Pandora schreef:Bofkont! Twee van die knappe meiden! Ik hoop dat je er bij kan zijn maar anders: Veel plezier!
Thanks! Ik ben ook heel blij met die twee meiden van me
Hoewel ik afgelopen week wel moest schakelen: de gans viel 2 sloten verder op een weiland, en met zoveel barrières lukt het oplijnen met Mees nog niet. Dan mis ik Juna wel even, want die stuur je gewoon vooruit en die blijft lopen. In dit geval moest ik eerst een stuk gaan lopen
Daarom gaan ze nu alle twee mee, kan Mees eraan proeven en als het moeilijk is stuur ik gewoon Juun uit
Nou, de kans wordt toch groot dat ik mee ga trainen, want we gaan waarschijnlijk vrijdag jagen in plaats van zaterdag. Als er duidelijkheid is zal ik het posten
Oke, even omhoog gehaald, volgens mij is dit dan de actuele stand?
En ja, ik ga vrijdag jagen, dus beware beware, the blonds are coming too
Lupos schreef:@Erica:
A27 richting Utrecht, dan A12 richting Den Haag. Afslag Reeuwijk, rotonde links de snelweg oversteken. Dan bij de T-splitsing weer links en die weg uitrijden tot je niet verder kunt. Links van je zie je dan een resteurant, recht voor je ligt een strand.
oke dan wordt het dus 10 uur Reeuwijkse Hout met een flinke bups
Dus dan is het vooralsnog:
Dorine met Juna
Brigitte met Ramses
Tosca met Bob(je)
Erica met Bram
Mariska met Izzie
Jutta met Chester
Hugo met fototoestel en dummywerpspieren
riwka schreef:Helaas lees dit topic net pas en zaterdag heb ik een vriendinnendag maar anders had ik ook wel willen meetrainen. Hopelijk volgende keer!!
Alvast heel veel plezier en Bram laat ze zien hoe goed je bent!!!
Jammer... We hadden jullie graag mee gehad. Volgende keer dan maar.
En Bram kan in ieder geval een beetje afkijken van al die echte jachtlabjes. En het zondag in de praktijk brengen op de training
.... en ik maar denken dat het vrijdag is en hoe ik dat kan inplannen etc......
is het zaterdag en ik hoef helemaal niets te plannen, kan gewoon gaan. Afspraak bij de DA is vrijdag en vanaf dan mag Chester eindelijk !!!!!!
los. Ben benieuwd of hij zich zal gedragen zaterdag maar dat moet wel.
Heb er zin in.
Ik ben er nog niet helemaal klaar voor
Ik heb wel zin, spullen en hond zijn er klaar voor maar ben enorm door mijn rug gegaan... echt niet grappig meer. Pijnstillers en warmtepleisters houden me op de been dus ik hoop dat het zaterdag genoeg hersteld is om een paar uur op de been te kunnen zijn.
Ik doe mijn best... maar ik garandeer nu even niks.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora schreef:Ik ben er nog niet helemaal klaar voor
Ik heb wel zin, spullen en hond zijn er klaar voor maar ben enorm door mijn rug gegaan... echt niet grappig meer. Pijnstillers en warmtepleisters houden me op de been dus ik hoop dat het zaterdag genoeg hersteld is om een paar uur op de been te kunnen zijn.
Ik doe mijn best... maar ik garandeer nu even niks.
he gatver wat balen Brigitte!! en dat doet zo'n zeer ook, en geeft je zo'n enorme handicap!! Heel veel beterschap en ik hoop dat je zaterdag weer op de been bent Het is immers jouw idee geweest! Zou het misschien helpen om ergens te trainen waar je tussendoor kan zitten? Dus dat we bijvoorbeeld een veld pakken met zo'n picknick tafel of zoiets?
Er lijkt ietwat verbetering in te zitten dus ik heb nog goede hoop... en ik zal zelf wel iets meenemen om zonodig op te gaan zitten... komt goed, ik ga er toch vanuit dat ik er zaterdag gewoon bij ben (ook al lig ik de rest van de middag gestrekt)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora schreef:Er lijkt ietwat verbetering in te zitten dus ik heb nog goede hoop... en ik zal zelf wel iets meenemen om zonodig op te gaan zitten... komt goed, ik ga er toch vanuit dat ik er zaterdag gewoon bij ben (ook al lig ik de rest van de middag gestrekt)
Klinkt hoopvol! Ik duim gewoon voor je dat je rug zaterdag geen barricade meer opwerpt