de grappigste gewoonte van jullie hond?

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Yana zwemt altijd ongelooflijk om. Ze gaat recht op de bal af maar met terugzwemmen komt ze altijd 15 a 20 meter links of rechts van mij de kant op en rent dan nog 20 meter om daar te gaan schudden. Daarna komt ze pas terug.
Maico

Ongelezen bericht door Maico »

Maico was ontzettend lui van de vakantie dat hij zelfs zn kop in zn drinkbak liet hangen haha, zie avatar :verliefd1:
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Pff.. wat een leuke gekke dingen hebben al die hondjes. Flopke heeft er ook een paar:
1) 's morgens vroeg mag ze even komen knuffelen in bed (echt ons momentje) en dat kan alleen maar als ze naast me ligt tegen me aan en dan zich helemaal uit rekt. Dan moet ik ondertussen haar hele lijfie masseren en haar koppie lekker kriebelen. Als dat enige keren gebeurd is, is ze ineens klaar en kunnen we opstaan.
2) als ze lekker lui wilt liggen gaat languit met haar achterpoten naar achteren liggen als in een kikkerhouding
3) 's avonds rond koffietijd is speelkwartier, dan komt ze met van alles aan dragen en moet er even lekker ruw gespeeld worden of rotuit geravot samen. Daarna ploft ze op mijn krukje tussen mijn benen en valt als een blok in slaap
miniii

Ongelezen bericht door miniii »

hmm branko heeft zoveel grappige dingetjes ö maar het leukste vind ik toch dat hij,als we gaan wandelen, in zijn riem bijt en met zichzelf wil gaan wandelen. hij blijft meestal ook zolang trekken tot je loslaat en dan loopt hij vrolijk kwispelend langs je met de riem in zijn mond haha :applaus:
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Iris heeft de grappige gewoonte om bovenop de bank te gaan slapen,ze houd zo ook de wacht als ik van huis ben.

Afbeelding

Robin heeft de grappige gewoonte om alle tassen door de kamer te leggen als ik van huis geweest ben,ze maak ze niet kapot maar verspreid ze overal.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
rubia

Ongelezen bericht door rubia »

Mijn hondje zwarte teefje

100 keer op een dag sprong zij in mijn armen en kuste mijn, en ook heel zachtjes knibbelen in me nek , heel gek maar ze was verlief op mijn.
ik mis er heel erg :cry2: :zwartpootje:
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

Als Tara heel moe is, gaat ze liggen slapen op haar rug met de pootjes omhoog. Ziet er al grappig uit, die lippen zakken helemaal naar beneden... maar mevrouw ligt dan ook enorm te snurken!!!
Foodlover

De grappigste gewoonte van jullie hond

Ongelezen bericht door Foodlover »

Hoewel wij Sep pas 2 1/2 week in huis hebben en hij langzaam aan onze idiote gewoontes went, heeft hij zelf ook een paar rare hebbigheden.

1 - hij poept alleen na een flink stuk lopen, zo op het eind als we weer op huis aangaan.
2 - hij ligt graag aan je voeten met zijn kop op je tenen en het uitademen over je tenen vindt hij helemaal geweldig.
3 - wanneer hij een buffelhuid stick krijgt, vervalt de wereld om hem heen tot niets. Zo geconcentreerd is hij aan het knagen en likken. Hij is altijd blij met een buffelhuid stick.
4 - als hij ontspannen ligt te slpane laat hij weleens wat waaien. Oei maai wat een lucht.

Groeten

Willem en Sep
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Brego moet altijd iets in zn bek hebben als hij je begroet of als je m gewoon even wilt aanhalen. Het liefst zijn eendenknuffel.
Maar het leukste is dan dat hij erbij knort. Hij is dan echt net een spinnende poes, maar dan 10x harder. :D
En ook nog het liefste alle kanten op friemelen, heel zn lichaam gaat van links naar rechts, zo hard kwispelt hij.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Senna heeft de gewoonte als haar kussen overtrek gewassen is er flink op te gaan springen en dan met een flinke plof erop neer tevallen en dan lekker te gaan slapen.
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Als we samen zwemmen komt jack heel dichtbij langs mij peddelen, zo dicht dat ik nauwelijks mijn armen kan bewegen en houdt mij nauwlettend in de gaten, heerlijk genieten, om dan met een spurt terug naar de handdoek te lopen, bril, tas, verrekijker alles onder het zand, het is echt :lol: :lol: geblazen met mijn waterboy :D
Your dogs loves you, when No body else does
Maico

sandraske schreef:Als Tara heel moe is, gaat ze liggen slapen op haar rug met de pootjes omhoog. Ziet er al grappig uit, die lippen zakken helemaal naar beneden... maar mevrouw ligt dan ook enorm te snurken!!!
Hahaha dat doet Maico ook inderdaad en zo blijft hij dan vaak nog uuuuuuuuuuren liggen :D
Kirstenn

Ongelezen bericht door Kirstenn »

-Als Jurre buiten een stok pakt rent hij als een jong veulen over straat :D

-Doet soms belletjes blazen in zijn drinkbak :confused:

-Als hij ergens gaat liggen, hoor je een hele diepe zucht alsof hij heel veel heeft gedaan die dag.. daarna valt hij in slaap en gaat hij snurken :verliefd1:

- Af en toe gebruikt hij een knuffel of een slipper/schoen als hoofdkussen, ziet er heel lief uit!
lizzle

Ongelezen bericht door lizzle »

Het is een heel grappig gezicht dat Senna door het kattenluik naar binnenkomt en er ook uitgaat.Als we het klepje hard horen opengaan weten we dat ze weer in aantocht is..Zelfs al doe je haar de deur open, dan kruipt ze nog door het kattenluik.. :D

Heb het vanmorgen ook gefilmd ziet er zo grappig uit..eerst een pootje, dan haar koppie en dan de rest haha.. :lol: maar ja ik vraag me af hoe lang ze dat nog kan doen want nu lukt het nog, maar over een week of twee past dat echt niet meer!!Dus ben benieuwd hoe dat dan gaat..als ze maar niet vast komt te zitten haha...

Groetjes Liz
Maico

Hahaha nu past het nog door het kattenluik ja:D
Dat deed Maico in het begin ook maar nu past alleen zn kop er nog maar door, hij gebruikt het als gluurluikje haha.

Maico denkt af en toe dat hij een duikboot is als hij aan het zwemmen is haha, gaat koppie onder dan.
Als hij langs de waterkant staat en hij ziet wat steekt hij ook zn kop gelijk onderwater.
Plaats reactie