Dag lieve ouwe stip....
-
hellen
-
Dushizwart
Zo, even koffie en de deur toe (werk). Alles is al gezegd en ik sluit me bij iedereen aan.
Gister heb ik nog even gedacht aan jullie. Hoe jullie zo dichtbij nog een laatste keer met Bas naar het strand zijn gegaan. Knap hoe jullie met de hele situatie om zijn gegaan. Als Bas zou kunnen praten, had hij hier niets aan toe te voegen, behalve een ‘dankjewel lieve baasjes’.
Jammer dat we Bas niet hebben leren kennen.
Sterkte de komende periode en geef Rens een dikke knuffel
Wendy en Dushi
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Vanochtend liep ik buiten in het bos met mijn 2 mannen en dacht aan jullie. Hoe jullie vanochtend ook wakker worden, maar dan niet door 2 maar 1 labje begroet worden...
Het is niet eerlijk: Ixor is nu 13 en huppelt nog vrolijk mee op mijn ochtendwandeling. Bas was nog maar 3...
Bas huppelt nu ook weer vrolijk en zonder pijn op de eeuwige jachtvelden. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van Bas.
Het is niet eerlijk: Ixor is nu 13 en huppelt nog vrolijk mee op mijn ochtendwandeling. Bas was nog maar 3...
Bas huppelt nu ook weer vrolijk en zonder pijn op de eeuwige jachtvelden. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van Bas.
-
Teun
-
miran&joost
Heel veel sterkte de komende tijd......
Best dubbel, wij verheugen ons op de komst van de pup en jullie moeten je maatje laten gaan..
In ieder geval hebben jullie hem een prachtig, liefdevol afscheid kunnen geven en heeft jullie schatje nu geen pijn meer.
Geef maar een dikke knuffel aan Rens, want die zal ook wel niet weten wat hem overkomt.
Groeten,
Joost en Miranda
Best dubbel, wij verheugen ons op de komst van de pup en jullie moeten je maatje laten gaan..
In ieder geval hebben jullie hem een prachtig, liefdevol afscheid kunnen geven en heeft jullie schatje nu geen pijn meer.
Geef maar een dikke knuffel aan Rens, want die zal ook wel niet weten wat hem overkomt.
Groeten,
Joost en Miranda
-
CUTY1
Phoe, dit is wel heel heftig! Maar wel super mooi afscheid! Een waardig afscheid, zoals jullie Bas verdiende! Veel sterkte in de komende tijd voor jullie. Misschien niet 't goeie moment om te vragen, maar wat had Bas eigenlijk, dat hij op zo'n eigenlijk onacceptabele jonge leeftijd moest worden ingeslapen?
Nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst!
Nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst!
-
jose geurtse
- Speurneus

-
Anja
Niet handig om dit te lezen als je op je werk zit, want de tranen liepen over me wangen...................
Het is eigenlijk vreemd om zelf zo verdrietig te zijn over een hond en mensen die je alleen van foto's en verhalen kent, maar ik weet hoe het voelt om afscheid te moeten nemen. Je weet dat het de beste beslissing is maar het voelt zo oneerlijk. Je kunt het gewoon niet bevatten.
Langzaamaan zullen jullie weer de draad van het leven moeten oppakken en dat lukt ook wel, maar het is zo verdomd moeilijk. Zeker als je je andere hond ziet, die ook zijn maatje kwijt is.
Lieve Bas,
Daar achter die regenboog zijn vele vriendjes die jou op zullen wachten en dikke pret met jou zullen maken. Het zal een plek zijn waar je mee kunt doen met springen, rennen, zwemmen en ravotten. Hier beneden zul je nooit vergeten worden.
Dikke knuffel!!
Het is eigenlijk vreemd om zelf zo verdrietig te zijn over een hond en mensen die je alleen van foto's en verhalen kent, maar ik weet hoe het voelt om afscheid te moeten nemen. Je weet dat het de beste beslissing is maar het voelt zo oneerlijk. Je kunt het gewoon niet bevatten.
Langzaamaan zullen jullie weer de draad van het leven moeten oppakken en dat lukt ook wel, maar het is zo verdomd moeilijk. Zeker als je je andere hond ziet, die ook zijn maatje kwijt is.
Lieve Bas,
Daar achter die regenboog zijn vele vriendjes die jou op zullen wachten en dikke pret met jou zullen maken. Het zal een plek zijn waar je mee kunt doen met springen, rennen, zwemmen en ravotten. Hier beneden zul je nooit vergeten worden.
Dikke knuffel!!
-
Elke02
-
stefmail
-
Dushi
- Speurneus

We hebben Rens geen afscheid laten nemen. Ik heb het idee dat hij er niet zoveel last van heeft. Hij vraagt wat meer aandacht van ons maar dat lijkt me logisch, normaal had hij daar Bas voor. Maar hij is rustig, gedraagt zich normaal en heeft goed geslapen. Ik denk dat hij even aan zijn nieuwe plekje moet wennen.Labradorreke schreef:Erg mooi kaartje als aandenken aan Bas.
Hoop dat de mooie herinneringen aan 'm jullie zullen helpen dit verdriet een plaats te geven. Neem er de tijd voor!
Een vraagje...
Heeft Rens nog afscheid genomen van Bas, nadat hij ingeslapen was?
Heb dit hier gedaan met Frodo maar had de indruk dat Frodo te jong was om er ook maar iets van te begrijpen. Hij ging vaak snuffelen en terugkijken maar achteraf bleef hij toch zoeken. Nu is het iets beter maar regelmatig na een wandeling, als we binnenkomen loopt Frodo toch nog naar die zetel waar Seppe lag. Net alsof hij hoopt dat Seppe er deze keer wél zal liggen.
Hoop dat Rens er iets beter mee kan omgaan. Zal ook voor Rens, net als voor jullie, tijd vragen.
Sterkte!!!![]()
![]()
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007