Voor foto's kijk op onze sitesmisser schreef:Ik wil wel graag wat foto's zien!
Lijkt me heel leuk!
En nog gefliciteerd!
eind augustus opnieuw pups?
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
De pups van Gaia en Neelix maken het allemaal goed. Ze scharrelen al steeds meer door de bak heen en worden al echte knuffelbeertjes.
De gewichten lagen vanochtend uiteen van ongeveer 700 tot 900 gram. Morgen zal het zwaarste pupje dus mogelijk al de kilo passeren.
Ook staan er weer enkele nieuwe foto's van de pups op onze website, klik hiervoor op de onderstaande foto:

De gewichten lagen vanochtend uiteen van ongeveer 700 tot 900 gram. Morgen zal het zwaarste pupje dus mogelijk al de kilo passeren.
Ook staan er weer enkele nieuwe foto's van de pups op onze website, klik hiervoor op de onderstaande foto:

-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ja leuk hèroef schreef:wat een scheetjes en wat een geweldige knuffel
![]()
Hij is dan ook al bijna plat geknuffeld door Aygo haar pupsels, toen had ik hem buiten liggen in de puppyren.
Zo in de bak kunnen de pupsels er heerlijk mee kroelen en kan Gaia ook even haar pootjes strekken en ondertussen afkoelen op de vloer, de warmtelamp is haar af en toe even te heet in de werpkist.

-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Met Gaia gaat het gelukkig een stuk beter, de temp is nu acceptabelroef schreef:hoe gaat het met Gaia nu dan Grietsje,is het wondje dicht en de koorts verdwenen?
Vorige week wou ze niks, bijna alleen maar liggen buiten.
Het wondje ziet er ook goed uit, je kunt zien dat het van binnenuit aan het genezen is
Martijn heeft het een aantal dagen met spuitjes gekookt water goed uitgespoeld zodat zo de vieze troep uit het wondje ging.
Het zag er naar diep uit
Ik hoop nu dat ze zorgeloos van haar kids mag genieten, dit is haar laatste nestje geweest dus moet ze mooie herinneringen bewaren aan haar kraamtijd
Dit vind ik o zo belangrijk net als bij mensen, ikzelf heb nl vroeger de kraamtijd niet goed af kunnen sluiten doordat we een paar jaar na Martijn zijn komst bij 2 zwangerschapen met 20 weken bleek dat het kindje overleden was.
Daarna nog een buiten baarmoederlijke zwangerschap
Dat voelt nu nog steeds onaf
Maar nu genieten we beide o zo van haar "gezinnetje"

-
roef
- Speurneus

ik begrijp je helemaalSascha schreef:Met Gaia gaat het gelukkig een stuk beter, de temp is nu acceptabelroef schreef:hoe gaat het met Gaia nu dan Grietsje,is het wondje dicht en de koorts verdwenen?ze heeft ook weer zin in spelen buiten gelukkig.
Vorige week wou ze niks, bijna alleen maar liggen buiten.
Het wondje ziet er ook goed uit, je kunt zien dat het van binnenuit aan het genezen is
Martijn heeft het een aantal dagen met spuitjes gekookt water goed uitgespoeld zodat zo de vieze troep uit het wondje ging.
Het zag er naar diep uit
Ik hoop nu dat ze zorgeloos van haar kids mag genieten, dit is haar laatste nestje geweest dus moet ze mooie herinneringen bewaren aan haar kraamtijd![]()
Dit vind ik o zo belangrijk net als bij mensen, ikzelf heb nl vroeger de kraamtijd niet goed af kunnen sluiten doordat we een paar jaar na Martijn zijn komst bij 2 zwangerschapen met 20 weken bleek dat het kindje overleden was.
Daarna nog een buiten baarmoederlijke zwangerschap![]()
Dat voelt nu nog steeds onaf
Maar nu genieten we beide o zo van haar "gezinnetje"
-
Jitske-Esther