Indy niet in orde..
-
Yara
Het is wel weer eens tijd om een update te plaatsen over Indy.
Met Indy gaat het nog steeds de goede kant op
. Vandaag is de laatste dag dat ze medicatie krijgt, dus best wel spannend hoe het nu zal gaan.
Wel blijft ze voorlopig op het voer staan dat ze de afgelopen maanden steeds kreeg en verder niets. Als dat straks goed blijft gaan, gaan we langzaam aan weer wat andere voeding proberen. Ook starten we over 2 weken weer met trainen als het allemaal goed blijft gaan, lekker weer conditie opbouwen.
Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven, vele knuffels en pb-tjes de afgelopen maanden!! Dit heeft me ontzettend goed gedaan!
Met Indy gaat het nog steeds de goede kant op
Wel blijft ze voorlopig op het voer staan dat ze de afgelopen maanden steeds kreeg en verder niets. Als dat straks goed blijft gaan, gaan we langzaam aan weer wat andere voeding proberen. Ook starten we over 2 weken weer met trainen als het allemaal goed blijft gaan, lekker weer conditie opbouwen.
Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven, vele knuffels en pb-tjes de afgelopen maanden!! Dit heeft me ontzettend goed gedaan!
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Charella
-
rimanime
- Speurneus

Fijn bericht om te lezen 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sharon66057
- Speurneus

-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
soraya
-
Yara
Wat lief dat je aan Indy denkt!bubbles schreef:Hoe gaat het nu zonder medicatie?
Is ze nu weer helemaal beter?
Tot vrijdag ging het eigenlijk heel erg goed met Indy. We maken af en toe een lekkere wandeling en dan mag ze ook los.
Maar sinds gister zijn haar buik en maag weer onrustig en heeft ze vandaag weer overgegeven. Ze heeft ook steeds de neiging om gras te willen eten, maar dat mag ze niet van mij.
Haar buik is ook weer meer gespannen, dus ik houd haar extra goed in de gaten.