Zwarte glimmerd geboren!
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
Jutta
- Speurneus

Bij ons op jachttraining is een zwarte Labrador die ook wel 2 eenden tegelijk kan apporteren. Ik vind dat best knap maar ja.....het is niet de bedoeling.Pandora schreef:Als er geen dummy in past hoeft ik hem niet!kristies schreef:ohhh toch eindelijk een broertje voor Rames en Pandora.. en wat een leuke mama.... Heeeeeel veel voorpret... ! En echt die manieren worden hem de eerste weken bij Marianne wel geleerd hoor... daar zou ik niet bang voor zijnDie mag mee naar huis met de eerste zelf gehaalde verse duif in zijn bekkie
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeee ik wil eentje met een klein bekkie... waar maar 1 dummy tegelijk in past. Niet nog zo eentje die vindt dat met 1 dummy zijn bek nog half leeg is
bedankt Sharon !
-
Pandora
- Speurneus

Ik ken ook een zwarte Labrador die dat best zou kunnen...Jutta schreef:Bij ons op jachttraining is een zwarte Labrador die ook wel 2 eenden tegelijk kan apporteren. Ik vind dat best knap maar ja.....het is niet de bedoeling.Pandora schreef:Als er geen dummy in past hoeft ik hem niet!kristies schreef:ohhh toch eindelijk een broertje voor Rames en Pandora.. en wat een leuke mama.... Heeeeeel veel voorpret... ! En echt die manieren worden hem de eerste weken bij Marianne wel geleerd hoor... daar zou ik niet bang voor zijnDie mag mee naar huis met de eerste zelf gehaalde verse duif in zijn bekkie
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeee ik wil eentje met een klein bekkie... waar maar 1 dummy tegelijk in past. Niet nog zo eentje die vindt dat met 1 dummy zijn bek nog half leeg is
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

Ik ken een bruine..........Pandora schreef:Ik ken ook een zwarte Labrador die dat best zou kunnen...Jutta schreef:Bij ons op jachttraining is een zwarte Labrador die ook wel 2 eenden tegelijk kan apporteren. Ik vind dat best knap maar ja.....het is niet de bedoeling.Pandora schreef:Als er geen dummy in past hoeft ik hem niet!![]()
![]()
![]()
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
kristies
- Speurneus

miran&joost schreef:Ik ken een bruine..........Pandora schreef:Ik ken ook een zwarte Labrador die dat best zou kunnen...Jutta schreef: Bij ons op jachttraining is een zwarte Labrador die ook wel 2 eenden tegelijk kan apporteren. Ik vind dat best knap maar ja.....het is niet de bedoeling.
en ik ken er een die zo lang twijfelt over welke hij nou in zijn bek moet nemen dat ze ondertussen vergaan... als het om twee dummies/ balletjes in het water gaat verdrinkt meneer serieus ..
-
Pandora
- Speurneus

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
oh wat heerlijk!!! Da's nog een weekje toch? Volgens mij zijn ze van 6 oktober (de mama van Fust heeft er ook 9 uitgegooid op die dagPandora schreef:Alles gaat goed met de zwarte glimmerds! Alle pups dik boven de kilo en sinds vandaag zijn alle oogjes openNu nog even geduld hebben tot ze ouder zijn dan drie weken zodat we ze 'live' kunnen aanschouwen.

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Henny--Joy
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus