Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
iris

Ongelezen bericht door iris »

Nou, ben weer op mijn werk! Toen ik net thuiskwam lag meneer nog lekker in zijn hok op zijn kussen te slapen! Me weer voor niks (een beetje) druk gemaakt. Hem eten gegeven en een rondje gewandeld en nu mag hij in de bench tot 5 uur vanmiddag. Ben erg benieuwd, maar dat zal wel goed gaan! Ben er niet bang voor in ieder geval, zijn bench is hem erg lief!
groetjes iris
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

werkze! Het gaat vast wel goed.. w.s. slaapt hij gewoon... des te veel energie heeft hij vanavond.. 8)
iris

kristies schreef:werkze! Het gaat vast wel goed.. w.s. slaapt hij gewoon... des te veel energie heeft hij vanavond.. 8)
Ja, hij zal wel lekker speels zijn vanavond, maar dat geeft niet.
Ben lekker vrij vanavond, dus dan kunnen we lekker een eindje gaan wandelen.
groetjes iris
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Aaaargghhhh! Ik kan Enzo wel achter het behang plakken!!! :x
Binnen was hij erg druk en bijterig, dus ik dacht we gaan buiten spelen.
Een speeltje uitgezocht waar hij nog niet zoveel mee heeft gespeelt, en wij naar buiten.

Toen ik het speeltje uit zijn bek wilde pakken begon hij te grommen!!!
En nog een keer, ik wist niet wat ik meemaakte!
heb wel gewoon dat speeltje gepakt zeg maar, maar ik schrok wel zeg.
daarna het spel snel beeindigd hoor.

Eenmaal binnen (na flink gerent te hebben met een ander speeltje)
Begon hij continu met zijn voorpoten op de bank te springen :evil:
Als ik LAAG zei en hem terug duwde, hapte hij in mijn handen/kleding! auuwww. :x
Niets hielp, ben heel boos geworden en heb hem best wel in zijn nekvel geknepen tot hij piepte, maar daarna ging hij gewoon door...
Wat moet ik nou? :(

Heb hem maar in zijn bench gezet en meneer viel metteen in slaap, was moe denk ik.

Wat doen jullie in zo'n geval?

Miranda
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Het beste is om hem te negeren in zo'n geval. Doordat je steeds iets tegen hem zegt of met hem doet moedig je hem aan ook al is hetgeen je zegt negatief. Kijk niet naar hem en zeg niets tegen hem. Desnoods draai je je om en loop je weg! Succes! :)
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

S.Breijer schreef:Ook heeft hij bijna geen echte puppyvacht meer. Vanaf halverwege zijn nekje heeft hij enkel ruwe haren zitten. Enne...hij wordt alleen maar donkerder! Mooi hoor :)!
Enzo heeft twee kleuren vacht, onderin zit nog dons zeg maar dat is iets lichter, en bovenop zit zijn nieuwe vacht. Deze is iets ruwer en donkerder.
Net heb ik hem gekamt met het herders harkje en zijn donsvacht kwam er echt goed mee uit, hele dotten haar! :shock: :D
Hij is er wel van opgepnapt hoor die knapperd.

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Dushi schreef:Het beste is om hem te negeren in zo'n geval. Doordat je steeds iets tegen hem zegt of met hem doet moedig je hem aan ook al is hetgeen je zegt negatief. Kijk niet naar hem en zeg niets tegen hem. Desnoods draai je je om en loop je weg! Succes! :)
Ik heb pas telefonisch contact gehad met de vrouw die de puppycursus gaat geven en zij adviseerde precies hetzelfde. Het werkt ook echt! Hij heeft dan niets om op te reageren en luisteren doen ze vaak toch even niet op zo'n moment. Zodra ik de deurklink vastpak, heeft Finn al alle aandacht voor mij. Meestal ga ik heel even om het hoekje staan, zodat hij me niet ziet, en ga daarna pas weer naar binnen. Niet gelijk weer bij hem op de grond, met hem spelen of wat dan ook. Even negeren. Als Finn dan netjes voor me gaat zitten zonder te zeuren/piepen krijgt hij een aai of kroel ik hem als beloning. (Vindt ie heerlijk :D)

Hier werkt het in ieder geval heel goed :).
kristies
Speurneus
Speurneus

Doe ik hier soms ook ( negeren) en werkt best wel.. alleen soms lukt het me niet omdat ik dan te boos ben.. :? om een of andere reden luistert Chester soms ook beter naar Wessel dan naar mij.. we blijven maar gewoon volhouden..

Groetjes Kristy
Oh en we moeten hem hier ook maar eens borstelen met het herdersharkje denk ik.. heeft ook twee kleuren vacht.. :D
iris

Is misschien wel een idee om hem compleet te negeren. Ik ben af en toe wel eens 20 keer achter elkaar foei aan het roepen. Ga het vanavond meteen proberen! Merk wel dat Tessel nu ik weer aan het werk ben iets baldadiger wordt en erg veel aandacht opeist. Vanavond krijgt hij een negeersessie!!!
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester heeft ondekt hoe het werkt om een poot te geven.. we hebben denk ik alleen iets te vrolijk gereageert als hij een poot geeft... want hij geeft nu een hele dag door poten... :? soms zelfs twee tegelijk.. :D
Ook als we boos zijn of hem proberen te negeren komt hij een poot geven.. :D
Hij is weer ouderwets aan het donderstenen vandaag.. dus hij lijkt langzaam weer helemaal op te knappen.. :schreeuw: Erruug fijn!!

Heb jij vrijdag ook de informatie bijeenkomst Iris van de hondenschool??

Groetjes Kristy
enne een poot van Chester.. hij bedankt jullie voor jullie medeleven de afgelopen dagen.. :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Aah gelukkig maar! :) Hebben jullie ook weer rust.

Is Finn de enige van de broers die geen pootje kan geven?? :oops: 8)
Wij zijn af en los aan het leren. Gaat allebei goed, maar kan beter :wink:
iris

Ja, vrijdag de 5e januari is de bijeenkomst. Ik weet alleen niet of ik het ga redden. Rinus Biemans zei dat dat helemaal niet zo'n probleem is, maar ik ga toch proberen of ik er naar toe kan. Heb nl 2 afspraken staan die avond (nieuwjaarsreceptie en een verjaardag) Ik zou het wel erg leuk vinden om er heen te gaan. Het is toch de bedoeling dat we alleen komen toch? (zonder pup bedoel ik dan)
Wanneer gaan jullie starten? Ik ga pas 21 januari starten, een weekje later omdat de cursusleider de eerste keer (14 januari) nog niet kan.
Heb er wel onwijs veel zin in!
Wat fijn dat Chester weer een beetje op begint te knappen joh!

groetjes iris
iris

S.Breijer schreef:Aah gelukkig maar! :) Hebben jullie ook weer rust.

Is Finn de enige van de broers die geen pootje kan geven?? :oops: 8)
Wij zijn af en los aan het leren. Gaat allebei goed, maar kan beter :wink:
Ja, Tessel kan het ook al. AF, lOS en ZIT kan hij ook al en nu zijn we BLIJF en VOLG aan het oefenen. Erg moeilijk allemaal, maar het begint langzaam te komen! Ben wel erg blij dat er hondensnoepjes zijn uitgevonden hoor!

Succes met oefenen!
iris

Heb zojuist de dierenarts gebeld en we kunnen maandag om 10 voor 6 terecht!!! Dan gaan we bij mijn eigen dierenarts kijken in Breda. Ben benieuwd wat hij van zijn oogje vind, maar volgens mij ziet het er erg goed uit. Er heeft al 1 hechting losgelaten en de 2e bungelt er nog wat aan. Hoop dat ze er maandag helemaal uitgehaald worden, dan kan ik een mooie foto van zijn hoofd maken zonder hechtingen!!!!
@Kristie: welke dierenarts hebben jullie? Misschien zitten we wel bij dezelfde straks!
Mijn dierenarts heet Marjolein van der Pad van dierenkliek Breda eo.
Zou wel grappig zijn, heeft ze 2 pups uit hetzelfde nest!
iris

we waren zowaar gezakt naar pagina 2 met onze topic....

Even omhooghalen maar weer dan!

@Kristie: hoe is het met Chester?

groetjes Iris
Plaats reactie