Wie wil mij helpen met het zoeken naar een fokker?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door michelle1301 »

Dank je wel :D Nog 3 nachtjes slapen. Begin steeds zenuwachtiger te worden.

Gelukkig ook eindelijk intake gesprek gehad. Mag alleen vrijdag even 410 euro aftikken voor een uniform :shock: Had ik even niet op gerekend :confused:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Hoop geld voor een uniform zeg, zitten er gouden knopen aan ofzo? :?
Veel plezier met puppiesnuffelen :)
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

Pffff gelukkig krijg ik hem gewoon van mijn werkgever pfff, dat is toch niet normaal zoveel geld!!!

Veel plezier bij de fokker, en zal best goed komen.

Groetjes,
Miranda
Groetjes Miranda (cosy cottage)
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Geen gouden knoop gezien. Vind het ook veel geld, maar goed ik wil de opleiding doen. Maar er zit ook trainingspak bij. En een jas en meerdere blouses. Hoop ook een broek extra. Ik heb die dingen altijd zo versleten. Gelukkig hoeft het pas na vakantie betaald te worden.

En vandaag heerlijk met pupjes geknuffeld. Stuk voor stuk heerlijk brutaal. Maar wat een cuties :verliefd1: . En leuk gesprek gehad met de fokker. Dus gaan 13 juli weer heen en dan gaan wij kijken welke het beste bij ons past. Is nu nog moeilijk te zeggen als ze 4 week oud zijn. Maar zaten wel leukerds tussen. En allemaal hartstikke actief.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Klinkt super, niet toevallig foto's gemaakt? :)
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Eentje, maar is niet goed gelukt. Hadden het veelste druk met puppies knuffelen. Zal volgende keer wel meer foto's maken :) Nu af tellen tot 13 juli :schreeuw:

Vader van de pups is zo leuk, die is gek op aandacht. En moeders is ook zeer lief. Maar heeft het goed druk met haar 11 kinders. Maar ze zien er stuk voor stuk goed uit. Geen een die echt een stuk kleiner is, wat je wel vaker ziet bij grote nesten. Hoop dat pup de grote krijgt van paps. Wat een mooie/stevige reu.
Plaats reactie