Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Nou zijn ontbijtje is erin gebleven... we hadden wel wat minder gegeven dan anders.. hij is nog wat rustigere dan dat ik van hem gewent ben.. maar verder weer helemaal de oude.. phoeeee :? het mannetje heeft me al heel wat slapeloze nachten bezorgt..

Maar het is het waard hoor... :)

De volgende cursus is Diana er zelf ook bij met Dyna en oohh hoe heet het zusje van onze mannen ookweer??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Evi (Evy..weet niet hoe je het precies schrijft) :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Leuk trouwens dat je met Diana in een groep zit... Kun je zuslief ook regelmatig zien. Wij zijn niet zo lang geleden even langsgeweest en hebben die twee pups toen ook gezien. Super leuk hoor...:) Doe haar maar de groeten van me volgende week :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

oh ja Evi.. nou met Dyna en Evi dus.. wij gaan dan dus wel mooi tijdens de pauze naar huis.. 8)
Zal het voor de les maar even met de instructeur doornemen, want we zijn echt geschrokken gisteren.. wessel was zelfs ook een beetje in paniek en hij blijft anders altijd zo rustig.. :(
iris

Ongelezen bericht door iris »

Het zusje heet Emy volgens mij. Maar weet het niet helemaal zeker meer.
Wat leuk dat Diana er de volgende keer bij is. Misschien kom ik dan wel een keertje kijken. Kan ik zien wat jullie de tweede les moeten doen en dan kan ik vast oefenen..... Ik heb natuurlijk de zondag erna pas mijn eerste les. Mogen er eigenlijk wel mensen komen kijken? Geen idee eigenlijk.

Fijn dat het eten binnen is gebleven.

groetjes Iris
iris

O ja, Het was Evy.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Chester heeft jullie wel flink laten schrikken ja...:(
kristies
Speurneus
Speurneus

iris schreef:Het zusje heet Emy volgens mij. Maar weet het niet helemaal zeker meer.
Wat leuk dat Diana er de volgende keer bij is. Misschien kom ik dan wel een keertje kijken. Kan ik zien wat jullie de tweede les moeten doen en dan kan ik vast oefenen..... Ik heb natuurlijk de zondag erna pas mijn eerste les. Mogen er eigenlijk wel mensen komen kijken? Geen idee eigenlijk.

Fijn dat het eten binnen is gebleven.

groetjes Iris
Ja hoor je kan gewoon komen kijken. Het was best druk met kijkers.,. :)
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Chester heeft jullie wel flink laten schrikken ja...:(
jaa.. :? ach houd ons allert.. :) het is en blijft echt een lekker ding.. maar hij moet niet meer zo raar doen.. hij kon echt niet meer op zijn poten staan en staarde ons wezeloos aan, viel letterlijk om als hij probeerde te lopen.. wilde niet eten.. niet drinken en toen ook nog spugen.. en dat kwam echt uit zijn tenen zooo sneu.. :(

Maar hij is weer de oude hoor!! :) is zojuist weer begonnen aan zijn nieuwe missie.. het kleed opeten.. :twisted:
iris

O, gelukkig. Liever het kleed opeten dan een hulpeloos hondje :wink:

Ben blij dat het weer wat beter gaat. Hoe gaat Diana dat eigenlijk doen met 2 hondjes? Komt Ben mee ofzo?
Manon

Ongelezen bericht door Manon »

Het enige nadeel vind ik dat het een vrij grote groep was. ( 14 man en pups..)
Dit is inderdaad heel erg veel. Wij zaten met Ziggy in een groep met maximaal 6 puppies. Onze instructrice hield de groepjes zo klein omdat je volgens haar als instructeur niet meer dan 6 hondjes je volledige aandacht kan geven in de les, iedere hond heeft bepaalde trekjes waar hij/zij in geschoold moet worden, de een heeft wat meer moeite met volgen de ander met los laten. Hier werd naar hond/baas dan ook veel aandacht aan geschonken.

En Ziggy was geestelijk ook altijd heel vermoeid als we thuis kwamen. Die dook dan ook meteen zijn bench in :D .
Veel succes!
iris

Hey Kristie, weer een nieuwe banner.
Leuk hoor dat jullie dat allemaal kunnen. Sandra maakt ook al van die mooie banners!

Misschien dat ik het ook ooit nog leer......

groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

iris schreef:Hey Kristie, weer een nieuwe banner.
Leuk hoor dat jullie dat allemaal kunnen. Sandra maakt ook al van die mooie banners!

Misschien dat ik het ook ooit nog leer......

groetjes Iris
Ja Kristy, hij is erg leuk geworden :D

Bedankt voor het compliment Iris :)! Jij kunt het ook hoor..Een kwestie van veel geduld en een beetje inspiratie op zijn tijd :wink: Tja, ik moet wat op de momenten dat Finn slaapt en ik echt niets te doen heb...
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Zo, wij zijn ook weer thuis.
Naar de cursus geweest, was erg interesting voor ons, vooral het theorie deel gna gna :twisted:
We zullen Enzo dat ongewenste gedrag wel afleren met deze geweldige (hond vriendelijke) tips.

Wel weer heel veel te oefenen...

Tijdens het spelen was Enzo de ontstuimige erg dominant bezig, ging al grommend achter de herders aan :oops:
Volgende week mag Enzo met de Ritge back van hun spelen, zodat hij leert dat hij een spel niet altijd kan winnen :?

de oefeningen gingen vrij goed, hij zat samen met een herder teef in het groepje.

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Enzo pakt de oefeningen in ieder geval wel goed op :). Gisteren ging ik met Finn wandelen en we kwamen een Duitse herder tegen. De herder had hartproblemen, dus kon hij niet echt rennen enz. Finn begon te springen, hij vindt grote honden helemaal geweldig. De herder maakte hem toen even duidelijk dat hij dit niet zo goed plan. Hij gromde naar Finn en Finn rende meteen, met zijn staart tussen zijn poten, weg.. Is maar goed ook...Finn moet weten dat niet alle honden willen spelen en ook niet elke hond vindt Finn leuk. Hij is niet bang aangelegd, dat absoluut niet, maar hij weet op zo'n moment gelukkig nog net wanneer hij moet stoppen..:)

Hebben jullie nog nieuwe oefeningen mee naar huis gekregen? Hier zijn we van alles aan het oefenen. We hebben nu beloningssnoepjes waar meneer heeel graag voor wil werken :wink:
Plaats reactie