Wij hebben onze pup in januari opgehaald topic.
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
guusje
-
Jess&Max
Nou het lijkt mijn gedachte wel.guusje schreef:We hebben de bench inmiddels al in elkaar gezet. Maar tjonge, wat een lomp ding zeg! En zo'n groot huis hebben we helemaal niet![]()
Ergens heb ik toch wel spijt dat we de 107 hebben genomen en niet die van een maatje kleiner
Wij hebben ook niet zo'n groot huis, staat er ineens zo'n ontzettend LOMP ding.
Mijn gedachte was dus ook: waarom heb ik niet gewoon die van 92 cm genomen?
Waarom wil ik altijd te veel, te groot????
Ik heb er echt heeel lang aan moeten wennen.
-
Gerritte
- Erelid

-
Rob&Marlies
-
sharon66057
- Speurneus

Het is misschien een groot lomp ding maar 107 is wel een goeie maat hoor, zeker voor een reuJess&Max schreef:Nou het lijkt mijn gedachte wel.guusje schreef:We hebben de bench inmiddels al in elkaar gezet. Maar tjonge, wat een lomp ding zeg! En zo'n groot huis hebben we helemaal niet![]()
Ergens heb ik toch wel spijt dat we de 107 hebben genomen en niet die van een maatje kleiner
Wij hebben ook niet zo'n groot huis, staat er ineens zo'n ontzettend LOMP ding.
Mijn gedachte was dus ook: waarom heb ik niet gewoon die van 92 cm genomen?
Waarom wil ik altijd te veel, te groot????
Ik heb er echt heeel lang aan moeten wennen.

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
guusje
-
Jess&Max
Ja welkom bij ons clubjeguusje schreef:join the club!Rob&Marlies schreef:Nou wij hebben het januari topic ook gevonden, nog geen tijd gehad om alles door te lezen, maar dat zullen we komende dagen nog wel eens doen.
Even ter informatie Neo is geboren op 27-11-2009 en we hebben hem afgelopen zaterdag (23-01-2010) opgehaald.
Hoe is jullie eerste nacht gegaan???
-
Jess&Max
-
Nienke & Foofer
-
Jess&Max
-
Mila01
Ooeeeeeeeeee wat spannend allemaal!
Heel veel succes gewenst iig.
Hier vannacht al doorgeslapen. Zonder te plassen de hele nacht niet gepiept. Goed he! Ben echt trots. Overdag gaat het ook heel goed.
Gisteren ook bij de DA geweest voor de eerste check up. Veel complimenten over de pup gekregen. Gezond en het was te zien dat ze bij iemand weg kwam die er aandacht aan had besteed. Ze had wel wat puppy acne, een paar witte puntjes op het snuitje. Net zoals bij baby's van de hormoon bultjes. Volgesn de DA ging het vanzelf weer weg!
Groetjes Marika
Heel veel succes gewenst iig.
Hier vannacht al doorgeslapen. Zonder te plassen de hele nacht niet gepiept. Goed he! Ben echt trots. Overdag gaat het ook heel goed.
Gisteren ook bij de DA geweest voor de eerste check up. Veel complimenten over de pup gekregen. Gezond en het was te zien dat ze bij iemand weg kwam die er aandacht aan had besteed. Ze had wel wat puppy acne, een paar witte puntjes op het snuitje. Net zoals bij baby's van de hormoon bultjes. Volgesn de DA ging het vanzelf weer weg!
Groetjes Marika
-
Lunatic
- Speurneus

Woeii, dat word een slapenloze nachtJess&Max schreef:Ja morgen is de dag.guusje schreef:Wat is het stil hier?![]()
jess&max, nog 1 nachtje maar! en dan!met max!
Ik ben gewoon op van de zenuwen hahaha...
Over 2 dagen jullie he Guusje?
ook zo zenuwachtig??![]()
Heel veel plezier morgen
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi