En nu maar hopen dat Chester een beetje lief voor hem is!kristies schreef:
Ik heb zojuist een handveger gekocht... ligt al in de bench..![]()
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

S.Breijer schreef:En nu maar hopen dat Chester een beetje lief voor hem is!kristies schreef:
Ik heb zojuist een handveger gekocht... ligt al in de bench..![]()
Groetjes !
( wessel is nu een grindbak aan het aanleggen in de achtertuin...)
Hoe staan de tuin-vorderingen bij jullie Miranda en Joost??
-
miran&joost
-
miran&joost
-
iris
Wat een werk allemaal he, voor die kleine monsters
Mijn tuin is gelukkig al af. Heb dat al een aatal weken geleden gedaan. Heb nu een mooie grindbak met een beetje buxus eromheen. Ziet er erg leuk uit, al zeg ik het zelf!!
Mijn handvegers liggen ook al op plaats van bestemming! Ben benieuwd of Tessel er iets mee gaat doen. Gisteren nog een mooi kussen gekocht die speciaal geschikt is voor buiten. Die heb ik in het buitenhok gelegd, dan ligt Tesseltje lekker warm als hij in zijn hok ligt!
En net in mijn pauze even een voerton gekocht, rib uit mijn lijf!
Maarja, nu kan Tessel echt gaan komen hoor!
groetjes Iris

Mijn tuin is gelukkig al af. Heb dat al een aatal weken geleden gedaan. Heb nu een mooie grindbak met een beetje buxus eromheen. Ziet er erg leuk uit, al zeg ik het zelf!!
Mijn handvegers liggen ook al op plaats van bestemming! Ben benieuwd of Tessel er iets mee gaat doen. Gisteren nog een mooi kussen gekocht die speciaal geschikt is voor buiten. Die heb ik in het buitenhok gelegd, dan ligt Tesseltje lekker warm als hij in zijn hok ligt!
En net in mijn pauze even een voerton gekocht, rib uit mijn lijf!
Maarja, nu kan Tessel echt gaan komen hoor!
groetjes Iris
- kim
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ach, puppies vinden bezems toch wel leuk. Dus waarschijnlijk zullen de bezems van de buurkinderen toch niet veilig zijnS.Breijer schreef:Een knuffel, is dat dan een goed alternatief voor de veger? Mijn buurkinderen en zo lopen ook vaak met bezems...niet echt de bedoeling dat Finn er dan in gaat hangenkim schreef:Het idee van de handveger is inderdaad dat ze er tegenaan kunnen liggen, iets "harigs". Maar onze ervaring is dat er alleen gespeeld wordt met een handveger. Ook leuk hoor maar wel met het gevolg dat je nooit meer "normaal" kan vegen. Er hangt altijd een hond inmiran&joost schreef:goedemorgen!
even over die handveger, ik denk dat ie dient als "vervanging "voor zijn moeder of broers en zussen.
Je kan hem in de bench leggen, en dan kan jullie hondje er lekker tegenaan gaan liggen!
Weten jullie wat voor vitamine c tabletten we mogen gaan geven?
Speciaal voor dieren of mogen dat ook tabletten voor mensen zijn?
Miranda![]()
![]()
![]()
Groetjes Kim
Een knuffel is inderdaad ook een goed alternatief. Wij hebben een megaknuffel in de bench van Cooper, zoeentje die je op de kermis kan winnen en eigenlijk maar nauwelijks in de bench past. Maar wij hebben gemerkt dat Cooper het juist heel fijn vindt dat er voor hem maar een heel klein plekje overblijft in de bench. We hebben die knuffel echt in de bench moeten proppen om hem erin te krijgen.
Groetjes Kim.

-
Dushi
- Speurneus

Voorlopig voor ons geen pup. We hebben de afgelopen 3 jaar zoveel stress gehad door de gezondheidsproblemen van Bas, dat moet eerst slijten. Ik weet nog goed dat we Rens kregen. Het eerste jaar werd ik gek van mezelf omdat ik alleen maar keek of hij niet mank liep. Toen hij 10 maanden was heb ik zelfs röntgenfoto's laten maken omdat ik zeker wilde weten dat hij geen HD of ED had. Ik denk niet dat ik dat nu aan kan.miran&joost schreef:Ben bang dat dit niet gaat gebeuren !!! Zou idd wel leuk zijn voor jullie om je gedachten van de moeilijke tijd ,die jullie hebben na Bas,wat af te zetten.
Zitten jullie er trouwens al serieus over na te denken om er weer een pupje bij te nemen ??
groeten,
Joost
Maar als een van jullie van de pup afziet, dan ben ik genoodzaakt me op te werpen als liefdevol adres
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
-
miran&joost
@ Kristy : de foto's zijn binnen !! vooral die eerste zooooooo lief !!
Gaan toch proberen om nog het een en ander af te zetten, want als hij er in springt als wij er niet bij zijn, komt hij er never nooit meer uit !!
groeten,
Joost
p.s. bedankt voor de foto, zal hem nog wel een keer plaatsen deze week, maar heb het nu even druk met de tuin !!
Gaan toch proberen om nog het een en ander af te zetten, want als hij er in springt als wij er niet bij zijn, komt hij er never nooit meer uit !!
groeten,
Joost
p.s. bedankt voor de foto, zal hem nog wel een keer plaatsen deze week, maar heb het nu even druk met de tuin !!
-
kristies
- Speurneus

