Overgeven........
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Jeetje lees dit verhaal nu pas (was ff druk met carnavallen), wat een toestanden zeg! Wat een geluk dat je er op tijd bij was. Hoe heeft ie het voor elkaar gekregen om zo'n lange lap stof (panty??) naar binnen te werken! Fijn dat ie weer thuis is en ik kan me voorstellen dat je nu heel blij bent met de verzekering!!
-
vandijk.sandra
- Snuffelneus

jeltje schreef:Jeetje lees dit verhaal nu pas (was ff druk met carnavallen), wat een toestanden zeg! Wat een geluk dat je er op tijd bij was. Hoe heeft ie het voor elkaar gekregen om zo'n lange lap stof (panty??) naar binnen te werken! Fijn dat ie weer thuis is en ik kan me voorstellen dat je nu heel blij bent met de verzekering!!
Tja, hoe hij dat voor mekaar heeft gekregen......geen idee....maar hij heeft wel een soort van sokken fetisj
Ik denk dat de panty uit de slaapkamer van het oppas adres komt waar hij door de week wel is......ik draag namelijk geen panty's......
Maar, vandaag is hij al weer behoorlijk actief.....het is nog lastig om hem echt rustig te houden....wil graag naar buiten.....darmen werken ook al weer goed....gisteravond nadat ik hem op had gehaald, 3 kleine wandelingetjes gemaakt hier in de straat en 3 keer gepoept.....en gewoon normale vaste drolletjes.....
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
irma
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Dinie
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

Jeetje ik lees het nu pas... Wat moeten jullie geschrokken zijn. Pff 1 meter dat is niet niks
Wat een allesvreters zijn het toch ook. Gelukkig hebben jullie op tijd kunnen ingrijpen. Niet meer doen hoor Joep, heel veel beterschap!

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
vandijk.sandra
- Snuffelneus