Indy niet in orde..
-
- Speurneus
- Contacteer:
We zijn weer terug uit Wageningen. Na eerst haar ziektebeeld te hebben besproken en aan de hand van de bloeduitslagen van gister hebben we vandaag eerst gekozen voor een echo en daarna een leverbiopt. Bij de echo bleek dat haar lever erg klein is. Dit kan diverse oorzaken hebben. Maar omdat haar lever zo klein is en vrij ver naar voren zit is het niet zo makkelijk om daar een biopt van te nemen. Dan moeten ze via de zijkant tussen haar ribben door en aangezien haar longen er zo dichtbij zitten, hebben we voor nu besloten daar mee te wachten.
Wat we nu gaan doen is een mri en daar kunnen we volgende week maandag of woensdag terecht, daar krijg ik nog bericht van.
De aanvallen van gister hebben we opgenomen en vandaag laten zien. Hij gaf gelijk aan dat het iets neurologisch is. Het verband met dit en haar maag-darmproblemen heeft hij ook geen idee. Voor nu krijgt ze een zware prednisonkuur in combinatie met een bepaald anti-biotica en dan komende week kijken wat haar reactie hierop is.
Verder liet de arts ook voorzichtig doorschemeren dat dit toch wel zorgwekkend is en dat de kans bestaat dat we niets vinden en als we wat vinden, het de vraag is of we het kunnen behandelen.
Mijn meisje.. mijn dappere grietje..

Wat we nu gaan doen is een mri en daar kunnen we volgende week maandag of woensdag terecht, daar krijg ik nog bericht van.
De aanvallen van gister hebben we opgenomen en vandaag laten zien. Hij gaf gelijk aan dat het iets neurologisch is. Het verband met dit en haar maag-darmproblemen heeft hij ook geen idee. Voor nu krijgt ze een zware prednisonkuur in combinatie met een bepaald anti-biotica en dan komende week kijken wat haar reactie hierop is.
Verder liet de arts ook voorzichtig doorschemeren dat dit toch wel zorgwekkend is en dat de kans bestaat dat we niets vinden en als we wat vinden, het de vraag is of we het kunnen behandelen.
Mijn meisje.. mijn dappere grietje..

-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Pfffft, ik weet ook niet zo goed wat te zeggen. die arme Indy, zoveel ellende in haar nog zo jonge leventje.
Ik kijk altijd op je banner naar dat heerlijke kopje van haar met die prachtige oogjes en dan te weten dat ze zo ziek is. Bah, ik krijg de tranen in mijn ogen.
Geef je haar een lekkere knuffel van ons?

Ik kijk altijd op je banner naar dat heerlijke kopje van haar met die prachtige oogjes en dan te weten dat ze zo ziek is. Bah, ik krijg de tranen in mijn ogen.
Geef je haar een lekkere knuffel van ons?

Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Erelid
-
- Speurneus
Die arme schat
Ook ik heb even geen woorden...
Heel heel veel sterkte en geef een dikke knuffel aan je meisje.
Hopelijk komen jullie de week een beetje goed door en krijgen jullie volgende week wat meer duidelijkheid.

Ook ik heb even geen woorden...
Heel heel veel sterkte en geef een dikke knuffel aan je meisje.
Hopelijk komen jullie de week een beetje goed door en krijgen jullie volgende week wat meer duidelijkheid.

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...