierenarts van Benny gesproken en we hadden evt. het adres kunnen achterhalen maar wij wilde liever niks met deze mensen te maken hebben. Je moet er toch niet aan denken dat ze hem terug claimen? Over zijn achtergrond en gedrag was weinig bekend maar op trekken aan de lijn na was hij echt perfect opgevoed. We hebben nog lekker wat trainingen met hem gevolgd en iedereen in onze omgeving was het erover eens, liever dan hij bestaat niet. Zo zie je maar dat het vaak niet ligt aan de "afgedankte" hond.
Helaas is Benny 10 maanden nadat hij bij ons kwam wonen op veel te vroege leeftijd overleden. Wat een gemis! Sinds een week hebben we er een nieuw gezinslid bij Jackson! Een lief klein knuffelbeertje met af en toe duivelse trekjes. ;-)
We genieten volop van Jackson en Benny koesteren we voor altijd in ons hart!!!
Anne2211
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Anne2211 »

*even offtopic*

@NicoleGoossens Wat leuk Jackson! Wij krijgen volgende week een pup uit het andere nest Uit 't Labradorium! Van Merel :D
Groetjes Annemarie

Afbeelding
NicoleGoossens
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door NicoleGoossens »

*even offtopic terug*

Wat leuk! Dan heb ik jullie pup gezien! Welke wordt het? Ik weet niet of je Jackson ook nog gezien hebt. Dat was die met het groene bandje. Geef Merel en Jasmijn maar een dikke knuffel van me. En alvast heeelllll veel plezier met de voorbereidingen en het ophalen van jullie pup!
Groetjes Nicole en een :zwartpootje: van Jackson!

:zwartpootje: Jackson 09-10-2012
:blondpootje: Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
roelien

Iemand vroeg via de pb of ik een update over Balckie kon geven.

Afgelopen zondag zijn we met degenen die geholpen hebben rondom blackie, leuk om hem weer even te zien, hij heeft echt een super lieve kop, jammer dat hij zo bang is.
Met Blackie gaat het naar omstandigheden goed. Bij de trainster thuis voelt hij zich heel erg op zijn gemak.
Buiten en bij andere mensen is hij erg bang, hopelijk gaat de therapie hem helpen om hier doorheen te komen en gaat het helemaal goed komen met hem.
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Blijft hij daar dan nog voorlopig? Of gaat hij binnenkort naar een nieuw aaje?
roelien

Ze is al wel bezig een nieuwe baas te zoeken.
Het is nog even een afweging, eerst trainen bij haar of al wel naar een nieuwe baas en van daaruit gaan trainen.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Bedankt voor de info. Ik hoop dat het steeds beter gaat met dat ventje
Afbeelding

bedankt Sharon !
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Waarom kan de trainster hem niet houden? het gaat nu goed met Blackie. Het is toch wel wat, bouwt hij een nieuw vertrouwen op en moet hij straks weer weg. :cry:
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
roelien

floor schreef:Waarom kan de trainster hem niet houden? het gaat nu goed met Blackie. Het is toch wel wat, bouwt hij een nieuw vertrouwen op en moet hij straks weer weg. :cry:
Als ze alle honden houdt die ze traint.... dan mag ze wel heeeeel erg groot gaan wonen. Is gewoon niet te doen.
Dan moet ze stoppen met dit werk en kunnen er geen andere honden geholpen worden...
Plaats reactie