Indy niet in orde..
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Yara
Met Indy gaat het gelukkig weer wat beter. De ab kuur is bijna afgelopen en heeft goed zijn werk gedaan. Indy heeft geen last meer van diarree en hoeft ook niet meer te braken. Wel heeft ze af en toe dagen er tussen zitten dat het minder gaat, maar al met al gaat ze steeds ietsje vooruit.
We gaan nu zelfs weer voorzichtig verder afbouwen om te kijken hoe het gaat. De prednisonkuur verlengen we wel nog even om haar nog wat extra te ondersteunen.
Maar als het nu zo doorzet ben ik al heel erg blij, het is zo fijn om te zien dat mijn meisje zich iets beter voelt.
En ik moet eerlijk bekennen dat het mijzelf ook wat lucht en ruimte geeft
het begint me nu echt wel op te breken al die zorgen en die gebroken nachten de afgelopen maanden. Zat er de afgelopen weken ook echt even doorheen, alles was even teveel.
Maar we gaan met goede moed door, hopelijk blijft Indy steeds met kleine stapjes vooruit gaan! Daar ga ik gewoon vanuit!
Dank jullie wel voor de vele knuffels!
We gaan nu zelfs weer voorzichtig verder afbouwen om te kijken hoe het gaat. De prednisonkuur verlengen we wel nog even om haar nog wat extra te ondersteunen.
Maar als het nu zo doorzet ben ik al heel erg blij, het is zo fijn om te zien dat mijn meisje zich iets beter voelt.
En ik moet eerlijk bekennen dat het mijzelf ook wat lucht en ruimte geeft
Maar we gaan met goede moed door, hopelijk blijft Indy steeds met kleine stapjes vooruit gaan! Daar ga ik gewoon vanuit!
Dank jullie wel voor de vele knuffels!
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

-
soraya