Mijn meisje heet IZZY, ik had (en heb) ten tijden van het nestje nog geen kennelnaam... Daarom ook heel bijzonder, omdat zij dus bij ons geboren is.labbers schreef:En wat is de officieele naam van je vrouwtje dan kan ik het in het boekje zien..lablove schreef:Gaat gezellig worden bij de baby teefjes ik sta er ook.Mij herken je aan een alles leuk vindende stuiterbal.(ook al zwart)
Bennekom
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
- Berdien
- Middelgrote hondenneus
Iedereen die morgen meedoet wens ik heel veel succes toe. Ik zelf sta samen met de fokker van Brent daar met een standje met labradorspulletjes. Je herkent ons aan de groene bestelwagen met of sweet ale er op!!
Het zou leuk zijn als ik een paar van jullie in levende lijve zou ontmoeten. Oh ja ik heb een rood poloshirt aan met een afbeelding van een zwart labje en daarover een grijs fleecevest met een labradorafbeelding op de rug

Het zou leuk zijn als ik een paar van jullie in levende lijve zou ontmoeten. Oh ja ik heb een rood poloshirt aan met een afbeelding van een zwart labje en daarover een grijs fleecevest met een labradorafbeelding op de rug

Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
-
- Grote hondenneus
nou.. wij zijn er dus ook morgen.. Yara is 9 maanden dus in de jonge honden klasse dacht ik (geen idee eigenlijk, Astrid (fokker) heeft haar ingeschreven)..
En eerlijk gezegd.. het is niet mijn ding.. Ik vind het op zich best leuk , al die labjes.. maar het "gedoe" eromheen... JE weet nooit of je hond voldoet aan de eisen omdat er ook een hoop afhangt van de keurmeester.. Dan zijn ze weer te iel, dan weer te zwaar, dan weer te hoog, dan weer te laag.. zucht.. Ik vind mijn hond sowieso altijd de allermooiste
Maar goed.. als ik er eenmaal ben morgen vind ik het allemaal prima. Vooral dat ik de fokker weer ontmoet met haar Lisa vind ik erg leuk!
tot morgen allemaal !
En eerlijk gezegd.. het is niet mijn ding.. Ik vind het op zich best leuk , al die labjes.. maar het "gedoe" eromheen... JE weet nooit of je hond voldoet aan de eisen omdat er ook een hoop afhangt van de keurmeester.. Dan zijn ze weer te iel, dan weer te zwaar, dan weer te hoog, dan weer te laag.. zucht.. Ik vind mijn hond sowieso altijd de allermooiste

Maar goed.. als ik er eenmaal ben morgen vind ik het allemaal prima. Vooral dat ik de fokker weer ontmoet met haar Lisa vind ik erg leuk!
tot morgen allemaal !

-
- Speurneus
- Contacteer:
gezellig Berdien, ik kom weer even shoppen bij jullieBerdien schreef:Iedereen die morgen meedoet wens ik heel veel succes toe. Ik zelf sta samen met de fokker van Brent daar met een standje met labradorspulletjes. Je herkent ons aan de groene bestelwagen met of sweet ale er op!!
Het zou leuk zijn als ik een paar van jullie in levende lijve zou ontmoeten. Oh ja ik heb een rood poloshirt aan met een afbeelding van een zwart labje en daarover een grijs fleecevest met een labradorafbeelding op de rug![]()

Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
WAUW wat een goede dag was het gister.. Het is eigenlijk niet echt mijn ding.. Al vind ik de labradordag altijd erg gezellig.. maar dat showen.. Ik zie sommige mensen zo bloedfaniek in die ring.. zo naar doen tegen mede deelnemers, naar doen tegen hun hond.. bah.. (gister ook)..
Maar... gister.. gister was het een hele relaxte dag.. Onze klasse (puppen) was prima te doen..
Yara deed het super ! Ze is uiteindelijk 8e geworden puur en alleen maar omdat ze door onze onervarenheid niet helemaal goed is geshowed. Yara stond niet lang genoeg stil (het duuuuurde laaaanng).. en kon ze haar niet goed genoeg bekijken anders hadden we, volgens de keurmeester, zeker in de prijzen gevallen..
Het keuringsrapport was echt vol met superlatieven.. Kortom.. we oefenen nog even door
... In oktober ga ik met de fokker naar een andere show (Yara is bij ons op fokkersvoorwaarden).. en kijken hoe we het daar doen..
Maar... gister.. gister was het een hele relaxte dag.. Onze klasse (puppen) was prima te doen..
Yara deed het super ! Ze is uiteindelijk 8e geworden puur en alleen maar omdat ze door onze onervarenheid niet helemaal goed is geshowed. Yara stond niet lang genoeg stil (het duuuuurde laaaanng).. en kon ze haar niet goed genoeg bekijken anders hadden we, volgens de keurmeester, zeker in de prijzen gevallen..
Het keuringsrapport was echt vol met superlatieven.. Kortom.. we oefenen nog even door

Nou wij waren gister met onze Finley ook naar Bennekom. Finley is nu 9 maanden, dus wij deden mee in de jeugd klasse voor reutjes. Het was voor ons en Finley de eerst keer, dat we meededen! Ik had geen idee wat we ervan moesten verwachten! Peter (mijn man) zijn moeder ging met Finley de ring in, want zij heeft altijd met haar eigen honden geshowd (wippets), dus daar veel meer ervaring in dan ons. Ik heb echt genoten, wat is dat leuk zeg, om je eigen hond, en natuurlijk ook de andere honden daar zo in de ring te zien lopen! Ze waren klaar, en moesten wachten op de uitslag wat op een bord werd geschreven. Peter en ik, gingen ff kijken of er al wat bij stond, en er stond een U bij ons nummer. Nou hadden wij geen idee wat een U betekend, en zijn het gaan vragen. De meneer zei een U is voor Uitmuntend!!!!! Wow onze Finley had het dus goed gedaan!!!!!!!!
We waren helemaal trots op ons lieve mannetje! Vervolgens moesten ze dus nog een keertje!!! Er waren er 12 met een U dus alle 12 gingen ze de ring in, en Finley mocht met de laatste 6 in de ring blijven!!! Helaas moesten we de ring verlaten en mochten er 4 overblijven. Jeetje wat was dat spannend!!!!! Finley zat niet bij de laatste 4, maar wat zijn wij trots joh op onze hond!!! De eerste keer, en al zo goed eindigen!!!! We vonden het zo mooi!!!! Meteen onze fokker gebelt, (Ben en Diana van Gils) en die waren ook super enthousiast!!! Wat was dit leuk om mee te maken zeg!!!!! En wat zijn wij super trots op Finley!!!!!!!

-
- Hele grote hondenneus
Wat leuk dan zaten we samen in dezelfde ring! Wat een bijzonder moment he? Was voor ons ook de 1e keer en ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten. Ik was ook zo supertrots, stond echt van oor tot oor te grijnzen de rest van de dag.finley schreef:Nou wij waren gister met onze Finley ook naar Bennekom. Finley is nu 9 maanden, dus wij deden mee in de jeugd klasse voor reutjes. Het was voor ons en Finley de eerst keer, dat we meededen! Ik had geen idee wat we ervan moesten verwachten! Peter (mijn man) zijn moeder ging met Finley de ring in, want zij heeft altijd met haar eigen honden geshowd (wippets), dus daar veel meer ervaring in dan ons. Ik heb echt genoten, wat is dat leuk zeg, om je eigen hond, en natuurlijk ook de andere honden daar zo in de ring te zien lopen! Ze waren klaar, en moesten wachten op de uitslag wat op een bord werd geschreven. Peter en ik, gingen ff kijken of er al wat bij stond, en er stond een U bij ons nummer. Nou hadden wij geen idee wat een U betekend, en zijn het gaan vragen. De meneer zei een U is voor Uitmuntend!!!!! Wow onze Finley had het dus goed gedaan!!!!!!!!We waren helemaal trots op ons lieve mannetje! Vervolgens moesten ze dus nog een keertje!!! Er waren er 12 met een U dus alle 12 gingen ze de ring in, en Finley mocht met de laatste 6 in de ring blijven!!! Helaas moesten we de ring verlaten en mochten er 4 overblijven. Jeetje wat was dat spannend!!!!! Finley zat niet bij de laatste 4, maar wat zijn wij trots joh op onze hond!!! De eerste keer, en al zo goed eindigen!!!! We vonden het zo mooi!!!! Meteen onze fokker gebelt, (Ben en Diana van Gils) en die waren ook super enthousiast!!! Wat was dit leuk om mee te maken zeg!!!!! En wat zijn wij super trots op Finley!!!!!!!
Gefeliciteerd met de mooie uitslag!
-
- Snuffelneus
Mijn zwarte monster is 2de geworden in de baby klasse reuen. Ook ik wist niet wat ik moest verwachten en ging na de rondjes rennen weer naar mijn tentje. Moesten we terug komen voor de volgende ronde
Ik weet niet of degene die naast mij stond te showen met een bauwe broek dit ook leest.
Maar nogmaals super bedankt voor het blokje vlees. Was zo in de bonen dat ik het bijna zelf op ging eten
Verder een heerlijke dag gehad!

Ik weet niet of degene die naast mij stond te showen met een bauwe broek dit ook leest.
Maar nogmaals super bedankt voor het blokje vlees. Was zo in de bonen dat ik het bijna zelf op ging eten

Verder een heerlijke dag gehad!