Morgenvroeg hebben we weer contact met de dierenarts. Zij zou op zoek gaan naar een middel dan dit kan voorkomen.Annette schreef:Heb je nog geïnformeerd naar medicatie? Zoals bloedverdunners en bloeddrukverlagers?
Mylan heeft vanavond weer een ernstige tia gehad
-
- Middelgrote hondenneus
poot van Mylan en groetjes van Marian
Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
Ik weet niet Wilma? Mylan is pas tien, zou jij niet hetzelfde doen bij Co??Wil enCo schreef:ik wil ook wel blijven duimen Marian, als dat zou helpen.
Maar lieve meid, hoelang ga je nu nog aan lopen kloten met Mylan?
Liefde betekend ook loslaten hoe erg het ook is ....
Wilma
Ik denk dat ik ook nog niet zou opgeven. Zolang je vooruitgang ziet ipv achteruitgang, dan ga je ervoor.
Het is toch je maatje.
-
- Middelgrote hondenneus
Het gaat vandaag verbazend goed met Mylan. De kracht in zijn poten komt weer terug. Vanmorgen liep hij op zijn manier te huppelen in de tuin en probeerde hij tegen mijn man op te springen. Vanmiddag de dierenarts gesproken. Zij heeft een middel gevonden om de tia eventueel tegen te gaan maar had het nog niet besteld, gezien zijn conditie. Dat gaat ze nu alsnog doen. Tot nu toe hebben we Mylan op het gras uitgelaten achter onze tuin, maar na opmerkingen van de buren sinds vandaag weer op de straat. Vanavond vonden we allemaal bloedsporen op de vloer. Na inspectie bleek het de nagels van zijn voorpoten te zijn. Hij sleept waarschijnlijk iets met zijn poten over de stenen omdat hij ze nog niet goed kan opbeuren. We hebben wel een schoentje dus dat doen we hem maar aan bij het uitlaten.

-
- Hele grote hondenneus
Wie weet kun je met die medicijnen nog heerlijk een poosje van Mylan genieten en hij van jullie
Zolang je merkt dat hij geen pijn heeft, dan geeft het toch niet als hij ietwat beperkt is. Hij is per slot van rekening al een senior.
Geef hem maar een dikke knuf

Zolang je merkt dat hij geen pijn heeft, dan geeft het toch niet als hij ietwat beperkt is. Hij is per slot van rekening al een senior.
Geef hem maar een dikke knuf

-
- Middelgrote hondenneus
Als we geen verbetering zagen, zou ik het helemaal met je eens zijn. Ook al krijgen we die medicijnen, we hebben afgesproken dat we hem bij een volgende tia laten inslapen. Maar nu is dat nog niet aan de orde.Wil enCo schreef:ik wil ook wel blijven duimen Marian, als dat zou helpen.
Maar lieve meid, hoelang ga je nu nog aan lopen kloten met Mylan?
Liefde betekend ook loslaten hoe erg het ook is ....
Wilma

-
- Hele grote hondenneus
maar na opmerkingen van de buren sinds vandaag weer op de straat. Vanavond vonden we allemaal bloedsporen op de vloer. Na inspectie bleek het de nagels van zijn voorpoten te zijn. Hij sleept waarschijnlijk iets met zijn poten over de stenen omdat hij ze nog niet goed kan opbeuren. We hebben wel een schoentje dus dat doen we hem maar aan bij het uitlaten.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005

-
- Speurneus
Dit is niet het topic hiervoor, laat iedereen voor zich bepalen wanneer het genoeg is. Als het zover is, weet je het zelf het beste. Sterkte Marian! Goed dat hij er nog is en elke dag een beetje beter gaat!