haha... ja Diana vertelde al zoiets.. dat de knuffel 1/3 van de Bench innam..kim schreef:Ach, puppies vinden bezems toch wel leuk. Dus waarschijnlijk zullen de bezems van de buurkinderen toch niet veilig zijnS.Breijer schreef:Een knuffel, is dat dan een goed alternatief voor de veger? Mijn buurkinderen en zo lopen ook vaak met bezems...niet echt de bedoeling dat Finn er dan in gaat hangenkim schreef: Het idee van de handveger is inderdaad dat ze er tegenaan kunnen liggen, iets "harigs". Maar onze ervaring is dat er alleen gespeeld wordt met een handveger. Ook leuk hoor maar wel met het gevolg dat je nooit meer "normaal" kan vegen. Er hangt altijd een hond in![]()
![]()
![]()
Groetjes KimGewoon meteen verbieden dat hij daar in gaat hangen.
Een knuffel is inderdaad ook een goed alternatief. Wij hebben een megaknuffel in de bench van Cooper, zoeentje die je op de kermis kan winnen en eigenlijk maar nauwelijks in de bench past. Maar wij hebben gemerkt dat Cooper het juist heel fijn vindt dat er voor hem maar een heel klein plekje overblijft in de bench. We hebben die knuffel echt in de bench moeten proppen om hem erin te krijgen.
Groetjes Kim.
Lijkt me een komisch gezicht!
-
kristies
- Speurneus

Nee kan me voorstellen dat je daar nog even geen ruimte voor hebt... wie weet ooit..!?Dushi schreef:Voorlopig voor ons geen pup. We hebben de afgelopen 3 jaar zoveel stress gehad door de gezondheidsproblemen van Bas, dat moet eerst slijten. Ik weet nog goed dat we Rens kregen. Het eerste jaar werd ik gek van mezelf omdat ik alleen maar keek of hij niet mank liep. Toen hij 10 maanden was heb ik zelfs röntgenfoto's laten maken omdat ik zeker wilde weten dat hij geen HD of ED had. Ik denk niet dat ik dat nu aan kan.miran&joost schreef:Ben bang dat dit niet gaat gebeuren !!! Zou idd wel leuk zijn voor jullie om je gedachten van de moeilijke tijd ,die jullie hebben na Bas,wat af te zetten.
Zitten jullie er trouwens al serieus over na te denken om er weer een pupje bij te nemen ??
groeten,
Joost
Maar als een van jullie van de pup afziet, dan ben ik genoodzaakt me op te werpen als liefdevol adres![]()
Alles goed met Rens? Mist hij Bas niet of valt dat mee? Hij heeft natuurlijk wel door dat jullie verdriet hebben, maar vraag me altijd af of dieren zich ook echt hechten aan een persoon/ ander dier zoals wij. Werkt w.s. wel anders... gelukkig maar..
Groetjes Kristy
-
kristies
- Speurneus

Graag gedaanmiran&joost schreef:@ Kristy : de foto's zijn binnen !! vooral die eerste zooooooo lief !!
groeten,
Joost
Enne de vijver afzetten lijkt me een topplan!!
-
Dushi
- Speurneus

Met Rens gaat het goed. Op zich heb ik inderdaad niet het idee dat hij Bas mist. Hij moet echter wel even zijn nieuwe plaats gaan ontdekken. Bas was zijn grote voorbeeld en nu moet hij alles zelf gaan bedenken. Als hij bijvoorbeeld wilde spelen dan ging hij bij Bas klieren, nu doet hij dat bij ons...kristies schreef:Nee kan me voorstellen dat je daar nog even geen ruimte voor hebt... wie weet ooit..!?Dushi schreef:Voorlopig voor ons geen pup. We hebben de afgelopen 3 jaar zoveel stress gehad door de gezondheidsproblemen van Bas, dat moet eerst slijten. Ik weet nog goed dat we Rens kregen. Het eerste jaar werd ik gek van mezelf omdat ik alleen maar keek of hij niet mank liep. Toen hij 10 maanden was heb ik zelfs röntgenfoto's laten maken omdat ik zeker wilde weten dat hij geen HD of ED had. Ik denk niet dat ik dat nu aan kan.miran&joost schreef:Ben bang dat dit niet gaat gebeuren !!! Zou idd wel leuk zijn voor jullie om je gedachten van de moeilijke tijd ,die jullie hebben na Bas,wat af te zetten.
groeten,
Joost
Maar als een van jullie van de pup afziet, dan ben ik genoodzaakt me op te werpen als liefdevol adres![]()
Alles goed met Rens? Mist hij Bas niet of valt dat mee? Hij heeft natuurlijk wel door dat jullie verdriet hebben, maar vraag me altijd af of dieren zich ook echt hechten aan een persoon/ ander dier zoals wij. Werkt w.s. wel anders... gelukkig maar..
Groetjes Kristy
Groetjes van Monique