Iemand hier ervaring mee?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

als ie goed zonder bench kan en niet sloopt of de anderen die wel in een bench zitten gaat pesten, kan je hem prima buiten de bench houden en misschien helemaal opnieuw aanleren als het per see moet, er zijn ook benches die 1m25 zijn waar wel 2 labjes tegelijk in kunnen, miss is dat een optie, samen is toch iets leuker dan alleen
al me kinders uitgevlogen
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

ach wat fijn dat jjllie zo enthousiast zijn!
en inderdaad wat een blije lab :D
heel veel succes met de tweede wandeling en ik duim dat de klik er is en dat jullie Ollie een welkom en warm nestje kunnen bieden :duimen:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
arsan

Ongelezen bericht door arsan »

sedeka schreef:Hoi Sandra bedankt voor je leuke reactie!
De kale plekken op zijn kop en neus,komen doordat hij waarschijnlijk altijd in een kennel heeft gezeten,en daarbij zijn neus en kop heeft beschadigd.
We gaan volgende week voor de 2de keer kijken en wandelen.
Word vervolgd!.

Groetjes Sas en een poot van Demi en Kaya
Hoi Sas, en weet je al wat meer?????
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Zo weer even een update,
We zijn voor de tweede keer wezen wandelen,samen met een gedragstherapeut erbij.
Het ging weer reuze goed onze 2 meiden vonden het prachtig.
Toen een lang nagesprek met het asiel en de gedrags therapeut,en zooooooooo jammer ze zijn tot de conclusie gekomen dat ollie absoluut niet in een bench kan,hij word dan zo panisch en gaat zichzelf verwonden,ook het eventueel aanleren zou dusdanig veel stress opleveren en dit is niet goed voor ollie.
Zonder bench gaat hij echt alles slopen,dus dat is geen optie,ook 2 honden in een bench vonden ze een slecht idee.
Al met al vonden ze het niet verstandig dat ollie bij ons zou komen.
Wij vreselijk balen,want het is zo'n lieverd!,maar wij doen wat in het belang is van de hond,dus hopen we dat hij snel een nieuwe plek vind.
Maar het vreet wel aan me want als ik op de site van het asiel kijk en ik zie dat hij er nog zit,dan...........
Na de feestdagen maar weer verder kijken.

ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

Àch jakkes Sas, wat vervelend! Ik weet hoe je je nu voelt :cry2: :knuffel:
Maar je hebt gelijk, het moet voor allebei goed zijn en er komt zowel voor Ollie als voor jullie vast nog wel een goed plekje/ labje.
Heel veel sterkte en succes met jullie zoektocht!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Jeetje,wat balen dat het niet goed is gegaan zeg!!!Je kijkt er zo naar uit en dan lukt het niet,echt balen!!Misschien heb ik nog een tip:vorige week was bij het programma Een huis vol honden van SBS6 een hele leuke zwarte Lab genaamd Donna.Een hond met maar 1 minpuntje,kan niet zo goed met katten in 1 huis voor de rest was het een perfecte hond,ze hadden haar ook bijna gekozen!Deze hond is dus nog steeds op zoek naar een nieuw baasje. Je kan eens kijken op de site?Even googlen naar een Huisvolhonden van SBS6 en dan klik je op Honden en daar staat ze tussen.Even een tipje zomaar als jullie tenminste al toe zijn aan een nieuwe zoektocht.......
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Hoi Anjess dankjewel voor je tip.

we hadden Donna ook gezien en we hebben gelijk op de site gekeken van het asiel waar ze zat, maar ze had al een nieuwe baas.
Huis vol honden is een leuk programma,maar de meeste honden die daar aan meedoen en die niet gekozen worden,hebben allang een nieuw thuis gevonden,meestal nog voor de uitzending op de tv.
Beetje mislijdend vind ik.
Maar wij gaan gewoon weer rustig op zoek.

Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Wij hadden Donna ook gezien als leuke grote zus voor Venz maar inderdaad was ze al bij een nieuw baasje voordat het programma werd uitgezonden. Gelukkig voor Donna natuurlijk maar inderdaad wel misleidend. Veel succes met jullie verdere zoektocht.
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

oh,ik wist niet dat Donna al een nieuw tehuis had gevonden.Ik vond het zo'n geweldig beestje dat ik het met haar te doen had.Inderdaad misleidend als je zo op de site kijkt.
arsan

Ongelezen bericht door arsan »

Jammer zeg...dat het niet gelukt is met Ollie. Hopen dat ie snel een ander baasje vindt.

Jullie komen vast een andere lieve lab tegen in de toekomst :)
Plaats reactie