Rust zacht Geordebeest...
-
Bofkont
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
mawo
- Middelgrote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Dag lieve bruine beer met je prachtige bruine snoet ! Geen pijn meer, wat moet dat heerlijk zijn.
Rinske
Rinske

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
AnjaS
- Speurneus

-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pukkie
-
Bowy
- Speurneus

- Contacteer:
-
toos
Ook ik had dit zeker niet verwacht. ik heb vorige week nog geshopt voor 2 honden, alles nog in huis gehaald voor de medicatie en voer...Tis het ergste niet maar dit verlies komt zo onverwachts. Dit was de eerste keer dat er geen kwispelende, gillende Geordi naar mij toe kwam als ik weg was geweest. Wat zal het morgen ochtend stil zijn hier in huis.Pukkie schreef:O wat doet me dit pijn om te lezen.
Ik had het nog niet verwacht.
Heel veel sterkte met dit verlies, wat zal dat pijn doen.
Rust zacht lieve Geordi
De pijn is intens maarvoor hem is t goed geweest en ik weet zeker dat hij het met mij eens is. Tis en blijft mijn grote teddybeer!!
-
Pukkie
Toen mijn Arri lymfeklierkanker had, wist ik ook dat de dag dat hij zou doodgaan er aan zat te komen. En toch... kwam die dag heel onverwachts. Ik denk dat de dood altijd een beetje onverwachts komt. Ik dacht dat ik toen helemaal was voorbereid, maar dat was helemaal niet zo.toos schreef:Ook ik had dit zeker niet verwacht. ik heb vorige week nog geshopt voor 2 honden, alles nog in huis gehaald voor de medicatie en voer...Tis het ergste niet maar dit verlies komt zo onverwachts. Dit was de eerste keer dat er geen kwispelende, gillende Geordi naar mij toe kwam als ik weg was geweest. Wat zal het morgen ochtend stil zijn hier in huis.Pukkie schreef:O wat doet me dit pijn om te lezen.
Ik had het nog niet verwacht.
Heel veel sterkte met dit verlies, wat zal dat pijn doen.
Rust zacht lieve Geordi
De pijn is intens maarvoor hem is t goed geweest en ik weet zeker dat hij het met mij eens is. Tis en blijft mijn grote teddybeer!!
Ik wens je zo veel sterkte morgenochtend en alle ochtenden die nog komen. Ik probeer alle oudjes op het forum zo'n beetje te volgen (omdat ik zo van oudjes hou) en daarom pakt me dit zo erg.
Ook al doet het nog zo'n pijn je hebt het goede moment gekozen. Hij heeft niet langer moeten lijden en dat is het beste. Op de laatste foto's die je hebt geplaatst, zie je aan zijn ogen dat het genoeg is geweest.
Hij zal voor altijd jouw grote knuffelbeer blijven en zit voor altijd in je hart. Nogmaals ontzettend veel sterkte