Toosje
-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
Lees het nu pas. Jeetje zeg, wat zal je verschrikkelijk in de rats hebben gezeten.
Ik wist niet dat er zulke giftige algen ook in de winter konden zijn. Als het warm is weet je dat je moet uitkijken, maar het water is overal nog hartstikke koud.
Ik hoop dat het elke dag weer wat beter met Toosje gaat. Dikke knuffel voor haar..
Ik wist niet dat er zulke giftige algen ook in de winter konden zijn. Als het warm is weet je dat je moet uitkijken, maar het water is overal nog hartstikke koud.
Ik hoop dat het elke dag weer wat beter met Toosje gaat. Dikke knuffel voor haar..

-
fieke
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Ja, in de zomer de blauw algen , die zijn levensgevaarlijk voor honden. Maar ik denk dat alles was: de kou, de smerige sloot en de algen. Vanochtend rook ik het alweer, enkele flinke plakken diarree , maar gisteren avond is ze wel goed het laatste rondje mee gehobbeld. We houden haar in de gaten , woensdag gaan we weer naar de dierenarts, maar zo nodig eerder.Elly H schreef:Lees het nu pas. Jeetje zeg, wat zal je verschrikkelijk in de rats hebben gezeten.![]()
-
speurneus carola
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
-
HennyH
- Speurneus

Het je het aangekaart bij het Hoogheemraadschap? Het is inderdaad geen tijd voor algen, daar is het veel te koud voor.Nino&Toosje schreef:Toosje heeft haar koppie weer goed staan. En er wordt onderzoek gedaan door het Hoogheemraadschap, want het heeft waarschijnlijk niet te maken met algen , maar met landbouwgif in de sloot. En dat mag niet!! Dus ik wacht het even af, maar het belangrijkste is dat mijn meisje weer de oude is.
Maar fijn dat Toosje weer goed is!! Houden zo Toosje
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

hier van spuit elluf ook nog even een reactie .Ik kon wel meelezen maar niet reageren ,mn account deed het niet.
maar fijn dat het weer beter gaat met de barones. Das schrikken hoor ,ze mag nog lang niet weg!
maar fijn dat het weer beter gaat met de barones. Das schrikken hoor ,ze mag nog lang niet weg!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Hoogheemraadschap gaat verscherpt controleren. Het water testen lukt niet, want dan moet je precies weten waarop ze moeten testen . En zo het uit laten zoeken kost enorm veel. ( dat hebben ze laten weten in een brief) Maar iemand heeft ook nog gebeld en toen verteld dat ze verscherpt toezicht gaan houden daar in de buurt . Toosje heeft ondertussen vanochtend alweer vrolijk een uur gewandeld.