Potverdikkie Maaike dit klinkt nog niet echt goed zeg had gehoopt te lezen dat ze alweer aan het opknappen was. Ik wens je heel veel sterkte een dikke knuf voor Indy, jouzelf en natuurlijk de kleine Maya
Hè shit joh meis, ik lees nu pas dat ze haar zelfs open hebben gemaakt en dat het nu dus nog altijd tobben is met haar...
Wat een toestand!
Ik hoop zo dat ze snel op gaat knappen! Heel veel beterschap voor haar gewenst en voor jullie beiden een dikke knuffel! Zet em op hoor Indy!
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
oh maaike ik had op beter nieuws gehoopt.
wat ontzettend rot is dat nu dat ze weer zieker geworden is.
hopelijk kan de da er wat aan doen.wat een zorgen kun je je maken om je hondje he
sterkte hoor en ik brand(nog steeds ) een kaarsje voor je meiske
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
We zijn bij de da geweest. We hebben er voor gekozen de medicatie aan te passen en te verlengen en dus de komende dagen aan te kijken. Ik heb een vervolg afspraak staan voor vrijdagochtend. Mocht het eerder slechter gaan, dan natuurlijk gelijk terug. Indien het vrijdag nog niet veel beter gaat krijgt ze waarschijnlijk een maagendoscopie. Dit wilde hij nog niet doen, omdat ze ook daarvoor weer een roesje moet. Dus het is nog steeds afwachten en hopen dat ze nu snel opknapt.
Jeetje zeg, het gaat wel lang duren met je meisje.
Ik hoop dat ze nu echt snel zal opknappen!
Veel beterschap en geef haar maar een paar dikke knuffels!