Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door jessica »

vandaag staat er Duck op het menu, morgen een zalm
Afbeelding
©Monika
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

@Lupos; die van jou krijgen een luxe maaltijd zeg! Bio vlees zozo...
Jammer dat het zo prijzig is, ook voor onszelf. Het is nl veel smakelijker vinden we.
Afbeelding
©Monika
arja

Ongelezen bericht door arja »

Hier vandaag een beetje duck, wat pens en een paar kippennekjes, de bakken zijn wel 30 keer uitgelikt. :wink:
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

jessica schreef:@Lupos; die van jou krijgen een luxe maaltijd zeg! Bio vlees zozo...
Jammer dat het zo prijzig is, ook voor onszelf. Het is nl veel smakelijker vinden we.
het leuke is: het kost mij helemaal niets ;) is een adresje van mijn moeder. Zij koopt daar haar vlees en zij bleken het kopvlees, de lever en het hart weg te gooien. Dus toen we zeiden dat we die wel wilden hebben waren ze zo blij dat ze het niet weg hoefden te gooien dat ze er niets voor hoeven te hebben :D
Het wild heb ik ook grotendeels op een handige manier ingeslagen waardoor de kosten relatief enorm meevallen hoor :)
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

lupos schreef:
jessica schreef:@Lupos; die van jou krijgen een luxe maaltijd zeg! Bio vlees zozo...
het leuke is: het kost mij helemaal niets ;) is een adresje van mijn moeder. Zij koopt daar haar vlees en zij bleken het kopvlees, de lever en het hart weg te gooien. Dus toen we zeiden dat we die wel wilden hebben waren ze zo blij dat ze het niet weg hoefden te gooien dat ze er niets voor hoeven te hebben :D
Het wild heb ik ook grotendeels op een handige manier ingeslagen waardoor de kosten relatief enorm meevallen hoor :)
kijk die adresjes moet je heel warm houden :D
Afbeelding
©Monika
lupos

jessica schreef: kijk die adresjes moet je heel warm houden :D
dat doe ik ook zekers!! En zolang je adressen niet op voedingsfora plaatst is de kans groot dat er geen stormloop op komt, dus dan kun je het nog behouden ook ;)
Als ik ga neem ik vaak wel voor anderen mee als dat mogelijk is, maar een adres doorgeven doe ik niet meer.

Hier vandaag twee eendjes. Gisteren hebben ze allebei 2 geitenpoten met schouder gekregen.
Ronald_en_Mariska

Ongelezen bericht door Ronald_en_Mariska »

Boris heeft afgelopen zaterdag zijn eerste zalmkop gekregen. Hij krijgt normaal gesproken KVV (Haaksbarf), maar omdat hij de zalmvariant niet zo lekker vindt en ik hem toch zalm wil geven, heb ik een paar weken geleden zalmkoppen gekocht. Afgelopen zaterdag kreeg hij dus de eerste.

Ik vond het best spannend, Boris is niet gewend te kauwen en heeft zijn eten normaal gesproken binnen een halve minuut op. Ik heb de kop eerst vastgehouden en na een hoop gelik en gesnuffel, zette hij zijn tanden erin. Eerst nog voorzichtig, maar toen hij ontdekte dat je lekker aan de kieuwen kunt trekken, had hij de smaak te pakken. Maar ik had dat ding nog steeds vast. Terwijl Boris lekker aan het kluiven was, probeerde ik het op de grond te leggen. Maar toen raakte Boris het niet meer aan. Hij ging ernaast zitten en keek me aan, van "Vrouwtje, dat is niet de bedoeling, het is veel makkelijker als het vasthoudt" :wink: Eindelijk, na 3 kwartier, had ik het voor elkaar gekregen om het op de grond te leggen. Boris heeft de hele (!) zalmkop op. Ik had gelezen dat ze bij de eerste weleens moeite hebben met het harde gedeelte, maar het is er helemaal in gegaan.

Vandaag krijgt hij weer Haaksbarf. Bij de volgende bestelling eens wat kippennekken bestellen, kijken hoe hij dat vindt. En maar eens gaan kijken naar een grotere vriezer :?
fmsijtsma

Ongelezen bericht door fmsijtsma »

hazekopjes en een complete duif
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

hier vandaag Herby mix 1, morgen een fazantkarkas en 's avonds konijnenmaagjes
fmsijtsma

Ongelezen bericht door fmsijtsma »

Cavia en runderspiervlees
ester01

vanmorgen nog een stuk fazantkarkas en vanavond kipfilet
lupos

hier vandaag een fazantje voor ieder, morgen krijgen ze voor het eerst struisvogel spiervlees :? :lol:
ester01

hier vandaag een wildmixje (2 dagen achter elkaar)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Gisteren kippenpoten, vandaag runderkopvlees. :)
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Snijsel, lamstong, kippennekjes, karkasje, maagjes en hartjes.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Plaats reactie