Dit gedicht is zo waar....prachtig geschreven. Dank je wel hiervoor...Bowie schreef:There's something missing in my home,
I feel it day and night,
I know it will take time and strength
before things feel quite right.
But just for now, I need to mourn,
My heart -- it needs to mend.
Though some may say, "It's just a pet,"
I know I've lost a friend.
You've brought such laughter to my home,
and richness to my days.
A constant friend through joy or loss
with gentle, loving ways.
Companion, friend, and confidante,
A friend I won't forget.
You'll live forever in my heart,
My sweet, forever pet.
Mr. Bundels.....
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
Bowie
- Speurneus

't Is van internet, schrijver onbekend, maar zo mooi en waar.francis v schreef:Dit gedicht is zo waar....prachtig geschreven. Dank je wel hiervoor...Bowie schreef:There's something missing in my home,
I feel it day and night,
I know it will take time and strength
before things feel quite right.
But just for now, I need to mourn,
My heart -- it needs to mend.
Though some may say, "It's just a pet,"
I know I've lost a friend.
You've brought such laughter to my home,
and richness to my days.
A constant friend through joy or loss
with gentle, loving ways.
Companion, friend, and confidante,
A friend I won't forget.
You'll live forever in my heart,
My sweet, forever pet.
Nogmaals
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Terwijl de duisternis langzaam het zicht door mijn ramen doet verminderen komt een prachtige heldere volle maan te voorschijn...
Mijn aandacht wordt steeds naar die heldere maan getrokken. Mijn gedachten in Bundels herinneringen verzonken..
Ik sta op en geef mijn andere grote labradorliefde zijn eten..
De vele brandende kaarsjes geven de woonkamer een sfeervolle gloed en toch is de sfeer niet meer hetzelfde...
Mijn nuchterheid probeer ik overdag de overtoon te laten voeren maar onder al die nuchterheid borrelt een wereld aan gevoelens...
Kijkend naar de prachtige maan worden mijn ogen gevuld met tranen. Ik laat ze rollen over mijn wangen als glinsterende diamanten naar die speciale plek in mijn hart....
Mijn aandacht wordt steeds naar die heldere maan getrokken. Mijn gedachten in Bundels herinneringen verzonken..
Ik sta op en geef mijn andere grote labradorliefde zijn eten..
De vele brandende kaarsjes geven de woonkamer een sfeervolle gloed en toch is de sfeer niet meer hetzelfde...
Mijn nuchterheid probeer ik overdag de overtoon te laten voeren maar onder al die nuchterheid borrelt een wereld aan gevoelens...
Kijkend naar de prachtige maan worden mijn ogen gevuld met tranen. Ik laat ze rollen over mijn wangen als glinsterende diamanten naar die speciale plek in mijn hart....
-
Roos
-
wobbetje
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
mawo
- Middelgrote hondenneus

-
Legend Hessel
- Speurneus

- Contacteer:
-
Marcail
- Speurneus

- Contacteer:
Heel veel sterkte met het grote verlies van jullie lieverd.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Vandaag is het alweer een week geleden dat wij mr. Bundels hebben moeten laten gaan...
Ondanks de dagelijkse gang van zaken (werk/school) is mr. Bundels steeds in onze gedachten. Mijn dochter heeft het grootste verdriet al redelijk verwerkt. Ik denk het aanwezig zijn geweest bij het hele afscheid (de beslissing/heengaan van Bundels), na afloop thuis het kaarsjes branden en hierbij prachtige woorden hebben gezegd heeft een bijdrage geleverd aan haar verwerkingsproces. Ze mist hem hem en betrapte zichzelf erop om bij thuiskomst uit school dat ze zijn naam riep want hij stond niet te wachten bij de deur...
Banjer heeft gisteravond voor het eerst sinds het heengaan van Bundels mij uitgedaagd om even te stoeien/spelen. Dat deed mij goed. Hij is ietsje aangekomen waar ik persoonlijk heel blij mee ben.
En hoe ik me voel...tja....ik denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel te zeggen.
Al is die heerlijke doerak maar 14 maanden in ons leven geweest, hij heeft voor altijd pootafdrukken in ons hart achtergelaten.
Wat wordt je gemist prachtige blonde clown.....

Ondanks de dagelijkse gang van zaken (werk/school) is mr. Bundels steeds in onze gedachten. Mijn dochter heeft het grootste verdriet al redelijk verwerkt. Ik denk het aanwezig zijn geweest bij het hele afscheid (de beslissing/heengaan van Bundels), na afloop thuis het kaarsjes branden en hierbij prachtige woorden hebben gezegd heeft een bijdrage geleverd aan haar verwerkingsproces. Ze mist hem hem en betrapte zichzelf erop om bij thuiskomst uit school dat ze zijn naam riep want hij stond niet te wachten bij de deur...
Banjer heeft gisteravond voor het eerst sinds het heengaan van Bundels mij uitgedaagd om even te stoeien/spelen. Dat deed mij goed. Hij is ietsje aangekomen waar ik persoonlijk heel blij mee ben.
En hoe ik me voel...tja....ik denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel te zeggen.
Al is die heerlijke doerak maar 14 maanden in ons leven geweest, hij heeft voor altijd pootafdrukken in ons hart achtergelaten.
Wat wordt je gemist prachtige blonde clown.....