Lara is er niet meer
- Caya
- Hele grote hondenneus
Pff, heftig hoor. Ik voel met jullie mee! Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Dag, lieve Lara, rest in peace.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
- Erelid
Echt niet te bevatten dit! Heel veel sterkte de komende tijd. Lieve lara daar boven staan een heleboel 'oude' lieve vriendjes je op te wachten. Rust zacht meissie
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
- Speurneus
- Contacteer:
In deze dagen voor Kerstmis zou het warm en gezellig in huis moeten zijn. In plaats daarvan hebben jullie nu een lege plek en is je hart vol verdriet en tranen. Denk vooral terug aan alles wat Lara voor jullie heeft betekend, aan alle lieve, mooie momenten samen. Dan komt er vast weer een glimlach op je gezicht en warmte in je hart. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Hanneke
Hanneke
-
- Hele grote hondenneus
-
- Erelid
Lara heeft idd zoveel voor mij betekend. Ze was echt droomhond voor mij. Ze kwam met 9 weken bij mij wonen en was direct zindelijk 's-nachts. Zij heeft nooit in een bench gezeten en heeft toch nooit iets gesloopt. Bij een correctie was het met iets meer nadruk zeggen van haar naam al voldoende. Ook in moeilijke tijden was ze er voor mij.
Ze ging vaak mee op vakantie, ze ging mee op visite. Lara hoorde er gewoon bij. En nu is dat gezin niet meer compleet
Ze ging vaak mee op vakantie, ze ging mee op visite. Lara hoorde er gewoon bij. En nu is dat gezin niet meer compleet

Groetjes,
Désirée

Désirée

-
- Hele grote hondenneus
Lara
heel veel sterkte vooral in deze tijd zullen een kaarsje branden (ook voor onze twee engeltjes)
-
- Speurneus
Gaat het Desiree ? Net een fijne wandeling achter de rug met ons oudje. Ik moet er niet aan denken haar te moeten missen....

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Erelid
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Erelid
Vandaag met een huis vol visite hadden we het over Lara en toen moest ik weer huilen. We zijn een paar weken verder, maar wat mis ik haar nog.
De eerste dagen was ik alleen aan het huilen, toen miste ik haar zo dat ik het liefst direct een andere hond wilde. Ik heb altijd een ridgeback gewild, dus ik was druk aan het inlezen, een grote ren voor in huis aan het zoeken en mijzelf aan het overtuigen dat een ridgeback nu voor ons het beste zou zijn. Kan ik weer heerlijk lopen en heb ik weer mijn maatje.
Tot ik mij een week later ineens realiseerde " ik wil eigenlijk geen andere hond, ik wil gewoon Lara terug". En dat zou niet eerlijk zijn voor een andere hond. Lara was als pup al ideaal. Direct 's-nachts zindelijk en ze heeft nog nooit iets gesloopt. En die vergelijking zou de nieuwe hond iedere keer krijgen.
Dus de plannen voor een andere hond zijn voorlopig van de baan. Misschien ooit. We zullen zien. Voorlopig hou ik het bij mijn herinneringen aan Lara.
De eerste dagen was ik alleen aan het huilen, toen miste ik haar zo dat ik het liefst direct een andere hond wilde. Ik heb altijd een ridgeback gewild, dus ik was druk aan het inlezen, een grote ren voor in huis aan het zoeken en mijzelf aan het overtuigen dat een ridgeback nu voor ons het beste zou zijn. Kan ik weer heerlijk lopen en heb ik weer mijn maatje.
Tot ik mij een week later ineens realiseerde " ik wil eigenlijk geen andere hond, ik wil gewoon Lara terug". En dat zou niet eerlijk zijn voor een andere hond. Lara was als pup al ideaal. Direct 's-nachts zindelijk en ze heeft nog nooit iets gesloopt. En die vergelijking zou de nieuwe hond iedere keer krijgen.

Dus de plannen voor een andere hond zijn voorlopig van de baan. Misschien ooit. We zullen zien. Voorlopig hou ik het bij mijn herinneringen aan Lara.
Groetjes,
Désirée

Désirée

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Wat herkenbaar Desiree. Morgen is het 2 weken geleden dat we Kira hebben moeten laten gaan. En ik mis haar ook verschrikkelijk.
Het is stil en leeg in huis ook al is Diezel er nog en mijn kat. Zij was ook een kanjer net als Lara denk ik. Maar het gemis zal nog wel een tijdje blijven, dat kan ook niet anders.
Ik denk ook wel eens aan een ander hondje. Maar dan een heel kleintje zodat ik niet ga vergelijken. Want dat vind ik niet eerlijk tegenover het nieuwe beestje. Maar voorlopig zit het er niet in ivm scheiding. Dus erg dubbel allemaal. Maar ik wens je heel veel sterkte.
En blijf aan de mooie momenten denken die je met haar hebt gehad.
Groetjes van Corine

Ik denk ook wel eens aan een ander hondje. Maar dan een heel kleintje zodat ik niet ga vergelijken. Want dat vind ik niet eerlijk tegenover het nieuwe beestje. Maar voorlopig zit het er niet in ivm scheiding. Dus erg dubbel allemaal. Maar ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes van Corine