Uhm... Ja, van 22.30 geslapen. Ik heb de wekker gezet om op 04.00 uur en toen heb ik haar laten plassen. Daarna was ik zo stom haar even te laten spelen, voordat ik haar weer in de bench wilde zetten, maar daar trapte ze dus niet in... Ik heb haar, toen ze wat stiller was, weer uit de bench gehaald, en toen viel ze bijna direct in de huiskamer op Sarah's kussen in slaap. Dus toen heb ik haar daarna, slapend, in de bench gelegd.
Vanmorgen om 06.30 uur werd ze wakker en heeft ze buiten gepoept, daarna brokjes, maar als de brokken op zijn wil ze wel weer de bench uit. Ik heb haar nog even laten zitten en haar daarna eruitgehaald, laten plassen, en toen ging ze een beetje spelen. Maarja, ik wilde net even gaan douchen en aankleden, en dat vond ze niks, want ze moest weer even de bench in (met een snack nog wel). Gillen!!!
Ik heb haar 5 minuutjes laten piepen en gillen en heb haar toen maar weer eruit gehaald, en toen viel ze op mijn voeten in slaap. Dus heb ik haar weer de bench in getild, en daar ligt ze nu te tukken. Ik ga dus snel onder de douche en aankleden....
Gaat het goed of moet ik me al grote zorgen maken?

Ze reageert goed als ik haar corrigeer bij bijten in dingen die ze niet mag hebben, en ze heeft alleen nog maar buiten p&p gedaan, dus niet slecht...behalve dat freule niet in de bench wil...??

"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi