Dag lieve Max, dag mijn grote liefde
-
Els
- Speurneus

Mijn grote, stoere knappe vent is weer thuis. Ik heb hem vanmiddag opgehaald en een herinnering s hoekje gemaakt voor hem. Het voelt goed om hem weer thuis te hebben, nu is er weer rust in mn hoofd.
Tijd om alle mooie foto's uit te gaan zoeken en een album samen te stellen, zo'n klein boekje wat in mn tas past.
Bedankt voor alle steunbetuigingen, hier op het forum, per pb, per telefoon, kaartjes en sms.
Tijd om alle mooie foto's uit te gaan zoeken en een album samen te stellen, zo'n klein boekje wat in mn tas past.
Bedankt voor alle steunbetuigingen, hier op het forum, per pb, per telefoon, kaartjes en sms.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
-
-kim-
- Speurneus

Heel veel sterkte met het verlies van je kanjer !!!
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Gerritte
- Erelid

-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Hallo Els, ik kom niet zo vaak meer op het Forum vandaar mijn late reactie.
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Max, het moeten missen van je grote vriend, je grote liefde.......het doet zo'n pijn!
Gaat het een beetje met je? Max is inmiddels weer thuis bij je? Dat geeft een fijn gevoel, hé? Wij hebben Youri, mijn lieve oude mannetje, ook laten cremeren in Stompwijk en hebben daar een fijne ervaring mee gehad, die mensen waren zo ontzettend lief. Ik hoop dat jij dat ook zo hebt ervaren.
Max is nu boven in de hondenhemel samen met Youri en al die andere lieverds. In een droom heb ik hem toen mogen zien en ik weet dat ze het daar geweldig naar hun zin hebben.
Neem de tijd om te rouwen.......eens worden we weer herenigd met onze schatten.
Els, een warme groet van Alice.
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Max, het moeten missen van je grote vriend, je grote liefde.......het doet zo'n pijn!
Gaat het een beetje met je? Max is inmiddels weer thuis bij je? Dat geeft een fijn gevoel, hé? Wij hebben Youri, mijn lieve oude mannetje, ook laten cremeren in Stompwijk en hebben daar een fijne ervaring mee gehad, die mensen waren zo ontzettend lief. Ik hoop dat jij dat ook zo hebt ervaren.
Max is nu boven in de hondenhemel samen met Youri en al die andere lieverds. In een droom heb ik hem toen mogen zien en ik weet dat ze het daar geweldig naar hun zin hebben.
Neem de tijd om te rouwen.......eens worden we weer herenigd met onze schatten.
Els, een warme groet van Alice.
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away.
They walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.

-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
Els
- Speurneus

Anderhalve maand verder, wat is het verschrikkelijk stil in huis.
Soms denk ik dat ik je hoor lopen, dan hoor ik je nagels op de vloer of op de trap tikken of je staart tegen de kast ploffen. Vaak voelen we je aanwezigheid. Maar je bent er niet, althans, je lichaam is niet meer hier. Je ziel is hier thuis, bij ons, waar je hoort.
Juist omdat we zo zielsveel van Max houden hebben we besloten om weer voor een nieuw labje te gaan zorgen, een nieuw leven in huis te gaan halen. We willen heel erg graag een nieuw hondje, een meisje, net zo'n mooi leven gunnen als we dat met Max hebben gedaan. En waar we net zo veel plezier aan mogen gaan beleven als we dat deden met onze blije aardbei, onze stuiterkip en grote blonde liefde.
Juist omdat we zo zielsveel van Max houden hebben we besloten om weer voor een nieuw labje te gaan zorgen, een nieuw leven in huis te gaan halen. We willen heel erg graag een nieuw hondje, een meisje, net zo'n mooi leven gunnen als we dat met Max hebben gedaan. En waar we net zo veel plezier aan mogen gaan beleven als we dat deden met onze blije aardbei, onze stuiterkip en grote blonde liefde.
Groetjes,
Els
Els