Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:ooo ja en dat vergeet ik nog; Chester weegt 12 kg!! :shock:
Enzo woog donderdag 11.9 kg!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Finn zit op de 13 kilo.......

:shock:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

En Tessel? Lopen we weer gelijk?
iris

Ongelezen bericht door iris »

S.Breijer schreef:En Tessel? Lopen we weer gelijk?
Morgen op de puppycursus ga ik hem wegen. Vorige week was hij 11,6 kg, dus ik denk dat Finn nu op "kop" loopt!

Ik vind de puppycursus ook helemaal geweldig, heb er al weer zo'n zin in, maar gelukkig mogen we morgen. Ben erg benieuwd of de trainingen afgelopen week zin hebben gehad. Gisteren en vandaag even een gevecht met hem gehad. Ik wilde dat hij af ging en bleef liggen. Meneer neemt anders helemaal geen rust en loopt heel de tijd bij iedereen aandacht te vragen. (ik was bij ons thuis) Ik heb hem dus echt zo'n 20 keer moeten vertellen dat hij af moest en moest blijven. Uiteindelijk gaf Tessel het op en heeft hij keurig gelegen en bleef hij ook liggen. Ik ben zelfs even opgestaan en naar de keuken gelopen, zodat ik uit het zicht was en hij ging wel zitten, maar bleef op zijn plek waar ik hem verteld had te blijven. Dus toen was ik ook wel weer een beetje trots op hem.
Vandaag zijn we dan eindelijk naar de Galderse Meren geweest en hebben we een poging gedaan om te zwemmen. Het lopen in het water ging aardig en 1 keer was hij de bodem kwijt onder zijn voeten, maar daar schrok hij zo van dat hij niet echt diep meer is geweest. Maar, zo voor de eerste keer vond ik het toch al wel wat voor hem. Ik heb ook een paar foto's, maar die zal ik van de week even plaatsen.
de groetjes van Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dat is toch al weet wat, los van de bodem! Finn wist ook niet hoe snel hij weer naar de kant moest komen. Morgen gaan wij voor poging nummer 2 (als het weer het toelaat!)
De puppycursus vind ik ook helemaal geweldig! Soms even heel vermoeiend bij het aanleren vannieuwe commando's, maar Finn is behoorlijk leergierig. Zo leuk als het dan ook lukt. Finn zelf vindt het ook prachtig als ik dan helemaal hyper reageer!
Ben erg benieuwd naar de foto's van Tessel. Veel plezier op de cursus. (wij mogen dinsdag weer!)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Nou los van de bodem is al kei-knap!! :D

Chester is nog een tandje kwijt.. het tandje ernaast.. zijn twee voortandjes onder .. :) Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken 8)
indy

Ongelezen bericht door indy »

Ik heb het even opgezocht de moeder van Indy is ook geboren op 28-04-2003.

Dus onze Indy is een nichtje van jullie labjes.

Wat leuk zeg!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:Nou los van de bodem is al kei-knap!! :D

Chester is nog een tandje kwijt.. het tandje ernaast.. zijn twee voortandjes onder .. :) Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken 8)
Ah gos, een fietsenrekkie... Misschien gaat hij wel slissen! 8)
Hapt Chester nu meer of minder?
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

indy schreef:Ik heb het even opgezocht de moeder van Indy is ook geboren op 28-04-2003.

Dus onze Indy is een nichtje van jullie labjes.

Wat leuk zeg!
Oh leuk! Haar moeder is dus het zusje van Shadow!
Julie
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Julie »

Wat lief zeg!!! Niet het water in... Mona trekt haar niet veel aan van de kou, gisteren nog tot aan de schouders erin... en dan de dolle 5!
Julie
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Julie »

kristies schreef:Goedemorgen allemaal!!

Alles goed met mijn broertjes? Vrouwtje en ik hebben vandaag een luierdag!! :D Vanavond wordt er niet geluiert.. dan nl weer puppytraining.. :) Nu nog even lekker spelen en genieten van de rust.. :lol: Althans genieten van de rust.. het vrouwtje loop al een hele ochtend met de camera achter me aan.. :( Ongegeneert maakt ze van alles wat ik doe foto`s.. :evil: doen jullie baasjes dat nou ook?? Gek wordt ik er van soms..
maar ze geeft dan wel steeds complimenten dat ik een knappe vent ben.. :oops:

Nou oordeel zelf maar;
Afbeelding

ik kreeg er een snoepje voor dat ik zo lief keek... ja kijk dat verandert de zaak.. voor een snoepje doe ik alles... :wink:
Erg knap hoor!!!!!!!!!!!!!
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Gister ben ik alleen met Enzo naar de cursus geweest.
Ik stond voor paal hihi.
Meneer vertikte het namelijk om te gaan liggen!!! :lol:
De instructrice merkte op of hij het woord AF wel begreep :? :? nou dat weet Enzo thuis heeeeel goed.
Maar hij had er gewoon geen zin in :cry:
En het erge was nog dat zijn (enige) groepsgenootje het herdertje, metteen AF ging... :bleh:

Later mochten ze in de paardenstal spelen om met de paarden kennis te maken, en raad eens wie er als eerste naar het paard toe ging...
Ze zeiden dat Enzo erg stoer was :D

Enzo trekt heeeel erg aan de riem op het moment, advies gekregen om maar stil te gaan staan als hij dat doet.
Gisteravond ben ik 30 minuten onderweg geweest op een stuk waar ik ook in 15 min door heen kan lopen.
Erg vermoeiend hoor.....

Straks gaan we naar de duinen, dat zal weer wat worden.

Miranda
:?
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:
kristies schreef:Nou los van de bodem is al kei-knap!! :D

Ah gos, een fietsenrekkie... Misschien gaat hij wel slissen! 8)
Hapt Chester nu meer of minder?
:D Hij slist nog niet... hij hapt op het moment werkelijn in alles.. :? compleet alles vergeten.. :twisted: maar goed we hopen maar dat het een fase is.. :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

Julie schreef:
kristies schreef:Goedemorgen allemaal!!

Alles goed met mijn broertjes? Vrouwtje en ik hebben vandaag een luierdag!! :D Vanavond wordt er niet geluiert.. dan nl weer puppytraining.. :) Nu nog even lekker spelen en genieten van de rust.. :lol: Althans genieten van de rust.. het vrouwtje loop al een hele ochtend met de camera achter me aan.. :( Ongegeneert maakt ze van alles wat ik doe foto`s.. :evil: doen jullie baasjes dat nou ook?? Gek wordt ik er van soms..
maar ze geeft dan wel steeds complimenten dat ik een knappe vent ben.. :oops:

Nou oordeel zelf maar;
Afbeelding

ik kreeg er een snoepje voor dat ik zo lief keek... ja kijk dat verandert de zaak.. voor een snoepje doe ik alles... :wink:
Erg knap hoor!!!!!!!!!!!!!
:oops: thanks...
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Gister ben ik alleen met Enzo naar de cursus geweest.
Ik stond voor paal hihi.
Meneer vertikte het namelijk om te gaan liggen!!! :lol:
De instructrice merkte op of hij het woord AF wel begreep :? :? nou dat weet Enzo thuis heeeeel goed.
Maar hij had er gewoon geen zin in :cry:
En het erge was nog dat zijn (enige) groepsgenootje het herdertje, metteen AF ging... :bleh:

Later mochten ze in de paardenstal spelen om met de paarden kennis te maken, en raad eens wie er als eerste naar het paard toe ging...
Ze zeiden dat Enzo erg stoer was :D

Enzo trekt heeeel erg aan de riem op het moment, advies gekregen om maar stil te gaan staan als hij dat doet.
Gisteravond ben ik 30 minuten onderweg geweest op een stuk waar ik ook in 15 min door heen kan lopen.
Erg vermoeiend hoor.....

Straks gaan we naar de duinen, dat zal weer wat worden.

Miranda
:?
:D ( :roll: sorrie...)

Chester trekt ook erg aan de riem ja... trekken of om zijn kont en niet mee willen lopen.. oh ja of met de riem in zijn bek vooruit proberen te rennen en er een trekspelletje van maken........ :?

ze zijn zoooo leuk!! :)
Plaats reactie