Maar het is het waard hoor...

De volgende cursus is Diana er zelf ook bij met Dyna en oohh hoe heet het zusje van onze mannen ookweer??
Ja hoor je kan gewoon komen kijken. Het was best druk met kijkers.,.iris schreef:Het zusje heet Emy volgens mij. Maar weet het niet helemaal zeker meer.
Wat leuk dat Diana er de volgende keer bij is. Misschien kom ik dan wel een keertje kijken. Kan ik zien wat jullie de tweede les moeten doen en dan kan ik vast oefenen..... Ik heb natuurlijk de zondag erna pas mijn eerste les. Mogen er eigenlijk wel mensen komen kijken? Geen idee eigenlijk.
Fijn dat het eten binnen is gebleven.
groetjes Iris
jaa..S.Breijer schreef:Chester heeft jullie wel flink laten schrikken ja...
Dit is inderdaad heel erg veel. Wij zaten met Ziggy in een groep met maximaal 6 puppies. Onze instructrice hield de groepjes zo klein omdat je volgens haar als instructeur niet meer dan 6 hondjes je volledige aandacht kan geven in de les, iedere hond heeft bepaalde trekjes waar hij/zij in geschoold moet worden, de een heeft wat meer moeite met volgen de ander met los laten. Hier werd naar hond/baas dan ook veel aandacht aan geschonken.Het enige nadeel vind ik dat het een vrij grote groep was. ( 14 man en pups..)
Ja Kristy, hij is erg leuk gewordeniris schreef:Hey Kristie, weer een nieuwe banner.
Leuk hoor dat jullie dat allemaal kunnen. Sandra maakt ook al van die mooie banners!
Misschien dat ik het ook ooit nog leer......
groetjes Iris