Ik zag in het andere topic dat Luc vanmiddag is overleden. Wat akelig dat het uiteindelijk nog zo snel is gegaan. Daarom een verstandig besluit.
Heel erg veel sterkte met het verlies van Luc.
Ja het is zeker nog heel snel gegaan. Vorige week zag het er nog heel anders uit. Vanaf zaterdagavond werd hij snel minder, helaas!!
Wij willen jullie bedanken voor alle steunbetuigingen & lieve woorden die jullie op dit forum hebben geplaatst. Ook al kennen we jullie niet het helpt toch om zoveel medeleven te mogen ontvangen .....Bedankt!
Het is nog steeds ontzettend onwerkelijk dat onze Luc er niet meer is. Het was voor hem echt het beste, maar voor onszelf is het een groot gemis. Gelukkig hebben we Leo (de bruine lab van 8 1/2jaar) nog! Die krijgt nu weer de volledige aandacht (wat hij natuurlijk ook verdient) Maar door Luc zijn ziekte bleef het er weleens bij.
XXX schreef:Het is nog steeds ontzettend onwerkelijk dat onze Luc er niet meer is. Het was voor hem echt het beste, maar voor onszelf is het een groot gemis. Gelukkig hebben we Leo (de bruine lab van 8 1/2jaar) nog! Die krijgt nu weer de volledige aandacht (wat hij natuurlijk ook verdient) Maar door Luc zijn ziekte bleef het er weleens bij.
Ik kan het me helemaal voorstellen ik heb het er nog steeds moeilijk mee het is voor mij alweer een half jaar geleden maar kan het geen plekje geven het is gewoon niet te accepteren dat je de keuze heb moeten maken om hem uit z´n lijden te verlossen en hem heb laten inslapen terwijl zijn leventje nog moest beginnen en ook ik heb het geluk dat hier nog een labje rondloopt maar dat maakt het gemis er niet minder om ik wens je nogmaals heel veel sterkte
XXX schreef:Het is nog steeds ontzettend onwerkelijk dat onze Luc er niet meer is. Het was voor hem echt het beste, maar voor onszelf is het een groot gemis. Gelukkig hebben we Leo (de bruine lab van 8 1/2jaar) nog! Die krijgt nu weer de volledige aandacht (wat hij natuurlijk ook verdient) Maar door Luc zijn ziekte bleef het er weleens bij.
Nogmaals heel veel sterkte!
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Is de eerste week zonder onze Luc alweer voorbij.
Was een rare week. Overal kom je ineens zijn naam tegen of toevallig allemaal jonge zwarte labradors. Het is nog steeds niet te bevatten dat ie er niet meer is....
heb vanavond alle berichten gelezen omtrent Luc....brrrrr ...kippevel....hoe is het nu daar?? Gaat het goed met Leo?? Erg he ....als je zoveel verdriet hebt dat de wereld buiten gewoon doorgaat....Heel veel sterkte.,....geef Leo dikke knuffel.
Het gaat hier (nu weer) redelijk. Je weet dat het er aan zit te komen, maar toch...
Nadat we Luc in hebben laten slapen zijn we een paar dagen later toch met vakantie gegaan. Ik had in Januari al een huisje geboekt (waar de honden ook mee naar toe mochten) voor de laatste week augustus.
Maar de eerste dagen was het erg moeilijk om te genieten. Toen hebben we ook niet zoveel kunnen doen. Maar toch is het ons gelukt om na een paar dagen de gedachten even te verzetten.
Leo heeft tot 1 1/2 week na Luc zijn overlijden geen brokje aangeraakt. (wel lekkere dingen)
Ook heeft hij heel veel gedroomd en dus veel geslapen.
We kwamen op vakantie een zwarte labrador tegen en toen was hij niet te houden. Maar de klap kwam pas toen we weer thuis kwamen. Het gemis is ontzettend groot.....